En dan niet eens even voor QBase terug naar Nederland komen? Pfff valt me tegen van hem... beetje feestganger laat zich daar toch niet door tegenhouden...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah maat van mij die nog wel eens meeging zit in afghanistan
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Sc0tTy het volgende:
ik stel voor om gewoon op een station te meeten en dan met een groep naar q-base te gaan, feesten hier in de buurt wil ik wel in me eentje gaan maar zoverweg heb ik liever wa mensen diek 'ken' om me heen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef Koepert het volgende:
En voor wat betreft Fokkers, och, je komt maar langs, of meeten onderweg @ tankstation of weet ik t, vind alles best.. K ben iig op tijd @ Q-Base.. Lange dag van maken...
ik woon tussen Enschede en Hengelo in, geen idee of jullie daar (in de buurt) langs komen anders wil ik ook wel meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik woon tussen Haarlem en Leiden in.
Maar wat dat betreft kunnen wij met zijn 3en wel Q-Base onveilig maken, en desnoods in ieder geval een deel samen reizen!
volgens Maps is het vanaf mijn huis 88,3 km in 1 uur 37 minutenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:44 schreef LeonH het volgende:
Zie net op Maps dat het vanuit mij maar 1 uur en 24 minuten rijden is naar Kjoebees. Scheelt wel een behoorlijk stukje sinds dat die A73 "open" is...
Hells yeah!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Tot nu toe willen alleen T-killer hiero (...) mee
Reserveren is aan te raden, dan heb je namelijk voorrang. Je kan ook zonder te reserveren naar het opstappunt, maar dan heb je pech als een bus vol is en moet je wachten op een volgende.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Maar was eigenlijk meer een vervolg vraag voor of jij wat info mogelijk had over hoe dat met die bussen vanaf nijmegen naar weeze geregeld wordt. Weet iemand of je daarvoor moet reserveren ofwat?
Als ik zou gaan had ik je wel opgepiktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef LeonH het volgende:
Als jullie toch zijn aan het rijden, mogen jullie ook wel even in de buurt van Heerlen, Limburg langskomen
Ik ga eens zoeken of er mensen zijn die gaan. In mijn "echte" vriendenkring is er niemand die nog van hardstyle houdt... Dan maar eens er buiten gaan zoeken. Ene waarmee ik "vroegah" altijd ging die gaat al niet meer sinds dat ie een vriendin heeft... Zwaar irritant...
En anders vlug connecties opbouwen in de nieuwe klas en kijken of er daar nog fanatiekelingen bij zitten
Lipinsky.. heeel toevallig Lip DJ van die filmpjes?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Misschien dat ik iemand met [TK] Hardstyle/Hardhouse/Hardtrance vinyl pakket blij kan maken? Een pakket van 25 platen, verreweg meeste is hardstyle.
/schaamteloze spam
M'n oude account wellicht? Haha die naam gebruik ik ook niet meer trouwens..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:57 schreef Silaz het volgende:
[..]
Lipinsky.. heeel toevallig Lip DJ van die filmpjes?![]()
Gangstaquote:
DJ Ezteq - Fuck You Up..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:31 schreef LeonH het volgende:
Ah hoor net bij het afluisteren van wat ploatjes dat Vyolet en Atmozfears dezelfde samples hebben gebruikt voor Virtuality en Virtual Reality. Betekent dat ik dus mijn Tropic Thunder ploatje nog maar niet in de prullenbak gooi na het horen van Torture
K ga vanuit Emmen.. dus kom daar soort van langs.. soort van.. moet nog ff kijken hoe k rij... Nl - Dld- Nld-Dld (recht naar beneden dus) of via A31Dld, of grotendeels door NL, maar dat lijkt me om...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik woon tussen Enschede en Hengelo in, geen idee of jullie daar (in de buurt) langs komen anders wil ik ook wel meemits geen van mijn kameraden gaat, wat uitzonderlijk zou zijn!
[..]
volgens Maps is het vanaf mijn huis 88,3 km in 1 uur 37 minutenligt dan toch verder 'naar onderen' dan ik tot nu toe dacht...
autotje huren?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:11 schreef Sc0tTy het volgende:
ik woon net iets onder r'dam maar is een station niet een goede meet plaats ? een auto krijgen word voor mij moeilijk
zal dit eens even doorgeven aan een kameraad, misschien heeft hij wel interessequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Misschien dat ik iemand met [TK] Hardstyle/Hardhouse/Hardtrance vinyl pakket blij kan maken? Een pakket van 25 platen, verreweg meeste is hardstyle.
/schaamteloze spam
Atmozfears - Virtual Reality vind ik tofquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:31 schreef LeonH het volgende:
Ah hoor net bij het afluisteren van wat ploatjes dat Vyolet en Atmozfears dezelfde samples hebben gebruikt voor Virtuality en Virtual Reality. Betekent dat ik dus mijn Tropic Thunder ploatje nog maar niet in de prullenbak gooi na het horen van Torture
En ook nog eens met z'n 2en aan de knopjes zitten. Italiaanse mc's zijn en blijven irritant.. zeker die domme echo...quote:
Waar is de 4-jaar-jubileum-meet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even nog een leuk feitje.
Het hardstyle topic bestaat vandaag precies 4 jaar en 4 dagen
Volgend jaar een 5 jarig jubileum
die heb ik nog niet naar hun opgestuurdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
DJ Ezteq - Fuck You Up..
Maar als ik deepack een plaatje met die vocals hoor draaien zal ik zeker de camera voor je pakken
dus we hebben het 4-jarig bestaan niet gevierd?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even nog een leuk feitje.
Het hardstyle topic bestaat vandaag precies 4 jaar en 4 dagen
Volgend jaar een 5 jarig jubileum
Q-base bij Deepack?quote:
Linksvoor , ich bin darbeiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus we hebben het 4-jarig bestaan niet gevierd?en 23 augustus 2010, zet dat in uwen agenda!
[..]
Q-base bij Deepack?
Ik ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dan laat ik de meet denk ik aan me voorbij gaan vond ze namelijk zeer matig op Decibel.
ik zou denk ik voor voor optie 1 gaan, omdat je waarschijnlijk in de eerste 3 uur niet super veel mistquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:03 schreef poiuytr het volgende:
Pfff kan nog niet kiezen hoe ik naar Q-base moet gaan, heb namelijk 2 opties.
1 Optie is om rond 10 uur 's avonds binnen te zijn en dan rond 8 uur 's morgens vertrekken van Airport Weeze dit met een touringcar.
2e Optie is om rond 7 uur 's avonds binnen te zijn en dan rond 5 uur 's morgens vertrekken van Airport Weeze dit met een busje met alleen maar kameraden en kennissen.
Moeilijk om te kiezen, liefst blijf ik tot einde altijd van een feest nog nooit eerder afgehaakt
Waar zouden jullie voor kiezen bij beide opties ben je even lang op het feest?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dan laat ik de meet denk ik aan me voorbij gaan vond ze namelijk zeer matig op Decibel.
andere suggestie(s) dan? bij Psyko Punkz wellicht...quote:
daar ben ik niet, tenzij er echt niks anders is (wat een beetje aan te horen is) op dat momentquote:
Nee joh, daar is het vies....tis gewoon een vies mannetjequote:
Ik vind m echt vetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
arrggg, dat begin....klinkt echt nergens naar. Daarna wordt het al beter gelukkig
niet present, dan zijn er feesten hier in het dorpquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat is dat voor vage plaat met afgezaagde vocal..... zal deze vast en zeker horen over 2 weken bij Full House
Denk het nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef poiuytr het volgende:
Wordt Mysterland trouwens nog ergens Live uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |