quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:52 schreef TNA het volgende:
Ik ben allang blij dat ze waarschuwen voor flitslocaties.
Nee, inderdaad. Ik had het mis, je bent wél een enorm toegevoegde waarde aan het forum.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:58 schreef TNA het volgende:
Overigens moet ik wel lachen om sommige mensen, die worden voor de achtste keer gepakt met 200 km/h over de A2 en een scheepslading drank op, gaan ze eindeloos procederen omdat de mobiele flitser in een bocht met een hoek van 38 graden stond en drie dagen daarvoor geijkt had moeten zijn. De tering, ga dan gewoon de cel in ofzo
terug.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:54 schreef Penisbaard het volgende:
Ik kan die tokkies nog niet echt ontdekken op dat forum hoor
Het is je goed recht bezwaar te maken tegen een onterechte of dubieuze boete. Maar om bezwaar te maken tegen een boete terwijl je weet dat je gewoon fout zat en er onderuit proberen te komen is gewoon voor paupers.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:55 schreef Salatrel het volgende:
waarom? omdat het kan en het hun goed recht is.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Het is je goed recht bezwaar te maken tegen een onterechte of dubieuze boete. Maar om bezwaar te maken tegen een boete terwijl je weet dat je gewoon fout zat en er onderuit proberen te komen is gewoon voor paupers.
Jouw reactiequote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:52 schreef TNA het volgende:
Dat doen ze op de radio ook. Maar los daarvan, waarom moet je er voor gewaarschuwd worden?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:52 schreef TNA het volgende:
Omdat hij harder rijdt dan is toegestaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat doen ze op de radio ook. Maar los daarvan, waarom moet je er voor gewaarschuwd worden?
Klopt. maar dan moet je beboet worden niet gewaarschuwd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat hij harder rijdt dan is toegestaan?
Maar gelukkig staan lang niet alle flitsers erbij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt. maar dan moet je beboet worden niet gewaarschuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |