quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:39 schreef Belana het volgende:
ik zit vandaag de hele dag op kantoor, met airco en dat is lekker, maar als je dan naar huis moet en in de trein
geen idee nog. t is overal te warm voor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:47 schreef YPPY het volgende:
Hier echt veel vleermuizen, ook in de tuin. Kon ze mooi zien toen ik uit zat te puffen.
Heerlijk lady-wrb, wat ga je doen vandaag?
Verrek...daar heb ik ook gewoond, in de Koninginnelaan... nummer 313quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb in de koninginnelaan gewoond in vlaardingen (oke, nog geen jaar, maargoed, ik heb er gewoond)
en ik heb in de vergulde hand gewerkt (tegenover station west)
nu moeten we toch echt eens gaan meeten hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:24 schreef Stout het volgende:
[..]
Verrek...daar heb ik ook gewoond, in de Koninginnelaan... nummer 313
Gouda? Woon je daar?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:47 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd Stout!
Ik zit nu in de binnenstad van Gouda in een bus. Die niet verder kan omdat iemand fout geparkeerd staat. Waarom wilde ik ook al weer geen lease-auto meer en wel ecologisch verantwoord doen?
ik heb echt nergens last van gehad vannacht. heb echt geslapen als een blok. niet zo gek trouwens, want ik heb maandag en gisteren dubbele diensten gedraaid dus ik was echt af gisteravond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:25 schreef Stout het volgende:
Goedemorgen !!
Pff wat was het heet vannacht ! Draaien en keren, een man die tegen je aan wil liggen (plak-plak dus nee)
Vandaag een beetje door te zien komen, hopenlijk gaat het lekker regenen in de avond.
quote:
Collega's en uitvallen ik weet er alles van...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:57 schreef lady-wrb het volgende:
t is echt drama op het werk want ze vallen nu met bosjes uit. voor mij is dat niet zo dramatisch overigens, voor mij betekent het werk, veel werk. maar ja ik kan er natuurlijk maar één tegelijk vervangen, ik heb liever dat ze om de beurt uitvallen, dan blijf ik langer aan de gang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |