Stik er dan maar in!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahaa. Ik ga eigenlijk niet, was een grapski.Maar Fever Ray en Grace Jones zou ik graag zien.
Invullenquote:[thema]
Let's talk about movies.quote:
sterfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Let's talk about movies.
Kent iemand the 40 year old virgin met Steve Carell?
Frietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ik friet eet, dan is het altijd met 4 frikadellen erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
EN nu ben ik weer weg
Kusjes aan de Brabanders en de rest mag sterven
Curryworst is een frikandel. Frikadel is een gehaktbal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat?
Ik had t over de spelling.
quote:
In België ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Curryworst is een frikandel. Frikadel is een gehaktbal.
Heb je hem nu ook al op msnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:45 schreef Biels het volgende:
Ritsel -> zegt:
noes ik ben een autist
Ritsel -> zegt:
vrienden aan de deur gingen zo vragen of ik mee uitging
Ritsel -> zegt:
zeg ik nee
De_ananas ontmaskert.
Betweetsterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is officieel frikaNdel trouwens:
Een frikadel, niet te verwarren met een frikandel, is een ronde compacte gehaktbal met bepaalde kruiden. Volgens het "Etymologisch woordenboek van het Nederlands" draagt de bal deze naam al sinds het einde van de 16de eeuw[1]. De frikadel wordt vooral in België, Duitsland, Zweden en Denemarken gegeten.
In de meeste streken van België bedoelt men met frikadel inderdaad een gehaktbal, hoewel die daar soms ook curryworst wordt genoemd. In Nederland is de frikadel niet erg bekend. De frikadel, dus zonder n, is ouder en van oudsher een soort gehaktbal, maar kan ook plat worden gedrukt tot een soort hamburger, of in een ovenschaal geplet als frikadel-pan (Indisch) worden bereid. Frikadel-pan is vaak gehakt, gemengd met aardappelen en gekruid met, onder meer, ketjap. In de Indonesische keuken wordt de frikadel perkedel genoemd.
trekt ze in het echte leven ook aan het langste end?quote:
Oh, doen we zo, nou dan is het beter dat de verstandhouding tussen ons eindigt.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geef die brutale eens een tik.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Friet
Dat past in het zelfde straatje alsOh noes, patat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Hij had mij toegevoegd. Net als koningdavid.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je hem nu ook al op msnje bent niet te stoppen man.
whehehehquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geef die brutale eens een tik.
[ afbeelding ]
Ze weet het graag beter jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:47 schreef gers het volgende:
[..]
trekt ze in het echte leven ook aan het langste end?
Ja. Je bent toch een sloerie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, doen we zo, nou dan is het beter dat de verstandhouding tussen ons eindigt.
en dan geef je haar maar gelijk om er vanaf te zijnquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:49 schreef Maisnon het volgende:
Björk - Alarm Call
Teletijdmachineklacht: er staan alleen maar radio edits van dat nummer op youtube, terwijl de album versie zo veeeeeel mooier is!
Hij geeft me gelijk omdat ik het hèbquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef gers het volgende:
[..]
en dan geef je haar maar gelijk om er vanaf te zijn?
Nee, dan pak ik de zweep/lineaal/hand en voetboeien/ducktape om haar even d'r plek te wijzenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef gers het volgende:
[..]
en dan geef je haar maar gelijk om er vanaf te zijn?
bjorkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
WAT... DE .... FUCK.. IS DAT????
omg... als je die foto ziet, dan verbaast het toch in zijn geheel niet dat ie dood is hequote:
ik zie geen verschillenquote:
Jij wintquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
omg... als je die foto ziet, dan verbaast het toch in zijn geheel niet dat ie dood is he
en het is een gaar wijfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:55 schreef Maisnon het volgende:
Ja bjork is echt kut want ze is lelijk.
Nee. Maar als je minder dan 80% aanwezig bent mag je niet herkansen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
bjork![]()
Maar moest jij nou verplicht bij alle lessen aanwezig zijn?
leuk gifjequote:
weet jij mij nummerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Mijn telefoon valt telkens uitnet nu ik een speciaal iemand moet SMSen
Post je berichtje hier en zijn 06 nummer, zodat wij met zijn allen voor jou gaan sms'en!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Mijn telefoon valt telkens uitnet nu ik een speciaal iemand moet SMSen
Top planquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Post je berichtje hier en zijn 06 nummer, zodat wij met zijn allen voor jou gaan sms'en!
Inderdaad, kleine moeite.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Post je berichtje hier en zijn 06 nummer, zodat wij met zijn allen voor jou gaan sms'en!
Best een leuk idee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mooi.quote:
LOVE THAT SONG.quote:
Dat plan hadden ze toch alquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:00 schreef Lamon het volgende:
Ik kwam laatst deze weer tegen, niemand kende de band en nu zijn ze uit elkaar.
quote:
Beetje jammer weer...!quote:
waarom nietquote:
Dit bewijst maar weer dat Susan Boyle de hoop nog niet op hoeft te geven.quote:Björk and her partner, artist Matthew Barney, have a daughter, Ísadóra Bjarkardóttir Barney, born 3 October 2002. Björk also has a son, Sindri Eldon Þórsson , born 8 June 1986, with Þór Eldon, who was her band mate in The Sugarcubes. Sindri is a journalist and plays bass for several bands.
Ik zat ook al te kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Hey hij komt achter de quote, daar kan een hoop leuks mee gedaan worden
Gers en BP dus ook niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer dat Susan Boyle de hoop nog niet op hoeft te geven.
Wajoo, vette gifquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Hey hij komt achter de quote, daar kan een hoop leuks mee gedaan worden
quote:
zong ik vroegah op school en ik vond het maar raar dat de leraren het niet waardeerdenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
er zit een irritant mannetje op mn scherm
quote:
Undo it!!! Undo it!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:05 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Celine doet er tenminste wat aan
Waar?quote:
quote:
krijg ik dan geen aidsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij doet niks hoor, je kan m gewoon opeten
quote:
Gers, Joinenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:13 schreef Maisnon het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)5ae26fc5fd5dbe8d564f
Welke bikkel durft nog![]()
Ik zet ook maar even de frituur aanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:17 schreef jordeeeh het volgende:
Wees jaloers, addergebroed.
[ afbeelding ]
Als ik er alleen al naar kijk gaat m'n cholesterol omhoog.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:17 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zijn goede medicijnen tegen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik er alleen al naar kijk gaat m'n cholesterol omhoog.
lulquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:17 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
F-r-i-k-a-d-e-l-l-e-n noobquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frikandellen zijn vies.
Kroketten daarentegen.
Ik kan je de Mediterranean Herbs chips van Lays iig afraden.quote:
Ik hou sowieso niet van die chips met al die vage smaken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan je de Mediterranean Herbs chips van Lays iig afraden.
70% minder vet zie ik nu op de verpakking staan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van die chips met al die vage smaken.
Steun de farmaceutische industrie...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar zijn goede medicijnen tegen.
Als sinds mijn 7e ofzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steun de farmaceutische industrie...![]()
![]()
Who gives a fuck dat er minder vet in zit eigenlijk?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
70% minder vet zie ik nu op de verpakking staan.
Tot 2005 ja, newbie.quote:
Frikadelquote:
Wat denk je, die gezondheidsfreaks natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Who gives a fuck dat er minder vet in zit eigenlijk?
Ik kan je Lays helemaal afraden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan je de Mediterranean Herbs chips van Lays iig afraden.
Maar wel chips etenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat denk je, die gezondheidsfreaks natuurlijk.
Dat je dat hebt gegoogledquote:
Ik vanaf de dag dat ik geboren ben, maar niet doorlopend.quote:
See me care.quote:
Interessant, het blijft een vies ding.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat je dat hebt gegoogled
En voor echte die-hard fast food eters blijft het Frikadel.
Zelfs google chrome's spelling checker zegt frikadel
[ afbeelding ]
Doe eens niet zo irritant man.quote:
Een collega heet sati (oid) en ik moet dan de hele tijd aan sate denkenquote:
Warm hem eens op en proef vervolgens waar ie naar smaakt, waarschijnlijk wordt je beeld dan wel bijgesteldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een collega heet sati (oid) en ik moet dan de hele tijd aan sate denken
Juistquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doei, het is een dikke turk, die past niet eens in een frietpan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Warm hem eens op en proef vervolgens waar ie naar smaakt, waarschijnlijk wordt je beeld dan wel bijgesteld
Ik kon zijn naam nooit onthouden, dus vandaar die vergelijking.quote:
Alleen zijn saté danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doei, het is een dikke turk, die past niet eens in een frietpan.
Ik heb een collega die Emo heetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan die gozer niet meer normaal aankijkenquote:
quote:
Deze was wél lekker! Die bruine saus en had er nog wat witte saus bovenop gedaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
* Denkt vooral niet aan collega.
Dat klinkt echt heel erg viesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze was wél lekker! Die bruine saus en had er nog wat witte saus bovenop gedaan![]()
Het stonk alleen wel een beetje, maar ja.. dat heb je met saté he
Dat heb ik met volkoren brood...quote:
PM eens alle rar linksquote:
Wat voor witte sausquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze was wél lekker! Die bruine saus en had er nog wat witte saus bovenop gedaan![]()
Gefrituurd is alles lekkerquote:
* Proestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mayonaisequote:
Dat van Nederlanders niet ofcquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Duitsers die Engels praten
Een wonder dat ze het een keer doen, maar dat accent is zo zuppa fout
Wij nasynchroniseren tenminste niet alle films/ series...quote:
Daar had je t toch niet over?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij nasynchroniseren tenminste niet alle films/ series...
Nee, het was een losse opmerking.quote:
Ik ben helemaal de rode draad kwijtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het was een losse opmerking.![]()
Zorgt het voor verwarring?
Zo post ik al jaaaaren
Ik heb het warm.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben helemaal de rode draad kwijt
Is het ook.quote:
Maken of in de oven doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:26 schreef Lamon het volgende:
Jullie met je gepraat over eten.
Nu moet ik wel een pizza gaan maken...
Met teveel kaas enzo...
Als ik een pizzeria kan aanraden, Sphinx in Woudenberg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:26 schreef Lamon het volgende:
Jullie met je gepraat over eten.
Nu moet ik wel een pizza gaan maken...
Met teveel kaas enzo...
Ijsklontjes, ijsjes, raketjes, liters koud water.quote:
Een fles water is genoeg hiero.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ijsklontjes, ijsjes, raketjes, liters koud water.
Ik heb het allemaal niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Een fles water is genoeg hiero.
Wut?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:37 schreef reetveter het volgende:
Hoe dan, probeert er iemand naar binnen te gaan terwijl wij in de woonkamer zittenTrue story. Hij is weggerend.
Wij keken dus zo family guy he. Probeerd er iemand de achterdeur open te makenquote:
Engquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:37 schreef reetveter het volgende:
Hoe dan, probeert er iemand naar binnen te gaan terwijl wij in de woonkamer zittenTrue story. Hij is weggerend.
Heldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben met zoeen knuppel naar buiten gegaan.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:04 schreef Monitor het volgende:Top 100 van woensdag 19 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 254 jordeeeh
02. 231 jitzzzze
03. 220 Japsnars
05. 201 Ploertendoder
07. 174 gers
14. 133 Penisbaard
17. 128 reetveter
32. 092 Zotheid
34. 091 JaniesBrownie
43. 082 Stephan1237
47. 075 wolvendagen
48. 074 Breathtaking
50. 073 bloodysunday
91. 050 Maisnon
97. 048 Lamon
97. 048 Broekpaling
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Je doet het er gewoon om!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb er heel vaak precies 50, zo'n 4 keer de afgelopen week
En nu ik er ben word je gebeat door mij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:40 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben nog nooit 1e geweest
Altijd weer word ik gebeat door jitzzzze
Dat is alleen vandaagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En nu ik er ben word je gebeat door mij.
Dat denk jij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is alleen vandaagEn als ik op LL zit
Shit, moet ik bang wordenquote:
Wtfquote:Please note that large groups of males need not apply, also anyone looking for a quiet getaway should probably look elsewhere.
Ja meng.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Shit, moet ik bang worden![]()
Iemand nog ideeën voor een goede/goedkope jeugdherberg omstreeks munchen
Wat is er meis?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 05:14 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdekanker.
hmm, link?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 05:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lees m'n kloontopic maar!
ah, herkenbaarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 05:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De bovenste bij de nieuwe topics!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 05:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ah, herkenbaar
irritant ja
moet je nagaan hoelang je droomt zodra je mij hebt gemeet
mjak lig al in bedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 05:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ga eens slapen jij! Ik ga ook een poging doen..
Welterusten!
Liever jij dan ik...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:57 schreef NoelGallagher het volgende:
MADDERFAKKER, IK GA ZO LEKKER NAAR LOWLANDS, WOEHOEEEEEEEEEEEEEE
Hehe, lekker danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nee, heb geen idee hoe laat ie gaat
zit er nu in. Geen idee hoe lang t duurt enzoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:17 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hehe, lekker dan
Echt laatste dagje op werk. Zou die van de week al hebben, maar ze vroeger of ik alsjeblieft nog twee dagen wilde komen voor dubbele salaris zodat het project iig af komt
Hoelang duurt het om vanaf je huis naar je werk te komenquote:
Eerst auto wegbrengen naar de dealer, en dan 1.5 uur om op mijn werk te komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoelang duurt het om vanaf je huis naar je werk te komen
Lekker danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eerst auto wegbrengen naar de dealer, en dan 1.5 uur om op mijn werk te komen.
8 uur bij de dealer vertrokken, en nu pas aangekomen. En vanmiddag om 3 uur weer weg
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lekker dan![]()
Waarom moest die auto weg?
Hij besluit soms ineens om rechtsaf te slaan, terwijl ik toch echt rechtdoor wilquote:
Dat is toch vet spannend?!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Hij besluit soms ineens om rechtsaf te slaan, terwijl ik toch echt rechtdoor wil
Gewoon, simpele afwijking. Even uitlijnen en klaar.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Hij besluit soms ineens om rechtsaf te slaan, terwijl ik toch echt rechtdoor wil
quote:"Zo, buurvrouw, heeft de auto nogal kuren? Wat dan?"
"Nou, hij slaat nogal gauw af."
"O, dat is lastig want ik moet rechtdoor."
Ja, dat wel jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:06 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat is toch vet spannend?!
Weet je nooit waar je naartoe gaat.
quote:
Nee, dat was Fraude am fahren toch?quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.flitsservice.n(...)n-fraude-t54936.html
Wat een klapjosti
quote:Je kunt niet haar naam er onder zetten en haar handtekening vervalsen, dat komt op valsheid in geschrifte. Wat je wel kunt doen is tekenen namens haar, alzo
Hoogachtend,
Dom Vriendje
namens Lieve Vriendin
Ik vind flitsservice zo'n kutsite! Allemaal mensen die terecht een boete hebben gekregen en er via sneaky maniertjes er onderuit proberen te komen en daarbij ook nog overheidsgeld verspillen door allemaal dure procedures in gang te zetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.flitsservice.n(...)n-fraude-t54936.html
Wat een klapjosti
Dat dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik vind flitsservice zo'n kutsite! Allemaal mensen die terecht een boete hebben gekregen en er via sneaky maniertjes er onderuit proberen te komen en daarbij ook nog overheidsgeld verspillen door allemaal dure procedures in gang te zetten.
Het zijn allemaal asociale nietsnutten met een IQ die niet boven hun schoenmaat uit komt, die we liever kwijt dan rijk zijn.
Eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik vind flitsservice zo'n kutsite! Allemaal mensen die terecht een boete hebben gekregen en er via sneaky maniertjes er onderuit proberen te komen en daarbij ook nog overheidsgeld verspillen door allemaal dure procedures in gang te zetten.
Het zijn allemaal asociale nietsnutten met een IQ die niet boven hun schoenmaat uit komt, die we liever kwijt dan rijk zijn.
Want?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat moet een ellendig topic worden
Eindeloze discussie over het nut van verkeerscontroles, dat is vergelijkbaar met die smart/prius vs echte auto discussie die nu gaande is.quote:
Lijkt mij dus een geschikt topic om te maken voor onsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eindeloze discussie over het nut van verkeerscontroles, dat is vergelijkbaar met die smart/prius vs echte auto discussie die nu gaande is.
En ik wilde nog wel wat gaan werken vandaagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:43 schreef Cybey het volgende:
[..]
Lijkt mij dus een geschikt topic om te maken voor ons
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel wat gaan werken vandaagHeb ook niet zo'n zin om te trollen
Je kan hem ook gewoon openen, misschien kom ik nog wel even wat knuppels door het hoenderhok smijtenquote:
Lachen met jouquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Over een paar dagen het nieuwsbericht: Man opgepakt vanwege fraude
Hilarischquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Kwaliteitsuserquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Ben bang dat KLB dan heel leeg wordtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
Wanneer krijg ik rechten om iemand te bannen?
Nee hoor, maar er zijn een paar users waar ik me aan irriteerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:22 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben bang dat KLB dan heel leeg wordt
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, maar er zijn een paar users waar ik me aan irriteer erger
Ook dat. Wanneer krijgt Fok! een spellings- en grammatica controle? Ik word zo simpel van al die mensen die gaan huilen over elke typvoudt die iemand maakt.quote:
Ik snap niet waarom jij zo graag bekend wil zijn in de SCquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Mensen moeten er mee leren leven dat er soms users zijn waar je je aan ergt maar dat heb je in het echte leven ook
Zoals ik gisteren al zei blaat je alleen maar onbegrijpelijke onzin. Doe daar wat aan je word vast wel geaccepteerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:29 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wil ook gezellig meedoen maar ik wordt de hele tijd soort weggepest maarja
Je hebt het over je eigen met je getroll in topics?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
In het echte leven negeer je elkaar dan zoveel mogelijk, en communiceer je alleen als dat nodig is. Hier vind iedereen het nodig om constant de confrontatie op te zoeken en koeien van 3 jaar geleden weer uit de sloot te halen.
Dat zou je als voorbeeld kunnen aanmerken ja, maar ik ga niet users achtervolgen en steeds weer over hetzelfde beginnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt het over je eigen met je getroll in topics?
Je probeert het inderdaad wel heel hard. Maar waarom begon je daar pas mee toen ik je tegensprak toen je in een of ander topic zei dat je o zo bekend was in de SC en dat mensen die jou niet kenden losers warenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik probeer gewoon met jullie mee te praten
En dat is nu ineens verdwenenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:34 schreef Ezio het volgende:
Je hebt nu zelfs ''een echte slowchatter'' in je ondertitel staan, je probeert het echt veel te hard
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ben een gebruiker die al haast 2500 posts heeft en dus redelijk bekend is
Die reacties die je ook krijgt in dat topic op die 2 postsquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben heel bekend in slowchat klaagbak dus voor mensen die mij niet kennen![]()
Maar dit gaat over boswachter en niet over mij
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Die reacties die je ook krijgt in dat topic op die 2 posts![]()
Waar?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef Cybey het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trouwens, wat is het probleem van die Creepy_Bastard? Hij is wel lekker aan het trollen
quote:
Haha, jij gaat met de bus.quote:
Dat heet werkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:54 schreef Lakitu het volgende:
Ligt het aan mij of staan jullie vroeg op?
Ligt aan jou, altijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:54 schreef Lakitu het volgende:
Maar het is vakantiequote:
Ik moet van mijn vriendinquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:54 schreef Lakitu het volgende:
Niet voor iedereenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |