Helemaal goed!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Desperate Housewifes (big fan here!)
ja, een toenemende bedreiging voor onze mooie noordzeestrandenquote:
ja hoor, goed!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Je hebt sliptong, tongfilet, heilbot, scharretjes, maar wat nog meer....hmz...ben gek op platvis.
geen idee, maar tarbot en heilbot zijn andere soorten dan bot hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef RoofingBurner het volgende:
bot is bot.
Wat heeft hierbij gestaan?
[ afbeelding ]
hint?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef RoofingBurner het volgende:
bot is bot.
[ afbeelding ]
iets als:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef RoofingBurner het volgende:
bot is bot.
[ afbeelding ]
doe niet zo bot johquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen idee, maar tarbot en heilbot zijn andere soorten dan bot hoor!
heilbot
De heilbot is een bijzonder grote platvis, die meer dan twee meter lang kan worden. Hij leeft in koude zeeen. Anders dan de meeste andere platvissen, zoals schol, tarbot en bot, zwemmen ze regelmatig los van de bodem rond op zoek naar prooi.
bron
pfff...hoe moet ik dit hinten. Het is een tekst die overal ter wereld schijnt op te duiken, oorspronkelijk hoort dit plaatje erbijquote:
quote:
ja, weet ik veel, ik denk ik gok iets... ik vind zn handjes wel op M'en lijken, en zn neus op een V..quote:
De tekst bestaat uit 3 woorden waarvan de eerste zijn naam wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, weet ik veel, ik denk ik gok iets... ik vind zn handjes wel op M'en lijken, en zn neus op een V..
winnaar!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef slaveloos het volgende:
killroy was here? ik kan het plaatje niet zien...
Vandaag nog?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef slaveloos het volgende:
nooit gedacht het goed was
vraag komt eraan
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:18 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
hij is misschien weggewaaid
Aantjes?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:40 schreef slaveloos het volgende:
ooops werk kwam tussendooris een Nederlands politicus die vooral bekendheid kreeg als fractievoorzitter van de ARP en het CDA. In 1978 trad hij af nadat over zijn oorlogsverleden grote consternatie was ontstaan.
goed!quote:
Yep!quote:
son of a gun well have big funquote:
Myra is het want Mira ligt in Portugal of Spanje. En de sint is een Turk.quote:
bedankt voor de coulantie!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Myra is het want Mira ligt in Portugal of Spanje. En de sint is een Turk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |