De lima was topquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:12 schreef ranja het volgende:
- Verplaatsen van Lima
- Openlucht maken van Lima
Ja, lachen was dat, al die boompjes.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De lima was top![]()
Nog wat crappy foto's van zaterdagavond (Het was te donker om een degelijke foto te maken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, lachen was dat, al die boompjes.
Ik had zondagavond nog een zonnebloem gescoord bij Benga. Gaf ook goeie reacties.
Wat is er erg aan kinderen bij benga & boys noize?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:24 schreef El_Matador het volgende:
Hank III and Assjack @ India. Concert in 3 delen. Eerst Hank Williams III, kleinzoon van de legendarische cowboyzanger die in 1953 aan een overdosis overleed. Cowboy is deze Hank ook, maar dan net anders. Met mandoline en contrabas wordt een flink stukje speedcountry weggeragd, met teksten over een sixpack of beer, damn pills en whiskey. En natuurlijk de legendariche woorden 'put the dick in dixie and the cunt back in country'. Vervolgens verdwijnt de mandoline en neemt Assjack het concert over. Dan wordt het een soort country versie van Motorhead, best wel geinig nog. Als dan de contrabas wordt vervangen door een normale bas en Hank inmiddels ook z'n acoustische gitaar heeft verwisseld voro een electrische wordt het een partij metal die mij wel snel verveeld. Volgens mij speelden ze nog een cover van Biohazard, in elk geval klonk het wel ongeveer zo.
Dit vond ik juist erg gaaf. Ik heb echt een teringhekel aan Ska, en voordat je mij daarop aan het springen krijgt, moet je wel wat doen. Dat deden ze. Goeie performance vond ik.
Verder nog een lekkere dj: Nuno dos Santos, zondag in Bravo (voor een of andere vage tingeltangelshitmuziek).
+ lege dansvloeren
+ hippiemeisjes
+ geweldig festivalweer
- kinderen bij Benga & Boys Noize
- wespen
- de dagen erna...
Wat wel erg was, was een of ander 12-jarig jongetje dat steeds met bier rondliepquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat is er erg aan kinderen bij benga & boys noize?
Het waren er een beetje veel. Allemaal aan hun (eerste) X-ervarinkje. Genoeg oudere mannen (30+) met jonge meisjes daar zien weglopen. Die meiden waren 16 ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat is er erg aan kinderen bij benga & boys noize?
Dat zijn dan dus vooral die smerige mannen die het minpuntje zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het waren er een beetje veel. Allemaal aan hun (eerste) X-ervarinkje. Genoeg oudere mannen (30+) met jonge meisjes daar zien weglopen. Die meiden waren 16 ofzo.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:54 schreef joran666 het volgende:
Mijn vriendin stond nog in de llowkrant (zaterdag) omdat ze het lowlands-pakket heeft gewonnen. Weet iemand of dit thuis gestuurd wordt ofzo? (bedenken we nu pas) en wat er in zit?
Jezus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat wel erg was, was een of ander 12-jarig jongetje dat steeds met bier rondliep
Ooooh, kinderen aan de X, zeg dat dan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het waren er een beetje veel. Allemaal aan hun (eerste) X-ervarinkje. Genoeg oudere mannen (30+) met jonge meisjes daar zien weglopen. Die meiden waren 16 ofzo.
superdope, kan niet wachtenquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
In de zondagkrant stond dat alle pakketten worden opgestuurd
Op je 17e wel ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jezus.Ik zou mijn kind op die leeftijd niet laten gaan hoor.
![]()
[..]
Ooooh, kinderen aan de X, zeg dat dan.Dat laatste is sowieso wanstaltelijk
![]()
Dat was ik.quote:Er ging zaterdagavond een gast ineens achter me dansen, ik van "doei", was ik "veuls te degelijk".
![]()
Ik vond hem niet zo. Zit je net lekker in de techno, wordt het weer r&b-achtige shit, ben je daar net aan gewend, wordt het weer techno.quote:Ik ben 17en vind het kut dat ik benga gemist heb (darmen
![]()
)
Darmen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jezus.Ik zou mijn kind op die leeftijd niet laten gaan hoor.
![]()
[..]
Ooooh, kinderen aan de X, zeg dat dan.Dat laatste is sowieso wanstaltelijk
![]()
Er ging zaterdagavond een gast ineens achter me dansen, ik van "doei", was ik "veuls te degelijk".
![]()
Ik ben 17en vind het kut dat ik benga gemist heb (darmen
![]()
)
DUBSTEP RULEZ!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op je 17e wel ja.
[..]
Dat was ik.![]()
[..]
Ik vond hem niet zo. Zit je net lekker in de techno, wordt het weer r&b-achtige shit, ben je daar net aan gewend, wordt het weer techno.
Lang diarree en constipatie verhaalquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Darmen?
Ik was dus op LL met een vriend van me en een groepje meiden dat hij kent en we zijn er zaterdag dus allemaal achtergekomen dat een van die chicks (16 ofzo) ook redelijk wat X had
Die dans-gast of die vriendquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op je 17e wel ja.
[..]
Dat was ik.![]()
[..]
Ik vond hem niet zo. Zit je net lekker in de techno, wordt het weer r&b-achtige shit, ben je daar net aan gewend, wordt het weer techno.
Wat is er dan zo vreselijk dat gestolen kan worden?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik hoorde nog van iemand dat de kebabtent volgend jaar niet terugkomt.
Schijnt iets gestolen te zijn en dat een medewerkster door de baas is aangerand.
als je de camping oploopt naar rechts, links en dan stukje verder langs de wc's aan de rechterkantquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar stond je op camping 3?
Kees van Hondt heb ik helaas niet meer gezien maar de zaterdag avond in de lima was ook heel gaaf met alle bomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |