Welke studie doe je dan?quote:
Ja, dat zou inderdaad kunnenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:11 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Misschien kan het ook aan de sfeer liggen, die is er anders dan in de andere gebouwen.
Ik heb graag tentamen in CZ116 en CZ117! Heb je flink grote ramenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:01 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
CZ116 en 117 zijn wel aardig, CZ111 wel leuk om te studeren als het druk is. Ik ben wel fan van C.
[..]
WZ101 is zo treurig, de lokalen daarboven gaan nog wel. Ook wel een tip als je in de tentamenperiode zit. En een paar lokalen in P natuurlijk.
Mja, dat zei je vorige keer, maar ik heb daar niet zoveel mee.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb graag tentamen in CZ116 en CZ117! Heb je flink grote ramen. Kan meestal lekker naar buiten koekeloeren als ik het even niet meer weet
.
Ik zit mijn twee BSc. uit te wachten, op 1 september begint de MSc. (Accounting, eigenlijk verdient het de titel studie niet imo.) Daarna wellicht iets anders academisch maar sommige banen trekken me ook wel.quote:
Oh ik heb vaak zat dat ik er op het laatste moment toch nog op kom.. of dat me iets te binnenschiet ofzoquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat zei je vorige keer, maar ik heb daar niet zoveel mee.
Ik ben ook niet iemand die (bij wijze van spreken) een half uur over één vraag doet. Als ik het niet weet, dan weet ik het niet & dan weet ik het ook niet na twee uur
Haha, nee dat heb ik nooitquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh ik heb vaak zat dat ik er op het laatste moment toch nog op kom.. of dat me iets te binnenschiet ofzo.
Okequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:16 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ik zit mijn twee BSc. uit te wachten, op 1 september begint de MSc. (Accounting, eigenlijk verdient het de titel studie niet imo.) Daarna wellicht iets anders academisch maar sommige banen trekken me ook wel.
Duidelijk weer geen econoom. Bij betaling in termijnen betaal je ook administratiekosten (¤13) maar vang je ook weer langer rente (¤20).quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Haha, ik weet ook wel dat je aan het eind van het liedje toch hetzelfde bedrag kwijt bent
Die zit vlak naast het trapgat toch? Dat was mijn afstudeerzaalquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben eindelijk een beetje gewend aan die "nieuwe" gebouwletters. Mijn favoriete zaal is CZ112 trouwens.
Echt hè..quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Duidelijk weer geen econoom. Bij betaling in termijnen betaal je ook administratiekosten (¤13) maar vang je ook weer langer rente (¤20).
Dat is inderdaad heerlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:25 schreef Gatenkaas het volgende:
Je zou maar geen collegegeld hoeven te betalen.
Adem in, Adem uitquote:
Achter het trapgat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die zit vlak naast het trapgat toch? Dat was mijn afstudeerzaal
Whut, heb jij die beurs van de UvT ofzo?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:25 schreef Gatenkaas het volgende:
Je zou maar geen collegegeld hoeven te betalen.
7.5quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:27 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Whut, heb jij die beurs van de UvT ofzo?![]()
Dat was toch? De UvT bood scholieren die een 9 gemiddeld stonden (?) toch aan om te komen studeren en dan zouden ze geen collegegeld hoeven te betalen? Ofzo?
Ik had CZ 111 maar daar was de beloofde pc niet aanwezig. De rf-zaal had ik ooit een collegequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:26 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Achter het trapgat.
Kon je de Ruth Firstzaal niet regelen![]()
http://www.uvt.nl/diensten/lis/collegezalen/c186.html
Dat is toch het eerste waar je aan denkt bij zo'n keuzequote:
Iemand die ik ken die had die beurs gekregen, ging hij naar een andere universiteit die dichterbij wasquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
7.5
http://www.uvt.nl/univers/nieuws/0809/29/studeren.html
Psychologie/Jaar 2 - checkquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Adem in, Adem uit
Zusje, heb je je "documentjes voor automatic_ mapje" al klaar?
Ooo tofquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Psychologie/Jaar 2 - check. Zal het eerste semester binnenkort even toesturen
.
Haha,quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Iemand die ik ken die had die beurs gekregen, ging hij naar een andere universiteit die dichterbij was
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Iemand die ik ken die had die beurs gekregen, ging hij naar een andere universiteit die dichterbij was
Ik kom uit het noorden, dus wat afstand betreft is het voor mij ook niet bepaald ideaal. Maargoed, zonder de beurs was ik ook wel gegaan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wel tof!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:44 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik kom uit het noorden, dus wat afstand betreft is het voor mij ook niet bepaald ideaal. Maargoed, zonder de beurs was ik ook wel gegaan.
Ik denk dat die voor medewerkers isquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Maar weet iemand hoe je je fiets in die "gesloten" fietsenstalling krijgt en wat de kosten zijn van deze service? Ik heb alleen deze pagina gevonden, maar daar staat maar weinig info...
Economen kennen geen schaamte!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:56 schreef Muis006 het volgende:
Dat gesteggel tussen economie en psychologie de hele tijd. Jullie moesten je schamen!
/Kahneman
Nee, alleen Verlies.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat die voor medewerkers is
[..]
Economen kennen geen schaamte!
Daarom moet je ook de tweede afgeleide controleren.quote:
Er zijn nieuwe rekken geplaatst overal waar je hem met een ketting aan vast kunt leggen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Verdeurie. Nu zul je zien dat mijn fiets van 35,- in een week gestolen wordt.
I love it when you talk dirty!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daarom moet je ook de tweede afgeleide controleren.
Als dat is, dan krijg je een euro van mij!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Verdeurie. Nu zul je zien dat mijn fiets van 35,- binnen een week gestolen wordt.
Be careful what you wish for, wat als ik in het echt altijd zo praat?quote:
en oneindig veel geld van mij, in de wiskundige zin des woords in een door mij uitgestippeld tijdpatroonquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als dat is, dan krijg je een euro van mij!
Dan moet ik een ketting gaan kopen die waarschijnlijk duurder is dan de fiets.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er zijn nieuwe rekken geplaatst overal waar je hem met een ketting aan vast kunt leggen.
Dat versta ik toch nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Be careful what you wish for, wat als ik in het echt altijd zo praat?
[..]
en oneindig veel geld van mij, in de wiskundige zin des woords in een door mij uitgestippeld tijdpatroon
Als je de volgende keer dat je mij en Glowmouse ziet iets zegt in plaats van wegduikt, krijg je van ons (of van mij als Glowmouse niet mee wil betalen) een drankje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als dat is, dan krijg je een euro van mij!
Hehehequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:11 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Als je de volgende keer dat je mij en Glowmouse ziet iets zegt in plaats van wegduikt, krijg je van ons (of van mij als Glowmouse niet mee wil betalen) een drankje.![]()
![]()
Het verschil met vorige keer is dat ik je nu wel ga herkennen. En je moet hard kunnen rennen wil je geen drankje van Dr_Strangelove krijgen.quote:
Ik beloof dat ik netjes blijf zittenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het verschil met vorige keer is dat ik je nu wel ga herkennen. En je moet hard kunnen rennen wil je geen drankje van Dr_Strangelove krijgen.
Dat zal toch wel zeker? Ze zijn daar al zolang mee bezig...quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:23 schreef arj1o1 het volgende:
Hopelijk is zijn die stratenmakers wel klaar volgende week. Parkeerplaats gaat anders nooit lukken ><
pfft ik zit nu op een economisch congres!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:56 schreef Muis006 het volgende:
Dat gesteggel tussen economie en psychologie de hele tijd. Jullie moesten je schamen!
/Kahneman
Pics?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben eindelijk een beetje gewend aan die "nieuwe" gebouwletters. Mijn favoriete zaal is CZ112 trouwens. Van de grote hoorcollegezalen vind ik GZ101 nog het best.
http://www.uvt.nl/diensten/lis/collegezalen/
quote:
Oh was vandaag alquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
pfft ik zit nu op een economisch congres!
Heb vandaag mn praatje gedaan en dat ging wel aardig gelukkig
Voor de rest veel leuke mensen ontmoet enzo dus erg ok!
Lees eens beterquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/diensten/lis/collegezalen/gz101.html
[..]
Oh was vandaag alZie die discussie van vandaag, hetzusjevan had zo proefpersoon kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |