volgens mij wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:51 schreef Keltie het volgende:
Valt dat 3FM gebeuren nog terug te luisteren?
Joh, misschien eens de OP en TT lezenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef fetss het volgende:
Hij zit nu ook al bij RTL7, Europa league..
mooiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef Adelante het volgende:
Prachtig nu ook weer als analist bij UEFA league
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vandaag ook weer briljant.
'Sulejmani moet je gewoon aan de buitenkant zetten, want dan komt er niemand vanachter; ja misschien de grensrechter, maar dat gebeurt toch nooit'.
Leuk zegquote:
Staan er meer opquote:
Geweldige quote natuurlijk, maar hij gebruikt zijn quotes wel meer dan eens dus.quote:"Turkse wedstrijden duren geen 2x 45 minuten, die duren 2x 90 minuten. (...) Laatst bij NAC moesten ze zonder publiek spelen omdat er 5 fakkels afgestoken werden, maar dat hele Turkse stadion staat in brand bij Galatasaray tegen Fenerbahçe. Er rijden gewoon brandweerwagens over het veld heen daar. Dan staat er opeens weer alles in lichterlaaie achter het doel en dan moeter er weer van die slangen op gezet worden, wedstrijd gestaakt, iedereen naar binnen. En als het dan weer uit is, dan gaat weer iedereen naar buiten en gaan we weer verder." (Stenders Eetvermaak, 20 augustus 2009)
Afgelopen vrijdag zei hij dat ook jah.. dacht het al ergens van te kennenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geweldige quote natuurlijk, maar hij gebruikt zijn quotes wel meer dan eens dus.
Ik denk ook dat hij er alleen maar zit voor zijn verhalen.quote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
René is wel leuk met zijn verhalen, maar ik vind hem toch best irritant als hij de hele tijd door iemand heen gaat praten.
Ik wilde het ook al posten.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:52 schreef The_Verve het volgende:
René van der Gijp bij Villa BvD in 2000
Als Hansie opstapt bij Voetbal International is Jan Mulder een geschikte opvolger.
Dan heb je pas een tafelquote:Op donderdag 17 september 2009 20:52 schreef The_Verve het volgende:
Als Hansie opstapt bij Voetbal International is Jan Mulder een geschikte opvolger.
Even kijken.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:52 schreef The_Verve het volgende:
Man prachtig toch? Luister vanaf 2.00 min:quote:
Over Premquote:Op donderdag 17 september 2009 20:52 schreef The_Verve het volgende:
Vanavond dus.quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Arcee het volgende:
Portret van Gijp in KRO's Profiel op 30 april.http://www.nieuwsbank.nl/inp/2011/04/30/C004.htm
KRO Profiel, zaterdag 30 april rond 21.40 uur op Nederland 3.
Van der Gijp leeft als een kluizenaar
Trieste verschijning die Prem....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:46 schreef MB23 het volgende:
[..]
Over PremMulder: "Hij komt bij mij niet weg." René: "Hij komt bij mij niet binnen ook"
Ik weet niet of hij echt zo bizar vrolijk is, of dat het half schijn is.quote:Op maandag 18 april 2011 23:14 schreef msnk het volgende:
Ga sowieso kijken!
Maar dat hij een teruggetrokken leventje leidt lijkt mij nou geen eeehhh... hoe noem je dat... oh ja, nieuws.
Genieten van het leven kan ook thuis voor je 60" met bier in je klauwen en voetbal op tv; als ik het zo voor elkaar had gehad in mijn leven was ik ook wel zo bizar vrolijk
Jawel, zn haargroei... of het gebrek eraanquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef Geo3kant het volgende:
Hahaha, wat een kerel he.. niks veranderd.
Prachtig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:07 schreef Haaruitval het volgende:
''Mijn hartslag komt niet boven de 23 uit ''
Finale Nederland - Spanje!!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik had hyperventilatie HAHAHA en ook hoge bloeddruk enzo HAHAHAHA!!! fonsie
ik verstond iets met disciplinequote:
Wij kijken ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:16 schreef Haaruitval het volgende:
Als ik sta te plassen na afloop, en dan sta ik zo te plassen, en zo'n man die naast me staat die kijkt me aan en tja.. (lacht)
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer. Dit had nog wel een uur door mogen gaan.
quote:
Ah joh, wie heeft die nooit meegemaakt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef Haaruitval het volgende:
Heeft helaas ook zijn keerzijde ( psychosociale stoornissen ervaren ) ..
Link naar Derksen aflevering?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Nu Derksen en Gijp zijn geweest met Genee eigenlijk ook eens in Profiel.
Een aflevering vol met karaokequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef DrDentz het volgende:
En Hansie natuurlijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef DrDentz het volgende:
"dat zal iedereen wel hebben op die leeftijd?"quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah joh, wie heeft die nooit meegemaakt?
Moet nu wegquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef msnk het volgende:
[..]
http://profiel.kro.nl/seizoenen/2007/afleveringen/05-09-2007/
Ik ben 21 en ik heb die periodes ook gehad, ik kijk er niet erg van op eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
"dat zal iedereen wel hebben op die leeftijd?"
"nou, niet dat je 3 maanden niet naar buiten durft..."
"...niet?"
Ach, zit een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
"nou, niet dat je 3 maanden niet naar buiten durft hoor."
"...niet?"
Het lijkt ook op een mechanisme, ook al zal hij om sommige dingen niks geven, hij ontwijkt ook graag serieuze vragen. Hij geeft geen inhoudelijk antwoordt op die vraag of vele van zijn prive vragen tenzij ze positief zijn, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
"nou, niet dat je 3 maanden niet naar buiten durft hoor."
"...niet?"
Mja, ok, maar 3 maanden niet naar buiten durven? Zelf nog nooit last van gehad gelukkig, maar weet ook niet of dat nou zo vaak voorkomt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Ach, zit een kern van waarheid in.
60% van Nederland heeft wel eens psychiatrische klachten gehad en/of heeft ze nog.
Klopt ja. Het lukt Fons niet om hem emotioneel te krijgen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het lijkt ook op een mechanisme, ook al zal hij om sommige dingen niks geven, hij ontwijkt ook graag serieuze vragen. Hij geeft geen inhoudelijk antwoordt op die vraag of vele van zijn prive vragen tenzij ze positief zijn, zo lijkt het.
Hansie was al wel eens bij Vaders en Zonen van Hugo Borst, ook een soort van Profiel eigenlijk. Hij kwam een beetje naar voren als iemand die z'n hele leven erkenning zocht van z'n vader maar dat niet kreeg. De oude Kraay is zijn grootste held.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |