Wanneer begin jij met je studie?quote:
Ook 31stequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wanneer begin jij met je studie?
Ik ben het toch echt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:28 schreef NightH4wk het volgende:
Dat is niet te merken.
En heb je er wel een beetje zin in...?quote:
En ik nu ook; iedereen die al een half jaar niet is langsgekomen heb ik er ook gelijk uitgemikt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:11 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Je kunt zelf de wiki aanpassen. Tenminste, dat heb ik wel zo gedaan.
Dat is wel een goedequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En ik nu ook; iedereen die al een half jaar niet is langsgekomen heb ik er ook gelijk uitgemikt.
Jawel, alleen ik ben nu heerlijk mijn enige week 'vakantie' aan het vieren sinds april ofzo. Dus heerlijk niet aan school denken, alleen donderdag boeken halen enzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En heb je er wel een beetje zin in...?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:33 schreef Tegan het volgende:
De hele OP verdiende wel een vernieuwing.
En die staan er dus nu weer inquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En ik nu ook; iedereen die al een half jaar niet is langsgekomen heb ik er ook gelijk uitgemikt.
Dan moet je daar even lekker van profiterenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jawel, alleen ik ben nu heerlijk mijn enige week 'vakantie' aan het vieren sinds april ofzo. Dus heerlijk niet aan school denken, alleen donderdag boeken halen enzo. Wat ik vrij laat vind?! Mijn weekend is goed vol, dus nu heb ik geen tijd om ze nog ff door te lezen...
Ik ben zelf nog benieuwder volgens mij...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je daar even lekker van profiteren
Ben benieuwd hoe je het gaat vinden
Had je meer gedaan behalve het linksblok naar onderen gezet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
En die staan er dus nu weer in.
Ja, vergelijk hem maar eens met de huidige OP. Hij lijkt nu meer op de TU/e-OPquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Had je meer gedaan behalve het linksblok naar onderen gezet?
te laatquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind de UvT OP mooier/leuker dan de TU/-e-OP
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:54 schreef GlowMouse het volgende:
Universiteit van Tilburg #15
[..]
te laat
Jij moet die OP nog updatenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:57 schreef Tegan het volgende:
We kunnen ook nog zo'n avatar-ding maken, dat is tof. Zie deze OP.
Tja, je staat er vrij in om hem zelf een keer een update te geven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het niet mooi
Dan is het mooier als je de opleiding op de volgende regel doet of er een - tussen doet.
Ik ben gewoon een muts/zeikerd wat dat betreft hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, je staat er vrij in om hem zelf een keer een update te geven.
Oeh oke.. Dan moet ik ook even opletten dus!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eindelijk contact kunnen hebben met de studentenadministratie. Mijn inschrijving bleek niet goed door te zijn gekomen. Ze hebben me beloofd het op te lossen en zsm de bevestigingsbrief op te sturen.
Dan moet ik ook maar eens nakijken hoe het bij mij geregeld is. Zal ze volgende week wel een mailtje sturen als ik tijd en zin heb.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eindelijk contact kunnen hebben met de studentenadministratie. Mijn inschrijving bleek niet goed door te zijn gekomen. Ze hebben me beloofd het op te lossen en zsm de bevestigingsbrief op te sturen.
Dinsdag en donderdag inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:40 schreef Matr het volgende:
Dinsdag was ook een beetje uitgaan voor studenten toch? En ik neem aan dat je nu niet meer zomaar je fiets ergens kan zetten zoals in de TIK-week zijn die ondergrondse dingen 24 uur open?
Ja verdomme! Ik stond er onder een andere naam in. Mij een beetje kicken he..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wie was je dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja verdomme! Ik stond er onder een andere naam in. Mij een beetje kicken he..
Volgens mij heb ik dat dan gedaanquote:
Wow, de almachtige GMquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef GlowMouse het volgende:
Die fietsenstallingen is zijn dinsdag tot 2.30 en donderdag tot 4.30 open.
Belachelijk! Waar heb ik dat aan verdiend?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat dan gedaan
Steegje van de Philip zijn ze de laatste tijd wel druk mee om die leeg te halenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag inderdaad.
De ondergrondse dingen zijn niet 24 uur open. Ik gooi mijn fiets altijd in het steegje bij de Philip, voor de Mac of rechts van de 3. Altijd wel genoeg plaats.
Ik ken je alleen met deze nickquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Belachelijk! Waar heb ik dat aan verdiend?
Via BB of het rooster ofzo kan je ook aan een literatuurlijst komen van het hele jaar. Ben vergeten waar precies...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:43 schreef VoreG het volgende:
Ben trouwens benieuwd wanneer ik een lijst krijg met de boeken die ik zou moetne hebben en wanneer het rooster bekend wordt.
Ik kan natuurlijk wel de boeken gaan zitten opzoeken in blackboard zelf, maar daar ben ik te lui voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |