Ze hebben nog gelijk ookquote:Van Schayck is verrast dat de daling in alle schoolsoorten hetzelfde is. "We vreesden dat de voorlichting over de gezondheidsrisico's jongeren op het vwo beter zou bereiken dan de vmbo-scholieren. Maar ook op het vmbo is de neerwaartse trend te zien."
Gastslotjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Post dat dan ook niet hier.
Met zijn onleuke topic history in combinatie met tenenkrommend slecht taalgebruik kan dat niet missen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:02 schreef LordNemephis het volgende:
Ik vermoed dat TS een echte VMBO'er is
Ja want jij leest al mijn topics. Mijn persoonlijke gidsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Met zijn onleuke topic history in combinatie met tenenkrommend slecht taalgebruik kan dat niet missen.
Wat liefquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:08 schreef Lakitu het volgende:
LuiaardenZe dragen geeneens sweaters
![]()
[ afbeelding ]
nee, jij bent blond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef intelligentieloos het volgende:
VMBO is het gemiddelde niveau, het imago wordt alleen steeds slechter ~
Ja, tuurlijk kom ik ook van het VMBO, roept u maar
Neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:07 schreef intelligentieloos het volgende:
VMBO is het gemiddelde niveau
Als intelligent persoon zou jij toch wel moeten weten dat opleidingsniveau niks zegt over intelligentie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ze hebben nog gelijk ook
klacht: VMBO'ers die dom zijn
Je vergeet aftrekken op de reacties.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:14 schreef Sjaaknelis het volgende:
TS heeft vast met moeite deze zomer zijn VMBO diploma gehaald, en is verder gegaan met de HAVO (Vast met een negatief advies) en nu kan hij eindelijk meedoen met het VMBObashen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |