Ze hebben nog gelijk ookquote:Van Schayck is verrast dat de daling in alle schoolsoorten hetzelfde is. "We vreesden dat de voorlichting over de gezondheidsrisico's jongeren op het vwo beter zou bereiken dan de vmbo-scholieren. Maar ook op het vmbo is de neerwaartse trend te zien."
Gastslotjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Post dat dan ook niet hier.
Met zijn onleuke topic history in combinatie met tenenkrommend slecht taalgebruik kan dat niet missen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:02 schreef LordNemephis het volgende:
Ik vermoed dat TS een echte VMBO'er is
Ja want jij leest al mijn topics. Mijn persoonlijke gidsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Met zijn onleuke topic history in combinatie met tenenkrommend slecht taalgebruik kan dat niet missen.
Wat liefquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:08 schreef Lakitu het volgende:
LuiaardenZe dragen geeneens sweaters
![]()
[ afbeelding ]
nee, jij bent blond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef intelligentieloos het volgende:
VMBO is het gemiddelde niveau, het imago wordt alleen steeds slechter ~
Ja, tuurlijk kom ik ook van het VMBO, roept u maar
Neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef intelligentieloos het volgende:
VMBO is het gemiddelde niveau
Als intelligent persoon zou jij toch wel moeten weten dat opleidingsniveau niks zegt over intelligentie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ze hebben nog gelijk ook
klacht: VMBO'ers die dom zijn
Je vergeet aftrekken op de reacties.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:14 schreef Sjaaknelis het volgende:
TS heeft vast met moeite deze zomer zijn VMBO diploma gehaald, en is verder gegaan met de HAVO (Vast met een negatief advies) en nu kan hij eindelijk meedoen met het VMBObashen.
OMG WIE BEN JIJ? JIJ STALKT ME? IK GA ZO AANGIFTE DOENquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:14 schreef Sjaaknelis het volgende:
TS heeft vast met moeite deze zomer zijn VMBO diploma gehaald, en is verder gegaan met de HAVO (Vast met een negatief advies) en nu kan hij eindelijk meedoen met het VMBObashen.
oh godquote:
Dat stond een paar jaar geleden toch echt op zo'n informatiepapiertjequote:
Maar het zal wel daardoor komen, inderdaadquote:
Heb je een cam?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jullie twee kunnen net zo goed op msn elkaar plaatjes sturen, niemand die erop ingaat, FAIL
Inderdaad, ik geil op je zusje. Vandaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
OMG WIE BEN JIJ? JIJ STALKT ME? IK GA ZO AANGIFTE DOEN
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:38 schreef Cahir het volgende:
Je en jij werkwoorden hebben toch de hij-vorm?
Uiteraard klopt het. Het is alleen opmerkelijk dat zo'n hoog opgeleid persoon als jij daar nog aan twijfelt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het klopt. Ik wou enkel bevestiging
Ja want ik er ben er van overtuigd dat elk mens fouten kan maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard klopt het. Het is alleen opmerkelijk dat zo'n hoog opgeleid persoon als jij daar nog aan twijfelt.
Je spelling is in ieder geval wel beter dan de spelling van de gemiddelde FOK!erquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:00 schreef jordeeeh het volgende:
"We vreesden dat de voorlichting over de gezondheidsrisico's jongeren op het vwo beter zou bereiken dan de vmbo-scholieren."
Dat is toch ook gewoon zo? Ik heb ook vmbo gedaan, maar care. Waarheid moet gewoon gezegd kunnen worden, zonder dat iedereen loopt te janken dat vmbo wordt afgezeikt.
Het is toch ook een feit dat Afrikanen minder geschoold zijn dan Europeanen, en daar hoor je de Afrikaantjes ook niet over miepen. (Op 1 groep na, die in het noorden wonen en graag in grote groepen naar NL komen)
Alsof spelling iets met intelligentie te maken heeftquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:18 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
Je spelling is in ieder geval wel beter dan de spelling van de gemiddelde FOK!er
Wel iets hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Alsof spelling iets met intelligentie te maken heeft
Nouja, er zijn zat breezersletjes die VWO doen (noem maar even een voorbeeld) die ook als een mongool typen, t is maar net hoe je er tegenaan kijkt.quote:
Wel een beetje. Het wordt tijd dat ik mijn rekenlessen hier uitbreid met taallessen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
2x de helft is hoeveel?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wel een beetje. Het wordt tijd dat ik mijn rekenlessen hier uitbreid met taallessen.
Dus je wilt zeggen dat ik intelligent ben omdat mijn spelling goed is, ondanks dat ik vmbo heb gedaan?quote:
Ooit van MBO-ICT gehoord?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef Pool het volgende:
Hoax! Vmbo'ers zijn niet dom, die werken gewoon graag met hun handen en/of willen niet graag hard studeren. Er is maar één echte domme, nutteloze groep: de hbo-scholieren.
Nee, maar dat zal vast de nuttige variant zijn van hbo-ict en de praktische variant van wo-ict.quote:
En met Jordy!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef damsco het volgende:
Ik ben van VMBO afgetrapt wegens slechte resultaten. Nu zit ik thuis zonder diploma's, maar met een uitkering + FOK!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef damsco het volgende:
Ik ben van VMBO afgetrapt wegens slechte resultaten. Nu zit ik thuis zonder diploma's, maar met een uitkering + FOK!
Nee, ik zeg alleen maar dat er een verband is, ik zeg niet dat het een causaal verband is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat ik intelligent ben omdat mijn spelling goed is, ondanks dat ik vmbo heb gedaan?
Zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef damsco het volgende:
Al heeft het er niks mee te maken, de meesten hier kunnen er niks van, terwijl ze beweren bovenmatig intelligent te zijn en alles te kunnen! ~quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Verschil tussen VWO en VMBO is dat een VWO'er het beter onthoudt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:21 schreef TheTallDude het volgende:
Intelligentie heeft niet zoveel me spelling te maken, is maar net wat je er van onthoudt en wat je er van toepast.
Wat denk je, dat een gemiddelde VMBO-scholier de spellingsregels niet kan leren?
Natuurlijk wel. Een VWO-scholier kan dat ook, het is maar net of je het onthoudt..
Ja maaaaaar.... een VWO-scholier kan het beter onthouden!! Ja zo kun je door blijven gaan.. wat ook helemaal geen zin heeft. Iedereen is een mens en elk mens is in essentie gelijk of je nou een mindere 'hersencapaciteit' hebt of niet.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Verschil tussen VWO en VMBO is dat een VWO'er het beter onthoudt?
Yeah right
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |