quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:39 schreef Belana het volgende:
ik zit vandaag de hele dag op kantoor, met airco en dat is lekker, maar als je dan naar huis moet en in de trein
geen idee nog. t is overal te warm voor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:47 schreef YPPY het volgende:
Hier echt veel vleermuizen, ook in de tuin. Kon ze mooi zien toen ik uit zat te puffen.
Heerlijk lady-wrb, wat ga je doen vandaag?
Verrek...daar heb ik ook gewoond, in de Koninginnelaan... nummer 313quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb in de koninginnelaan gewoond in vlaardingen (oke, nog geen jaar, maargoed, ik heb er gewoond)
en ik heb in de vergulde hand gewerkt (tegenover station west)
nu moeten we toch echt eens gaan meeten hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:24 schreef Stout het volgende:
[..]
Verrek...daar heb ik ook gewoond, in de Koninginnelaan... nummer 313
Gouda? Woon je daar?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:47 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd Stout!
Ik zit nu in de binnenstad van Gouda in een bus. Die niet verder kan omdat iemand fout geparkeerd staat. Waarom wilde ik ook al weer geen lease-auto meer en wel ecologisch verantwoord doen?
ik heb echt nergens last van gehad vannacht. heb echt geslapen als een blok. niet zo gek trouwens, want ik heb maandag en gisteren dubbele diensten gedraaid dus ik was echt af gisteravond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:25 schreef Stout het volgende:
Goedemorgen !!
Pff wat was het heet vannacht ! Draaien en keren, een man die tegen je aan wil liggen (plak-plak dus nee)
Vandaag een beetje door te zien komen, hopenlijk gaat het lekker regenen in de avond.
quote:
Collega's en uitvallen ik weet er alles van...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:57 schreef lady-wrb het volgende:
t is echt drama op het werk want ze vallen nu met bosjes uit. voor mij is dat niet zo dramatisch overigens, voor mij betekent het werk, veel werk. maar ja ik kan er natuurlijk maar één tegelijk vervangen, ik heb liever dat ze om de beurt uitvallen, dan blijf ik langer aan de gang
hmm ben benieuwd of het ook hierheen komt... het zonnetje schijnt nu nog volop met af en toe een wolkje...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:18 schreef p_iglet het volgende:
Nou hemels breed zo'n 5km bij jou vandaan denk ik
af en toe ineens een minuut stortregen tussen de zon door.
Say what ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:35 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!
hier ook regen net! Maar iets geeft me het idee dat het weinig verfrissend ofzo is verder
wel fijn voor de plantjes!
Keshet oef... fijn is dat he?heb hier ook wel ns drie kwartier ingebouwd gestaan met de bus, aan de voorkant fout geparkeerd en aan de achterkant van die klapjosti's die niet achteruit die straat uit wilden...
klapmongolen stond zo onaardig op de vroege ochtendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Say what ?
klapjosti's ?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik vind dat meestal zo tegenvallen, zo'n weeralarm.
Ik heb dan altijd alle zandzakken voor deur, voor 1 jaar eten in de koelkast, alle spullen naar de 1e etage gesjouwd en dan gebeurt er vaak zo weinig
Nou zomaar niet hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:18 schreef pinquit het volgende:
well done stout! zomaar 3 kilo eraf![]()
ik ben er 1 kwijt en ik ben al blij![]()
die baarbeien kan je beter naar huup en be doorschuiven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:58 schreef Stout het volgende:
Wow mooi lady !!
* Stout bedankt voor de koekjes en neemt een flesje water, om 10.30 mag ik een heerlijke bak kwark met verse baarbeien
Dat is om de hoek van waar ik woonde toen ik L. leerde kennen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:35 schreef Brighteyes het volgende:
Pyttpytt, F. is daar opgegroeid, ook Holy, geen idee welk deel precies, zo goed ken ik Vld niet, in de wijk naas het honkbalveld zeg maar. Schoonouders wonen daar nog nu.
F. heeft zelf in de Keesomstraat gewoond tot ik hem kwam redden.![]()
dat is toch bij het park?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:00 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat is om de hoek van waar ik woonde toen ik L. leerde kennen.Ik woonde in de van 't Hoffstraat.
Je bedoelt het Hof? Nee, dit is in Vld West. Meer tegen het surfmeer aan zeg maar.quote:
ah ja, mooi wonen daar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:03 schreef Igraine het volgende:
[..]
Je bedoelt het Hof? Nee, dit is in Vld West. Meer tegen het surfmeer aan zeg maar.
koffie, kippenhok, koffie + lekkers, koffie, naar kippenhok kijken en trots zijn op schoonheid, koffie en daarna kijken of er nog tijd is voor de zolder.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga snel wat doen.
het kippenhok moet uitgemest en de zolder opgeruimd.
wat zal ik eerst aanpakken?
oh dat is grappig, dat je dat daaraan merken kanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:04 schreef Stout het volgende:
Nou aan het vliegtuiggeweld hier boven me te horen, komen er buien aan, we zitten duidelijk in de aanvliegroute... en ze vliegen laaaaaag
Zal ik meegaan en dan een paraplu boven de kano houden ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:16 schreef livelink het volgende:
De buienradar voorspelt ook weinig goeds voor onze kanotocht![]()
Nou ja, we zullen het wel afwachten.
hoosemmers meenemen !quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:16 schreef livelink het volgende:
De buienradar voorspelt ook weinig goeds voor onze kanotocht![]()
Nou ja, we zullen het wel afwachten.
a gossie.. verzopen katjes dus...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:17 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit nu met twee katten die verbijsterd naar binnen zijn komen rennen.
overvallen door een stortbui, terwijl het zonnetje gewoon doorschijnt.
echt, die koppies van die twee
Ben je al klaar met je zandzakken danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Zal ik meegaan en dan een paraplu boven de kano houden ?
Zelf de zandzakken vullenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je al klaar met je zandzakken dan![]()
In dat geval, graag
Och, ja natuurlijk. What was I thinking?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Zelf de zandzakken vullen, daar betaal ik belasting voor.
Er staan wat mannen van de kazerne de zakken te vullen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik vind dat meestal zo tegenvallen, zo'n weeralarm.
Ik heb dan altijd alle zandzakken voor deur, voor 1 jaar eten in de koelkast, alle spullen naar de 1e etage gesjouwd en dan gebeurt er vaak zo weinig
hornbach?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:58 schreef Stout het volgende:
hih
ben weg ! Tegeltjes kijken voor de badkamer
Iemand nog tips voor goedkope tegels
wet van spuuglokje: waarom taart alleen met verjaardagen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vooralsnog voel ik me best een beetje overdreven met dat mega-zwembad... de zon schijnt niet eens.
en dan de zolder..of eerst koffie ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hornbach?
zo, de kippendames zitten weer op een schoon nest. nu maar eens de keuken uitmesten
Nou dat ging dus niet door, de logeer-matrassen waren in zodanige toestand ( zaten onder de kattenharenquote:- Fannie ging op de veranda slapen, verslag volgt nog
Ik heb in de vakantie deel 2 en 3 gelezen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:54 schreef RockabeIIa het volgende:
mogge
De zweedse film 'Millenium' is wel een aanrader (vooral voor de zwangeren, duurt 2,5 uur;) Lekker lang afkoelen in de bios)
hier ook dat plastic zakkenbeleid hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ieuw, sterkte ermee lady-wrb!
Ik heb hier sinds de laatste keer het beleid ingevoerd dat alles wat ook maar enigszins eetbaar is eerst in een pedaalemmerzak gaat, met een dikke knoop erin, en dan pas in de vuilnisbak. En dan ook die grijze zak nog eens heel goed dichtgeknoopt.
Heel slecht voor het milieu, maar het is me wel goed. Zo goor als de laatste keer gaat me niet meer gebeuren.
op welke datum is dat uitje?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:52 schreef m@x het volgende:
Ik kom even snel binnenvallen zonder bij te lezen, maar ik heb jullie hulp nodig. Binnenkort heb ik een uitje van mijn werk en wat we gaan doen is een geheim. We krijgen wel steeds aanwijzingen maar ik kom er maar niet achter wat het is.
De aanwijzingen tot nu toe zijn:
18-04-1808
en
[ afbeelding ]
Iemand hier enig idee?
Bijna, volgens deze site was dat 2 dagen later?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:09 schreef lady-wrb het volgende:
toen werd amsterdam hoofdstad van nederland. (of zoiets)
ja die schreeuwt dat ie vuurgevaarlijk is en dat ze haar met een heel leger nog niet wegkrijgenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:18 schreef RockabeIIa het volgende:
K-doos, En die knul zelf dan? Komt daar nog wat zinnigs uit?
Ah, dat maakt het plaatje compleetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja die schreeuwt dat ie vuurgevaarlijk is en dat ze haar met een heel leger nog niet wegkrijgen
Ja nog steeds, heb er relatief weinig problemen mee eigenlijk. Heb al de hele dag niet eens meer de drang om te roken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef Rewimo het volgende:
Ben je nog steeds gestopt, aeque? In LIF (geloof ik) loopt een Stoppen met roken-topic, heb je daar nog wat aan?
en het wetboekquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja nog steeds, heb er relatief weinig problemen mee eigenlijk. Heb al de hele dag niet eens meer de drang om te roken.
En 1 ding viel me gelijk op, je ruikt/proeft meer
@ KD 2 kabouters zullen waarschijnlijk al genoeg zijn...?
dat is verkrachting en heeft niets met leeftijd te maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:37 schreef aeque het volgende:
Feli Sugar.
Maar KD dat is alleen als zij 'nee' heeft gezegd...
ook als een 12 jarige ja heeft gezegd is het pedofilie hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:37 schreef aeque het volgende:
Feli Sugar.
Nee, wettelijk gezien niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:37 schreef aeque het volgende:
Feli Sugar.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:44 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nee, wettelijk gezien niet.
Het valt onder 'statutory rape', ik weet zo gauw de nederlandse term niet.
ja sorry, ik kijk graag law & order
Sugar, gefeliciteerd met je jubileum!
het is een feit dat een meerderjarige het absoluut niet met een minderjarige mag doen, wettelijk gezien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:53 schreef aeque het volgende:
Maar ok. Dan vind ik nog steeds 1 ding vaag. Er staat niks over hoe oud de persoon dan zou moeten zijn die het doet.
Dus als je allebei 14 bent, mag het niet?
nee dat zwanger zijn komt er nog bij idd..maar ik bedoelde meer dat ik zelf een vriend had van 27 toen ik 19 was..dat vind ik weer net iets anders qua leeftijdsverschil, een meisje van 15 is nog een kind en ze is ook nog eens kinderachtig dus niet volwassener voor haar leeftijd ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:11 schreef Igraine het volgende:
Nou ja, de situatie waar ze nu in zit, had op haar 17e toch zo wat net zo erg geweest? Ok, ik snap ook niet wat een jongen van 24 met een meisje van 15 moet, maar ja, je kan maar verliefd worden. Het gebeurt wel vaker natuurlijk. Alleen raken ze niet allemaal ook direct zwanger op hun 15e. (of 17e dan)
Zou ze eerlijk geweest zijn, de allereerste keer dat ze met elkaar spraken/zoenden?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:08 schreef Kleurdoos het volgende:
we hadden er ook echt geen problemen mee gehad als ze 17 was geweest (met een 24 jarige of een 26jarige voor mijn part) maar wat een 24 jarige met een 15 jarige moet snap ik echt niet
en daarom ben ik blij dat hier in Nederland door rechters niet zo snel iemand bestraft wordt puur en alleen op "statutory rape". Er zitten er genoeg in de gevangenissen van de VS, jongens van 19 die sex hebben gehad met een meisje van 15 en daarna door de moeder van het betreffende meisje zijn aangeklaagd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zou ze eerlijk geweest zijn, de allereerste keer dat ze met elkaar spraken/zoenden?
Meestal is 'dit soort meisjes' (sorry, ik weet even niet hoe ik het anders moet zeggen) gehaaid genoeg om zichzelf voor 17-18 uit te geven.
En ja, die kerels geloven dat uiteraard maar al te graag, maar wat moeten ze dan? ID vragen?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]Ah ok. Zo had ik het nog niet meegekregen, dat die waarschuwingen er waren voor ze uberhaupt met elkaar aan de haal gingen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Op 24 september, maar dat is op zich geen aanwijzing. Dat is toevallig een datum die werktechnisch goed uitkwam (als zoiets bestaat want het is al maaaaaaaaanden retedruk).quote:
Dan ga je waarschijnlijk hierheen: http://www.theatercarre.nl/site/voorstelling.php?m=1&vid=172&taal=nlquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Op 24 september, maar dat is op zich geen aanwijzing. Dat is toevallig een datum die werktechnisch goed uitkwam (als zoiets bestaat want het is al maaaaaaaaanden retedruk).
normaalgesproken kunnen ze wel regelen dat er een transactie gedaan wordt van de ene naar de andere regio, maar Haaglanden blijkt nogal moeilijk te doen..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:41 schreef aeque het volgende:
@ Vicky, ja leuke bank is dat he Vicky...
Ik was verhuisd naar regio Rotterdam. Maar bank was gevestigd in Tiel.
Kon ik dus uiteindelijk geen f*** vanuit hier.
Moest maar daarheen gaan etc. etc. Ben net zo vaak langs geweest totdat ze hadden geregeld dat ik kon verhuizen naar regio r'dam...
En ik zweet hier op kantoor bijna van m'n stoel. Zo'n bedrijf en dan geen airco...
Ik denk het niet want het is overdag. Ik ben erg nieuwsgierig. Ik denk trouwens niet dat we naar Carré gaan. denk dat de foto meer bedoeld was om ons te helpen uit te zoeken naar welke stad we gaan. Ik ben gek op raadseltjes, heb al gemaild dat de volgende aanwijzing mag komenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:39 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dan ga je waarschijnlijk hierheen: http://www.theatercarre.nl/site/voorstelling.php?m=1&vid=172&taal=nl
alleen de bovenste vakken, als bukken niet meer gaatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ze heeft morgen een 'soolicitatie voor vakke vulle'
hoe wil ze dat zwanger gaan doen
t staat nu voornamelijk onder spoilers maar ik haal het idd maar weg:)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:11 schreef dutchie het volgende:
Kleurdoos, ik spreek even vrijuit:
Ik vind dat je wel heel erg open bent over alles. Alles wat je vertelt is wel erg gedetailleerd en dan helpt zo af en toe switchen van username ook niet echt meer.
Misschien moet je hier ivm Elin toch wat voorzichtiger mee om gaan. Foto die je zusje heeft gebruikt op haar hyves heeft ze ook niet echt moeite voor hoeven te doen.
Ken je die campagne nog niet?
Misschien naar de Hermitage, die is daar vlakbij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik denk het niet want het is overdag. Ik ben erg nieuwsgierig. Ik denk trouwens niet dat we naar Carré gaan. denk dat de foto meer bedoeld was om ons te helpen uit te zoeken naar welke stad we gaan. Ik ben gek op raadseltjes, heb al gemaild dat de volgende aanwijzing mag komen
Ja want die foto staat ook onder een spoiler, maar die is gewoon zichtbaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
t staat nu voornamelijk onder spoilers maar ik haal het idd maar weg:)
weet nie welke je bedoelt enzo, maar als je alleen hele simpele dingen wilt maken dan is een gewone rechte steek handig (duh), een zigzagsteek, en dat je de steeklengte in kunt stellen. Verder even letten op dingen als draadspanning instellen enzo. En een ritsvoetje erbij vind ik ook wel makkelijk. Die kun je wel los kopen maar dan moet wel de gewone voet er vanaf te halen zijn, ik weet niet of dat met zo'n mini kan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ja, vertelde haar dat dat wel het snuggerst is om te doen
maarre naaimasjienmensjes! Als ik een beetje simpel stofjes aan elkaar wil naaien, is een mininaaimachine dan wat voor me?
Geen ingewikkelde projectjes ezo. Zag er 1 voor een eur of 20 bij de kijkshop
+ dat als er wat mee is, je 9 van de 10 keer het ding in de kliko kan gooien omdat het ding nergens te repareren is. + zo'n miniding is gewoon veel te klein.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Kleurdoos, bij Kruidvat in de folder staat een Singer naaimachine voor de helft van de prijs (nu 79,95). Oké, dat is 4x zo duur, maar dan hoef je niet op een minidingetje te klooien. Dat is dan een nieuwe. Maar als je niet meer dan 20 euro wilt uitgeven zou ik inderdaad op MP kijken, want voor je het weet wil je meer met die naaimachine doen, en zo'n miniding is wel héél mini.
dan denk ik dat ik weet wat de volgende nick van kleurdoos wordtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Kleurdoos, ik heb hier (bij mijn ouders) wel een vendomatic voor je staanoudje maar deed het altijd leuk en staat al jaren stof te vangen in zo'n naaidoos dus...
alleen kan niet iedereen dat waarderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:10 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ilomp, da's lekker duidelijk!
Als je er bij iemand vanuit kunt gaan dat diegene niet lomp of bot is om te kwetsen, dan is er niks aan het handje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
alleen kan niet iedereen dat waarderen.
ik hou ook van duidelijkheid, dat geklets om de zaken heen vind ik altijd erg vervelend.
nou dan is die van mij een uitzondering.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als je er bij iemand vanuit kunt gaan dat diegene niet lomp of bot is om te kwetsen, dan is er niks aan het handje.De meeste vrouwen (ik ook) kunnen nog heel wat leren van hoe mannen over het algemeen communiceren. Die zijn meestal ook niet van de draaikonterij.
Dan ben jij dus het 'mannetje' en hij het 'vrouwtje' in jullie relatie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dan is die van mij een uitzondering.
ik zeg altijd tegen hem: kan je het niet even samenvatten en dan vertellen?
die is zoooo breedsprakig dat ik halverwege vaak kwijt ben waar het nou om ging
omgekeerd zegt hij altijd van mij dat ik weinig vertel en dat ik kort van stof ben.
ik hou nou eenmaal van kort en duidelijk.
Ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als je er bij iemand vanuit kunt gaan dat diegene niet lomp of bot is om te kwetsen, dan is er niks aan het handje.De meeste vrouwen (ik ook) kunnen nog heel wat leren van hoe mannen over het algemeen communiceren. Die zijn meestal ook niet van de draaikonterij.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan ben jij dus het 'mannetje' en hij het 'vrouwtje' in jullie relatie.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan ben jij dus het 'mannetje' en hij het 'vrouwtje' in jullie relatie.
toen ik mijn nieuwe kocht kon ik de oude inleveren tegen 100 euro inruilkorting.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vond er iig weinig lomps aan
Ik krijg altij op mijn kop omdat ik precies zeg wat ik denk..ook al bedoel ik het niet zo heel erg naar
Ik mis dat 'verfijnde' een beetje. Maar daarbij hou ik er zelf ook wel van als iemand gewoon zegt waar t op neerkomt.
Enne Rocka..hebbie zelf geen zin om te naaien danHeb je wat te doen tijdens je zwangerschapsverlof
O en op dat miniding zit wel 2 jaar garantie en een 7dagen niet goed geld terug dus ik kan m gewoon ff proberen en als t me bevalt een duurdere kopen en deze terugbrengen
oh, die wil ik nog steeds zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Voor ik het vergeet te zeggen: vanavond komt een fijne film op Net 5, Finding Neverland. Ontroerende film en prachtig gespeeld, met Johnny Depp en Kate Winslet.
Ah nouja ik hou dat soort dingen niet bijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Kleurdoos, ik heb eigenlijk geen ruimte voor dat ding en daarbij heb ik echt andere dingen aan mijn kopZoals een verbouwing...
Hihi daarom zeg ik het ook zo. Maar ik woon echt in het Midden/Oosten van het land (omgeving Arnhem, qua Noord-Zuid dus op de helft en qua West-Oost ligt het tegen de Duitse grens aan dus in het Oosten) dus het klopt ook nog...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij is het in het Midden Oosten altijd heet![]()
Dat komt me bekend voorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:58 schreef snoopy het volgende:
Ik heb hier een badje buiten staan maar Morris kijkt liever tv![]()
Met deze hitte laat ik hem maar. Hij heeft de hele dag al buiten gespeeld op school.
nee, nee...niks wegsturenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
dát doe ik dus verkeerd!![]()
Ga ik zo de kinderen maar naar binnen sturen en dan ren ik zelf wel ff onder de tuinslang door.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:09 schreef lily het volgende:
[..]
nee, nee...niks wegsturen
is gewoon een kwestie van geluk hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mevrouwtje had t ook warm..en ze heeft een ieniemieniezwembadje![]()
*alarm op telefoon zet...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Voor ik het vergeet te zeggen: vanavond komt een fijne film op Net 5, Finding Neverland. Ontroerende film en prachtig gespeeld, met Johnny Depp en Kate Winslet.
mwoah je ziet er verder niets op..dus ik dacht dat dat wel mee zou vallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
agossie elin
ik zou m overigens niet plaatsen of in ieder geval snel weghalen. dit kan in verkeerde handen terechtkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
en het waaitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois gaat heel lang borrelen met een te kort rokje!![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:42 schreef easy-going het volgende:sterker nog, bij mij werken die spoilers helemaal niet dus ik krijg alles gewoon in beeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:42 schreef easy-going het volgende:scheelt met ladenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:38 schreef Kleurdoos het volgende:
tsk belachelijk TF!olé, er is een begin tegen die knakker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Kun je daarna de naaimachine ophalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |