Ja open vlakten moet je altijd mijden met onweer..... levensgevaarlijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Ja als het losgaat bij Biddinghuizen, dan gaat het ook losEr is ooit een bui geweest met de opbouw van CZ die zo extreem was dat álle mensen van het veld moesten, en dat iemand in de reflectie van iemand anders zijn bril een bliksemflits zag inslaan.
CZ werd toen nog deels op hetzelfde terrein gehouden als LL
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja open vlakten moet je altijd mijden met onweer..... levensgevaarlijk!
12 keer is 45 euro bij ons. En als we dan samen 2 keer per week gaan, dan doen we er nog niet eens een maand mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En nu uitzoeken hoe ik 'm botten kan geven
Hoe duur is zwemmen bij jullie? Bij ons per keer 's avonds baantjes zwemmen = 3,25, en als je een 12 badenkaart koopt is het 32,50.
Ook nog geen harde wind?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef iamredleader het volgende:
Hier ook (nog) geen noodweer of zo. Gewoon snikheet
En lid worden van een health center is geen optie?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
12 keer is 45 euro bij ons. En als we dan samen 2 keer per week gaan, dan doen we er nog niet eens een maand mee.
Nee die vertrekt morgenvroeg pas....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Zit Peace al op Lowlands?
Tot straks Diaan
Dat is inderdaad behoorlijk prijzigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
12 keer is 45 euro bij ons. En als we dan samen 2 keer per week gaan, dan doen we er nog niet eens een maand mee.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ook nog geen harde wind?
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En lid worden van een health center is geen optie?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nu wel, maar alleen heel eventjes
Duidelijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik denk dat we het dan bij 1 en af en toe 2 keer per week zwemmen houden. Verder ga ik dus zeer waarschijnlijk nog volleyballen en de overige dagen kan ik wandelen of fietsen.
* zakdoekje doorblaastquote:
Om de was op te hangen?quote:
Ik wilde heel graag gaan squashen, maar in Breda doen ze niet aan een introcursus ofzo. Ja, alleen voor mensen die hier ook studeren of voor tweetallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Voordeel is wel van een health center dat je voor 1 prijs kan zwemmen, fitnessen en squashen! Maar dan moet je dus wel regelmatig gaan anders is het gewoon zonde van je geld.
Om op je neus te zetten.quote:
Oh dat is wel vervelend. Ik squash heel af en toe met mijn broertje. die zou wel vaker willen maar woont ook niet in Breda....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde heel graag gaan squashen, maar in Breda doen ze niet aan een introcursus ofzo. Ja, alleen voor mensen die hier ook studeren of voor tweetallen.![]()
Vervolgens heb ik nog overwogen om iemand te zoeken om dan samen te squashen, via internet, maar ik zag alleen mensen die het al jaren doen.En Wiebel wil niet en z'n beste vriend wil wel, maar nog niet nu.
En verder ken ik hier niemand.
* mr_anonimous * knijper op de neus zetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om op je neus te zetten.
[ afbeelding ]
Zoiets.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend. Ik squash heel af en toe met mijn broertje. die zou wel vaker willen maar woont ook niet in Breda....Wat een zeurpiet zeg die beste vriend van Wiebel.... Wanneer wil die dan? Met St Juttemis?
Je kan wel zeggen dat hij dan actief en structureel aan zijn conditie werkt. Tsja dat is inderdaad wel een heikel punt bij mannen....van een dame verliezen....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
Hij wilde eerst wat conditie opbouwen.Of misschien is hij bang om van me te verliezen.
![]()
Verder is het een heel toffe kerel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |