quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:04 schreef Verlicht het volgende:
De_boswachter stopt.
Zo fris en fruitig was hij in KLB, en nu WEG, als moderator. Zo spijtig.
![]()
Mijn vraag aan deze Boswachter:
[..]
Zijn officiele reactie:
[..]
Er zijn zelfs Uservragen gesteld:
[..]
FOK! IS EEN DICTATUUR!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ONRECHT!!!!
![]()
[ afbeelding ]
Postopkriktopicquote:
Kom kom, het einde van een tijdperk verdient wel enige aandacht.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:42 schreef Adelante het volgende:
dit wordt geen reeks
Ik had al zo'n vermoeden, vandaar Suggestie nieuwe moderator voor KLB .quote:
Likken Lassie!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Kom kom, het einde van een tijdperk verdient wel enige aandacht.
Inderdaad, en mijn Juicy campagne moet aandacht krijgen van het volk anders gaan ze nooit stemmenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Kom kom, het einde van een tijdperk verdient wel enige aandacht.
Van welke verzuurde ex-mods meeting kom jij ineens?quote:
Ja die beweert dat BoWa een admin wasquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:43 schreef Goofisch het volgende:
We waren gebleven bij de turk die plots ineens zijn mening ging geven over BoWa zijn mod prestaties om zichzelf in de picture te spelen
Hoe verzint die datquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja die beweert dat BoWa een admin was
Geen ideequote:
Ah toe nouquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:42 schreef Adelante het volgende:
dit wordt geen reeks
Jij durfde hem niet te openenquote:
Leuk fotoboek heb jequote:
Zal erover na gaan denken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wil toch nog even zeggen dat ik liever -Sandstorm- weer terug zie komen.
Oh fuck, ik had jou al gehadquote:
Zag er de noodzaak niet van inquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:46 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij durfde hem niet te openen?
quote:
alsof ik principes hebquote:
Dat is toch die ene DJ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wil toch nog even zeggen dat ik liever -Sandstorm- weer terug zie komen.
quote:
Liever nietquote:
ijsmeis.rar ??quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:53 schreef franksetank het volgende:
boswachter heeft toch she weg gepest...
eikel dus, dankzij hem hebben we geen geile fapfoto's
ik heb alleen nog ijsmeis.rar
motherfuckerquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:53 schreef franksetank het volgende:
boswachter heeft toch she weg gepest...
Link ploxquote:
Haha, je kent het befaamde rarretje niet?quote:
Ik ken het wel, maar ik heb het niet. Dus ik vroeg aan hem of hij even een linkje kon posten.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Haha, je kent het befaamde rarretje niet?
Nee, post eens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Haha, je kent het befaamde rarretje niet?
AMSTERDAM HOOLIGANSquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
Te weinig relletjes in dit topic..
PM mequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:59 schreef yvonne het volgende:
Ik heb je in deel 1 al bedankt, blijf niet bezig!
Mag je niet posten staat een ban op.. maar als je ff mailadress pmd .. ik heb zo``n beetje 400 mb aan fok foto`s die je sowieso gezien moet hebbenquote:
Flikker op met je Juicyhil gebeuren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:00 schreef J.Herrer het volgende:
Poll: Juicyhil voor mod?Ja Ja Wie is Juicyhil?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
GASTquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:01 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Mag je niet posten staat een ban op.. maar als je ff mailadress pmd .. ik heb zo``n beetje 400 mb aan fok foto`s die je sowieso gezien moet hebben
kun je er geen torrent van maken en op piratebay knallen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:01 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Mag je niet posten staat een ban op.. maar als je ff mailadress pmd .. ik heb zo``n beetje 400 mb aan fok foto`s die je sowieso gezien moet hebben
Relatie Myraelaquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Flikker op met je Juicyhil gebeuren.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef franksetank het volgende:
[..]
kun je er geen torrent van maken en op piratebay knallen?
Geef freaks geen ideeenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef franksetank het volgende:
[..]
kun je er geen torrent van maken en op piratebay knallen?
Daar ben ik wel benieuwd naar danquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:01 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
dadelijk neemt hij jou serieusquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goh, jij neemt echt alles serieus he?
Alsof die bolle desperate daar grappen over gaat maken, ik geloof hem eerder dan jouquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goh, jij neemt echt alles serieus he?
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:01 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dat is je goed recht.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:07 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb hier helemaal niks zinnigs over te zeggen, toch reageer ik.
Hij had vriendin van remlof geneuktquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:07 schreef Rosbief het volgende:
En wat is nou de reden dat BoWa weg moet/gaat?
Fotografische afbeeldingen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:08 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij had vriendin van remlof geneukt
fok crew heeft geen vriendin of sex...quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:08 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij is vreemdgegaanquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:07 schreef Rosbief het volgende:
Want Remlof gunt zijn vriendin geen goeie sex?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:08 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Met zichzelf?quote:
Echt welquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:09 schreef franksetank het volgende:
[..]
fok crew heeft geen vriendin of sex...
Juist welquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Want Remlof gunt zijn vriendin geen goeie sex?
Ik mocht niet zeggen dat ik sommige mods nazi-achtig vind modden. Moest namen noemen En dat wou ik nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:07 schreef Rosbief het volgende:
Even quoten voor het te laat is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:10 schreef franksetank het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de gemiddelde fokmod
Oftwel.. onzin.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik mocht niet zeggen dat ik sommige mods nazi-achtig vind modden. Moest namen noemen En dat wou ik niet
Maar ws. ben ik eruit getrapt vanwege mijn te grote bek. Daar houden sommigen niet van.
Maar goed. Niet getreurd. Leuk jaar gehad. Nu mag iemand anders het proberen
BT?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik mocht niet zeggen dat ik sommige mods nazi-achtig vind modden. Moest namen noemen En dat wou ik niet
Maar ws. ben ik eruit getrapt vanwege mijn te grote bek. Daar houden sommigen niet van.
Maar goed. Niet getreurd. Leuk jaar gehad. Nu mag iemand anders het proberen
Jesus man, je doet net alsof je uit de tweede kamer gejaagd bent.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Even quoten voor het te laat is.
Wilders is net zoene baas als ik ben.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jesus man, je doet net alsof je uit de tweede kamer gejaagd bent.
Je lijkt Wilders wel.
Breathtaking, een meisje op KLB waar naar verluidt half FOK! al overheen is geweest op gefapt heeft.quote:
Dat was toch Rita Verdonk?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wilders is net zoene baas als ik ben.
Niet rechts, nie links maar recht door zee.
ohquote:
Geen ervaring mee, vraag het eens aan Het_Hupt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Is zij mod dan?
Wtf
Juup: Kun jij me even PM'en hoe ik het beste zuur kan doen als ex-crew? Tnx.
Fiasco lijkt me het juiste woordquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
De hamvraag: Komt er een nieuwe KLODOLS?
Ws. niet na het vorige fiasco
Ze heeft niet eens foto'squote:Op zondag 16 augustus 2009 23:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Breathtaking, een meisje op KLB waar naar verluidt half FOK! al overheen is geweest op gefapt heeft.
Breathtakingquote:
kan je beter Ludo even een PM sturen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Is zij mod dan?
Wtf
Juup: Kun jij me even PM'en hoe ik het beste zuur kan doen als ex-crew? Tnx.
Het_Hupt was voor hij crew was al een staatsmongool 1e klas.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, vraag het eens aan Het_Hupt.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het_Hupt was voor hij crew was al een staatsmongool 1e klas.
Geen idee, ik denk het niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is dat zeikwijf de schuldige van dit?!
Zoals je geweldige aktie in een topic om een stel racisten nog even verder op te stoken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wilders is net zoene baas als ik ben.
Niet rechts, nie links maar recht door zee.
Joahquote:
Schopje OUD dan maar?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zoals je geweldige aktie in een topic om een stel racisten nog even verder op te stoken.
En je eeuwige meelopen om populair te blijven met je mede-usertjes.
Als het geen grap was, dan sorry, maar het feit dat je melodramatisch gaat doen over het feit dat je "gecensureerd" wordt, is al genoeg reden om te zeggen dat je geen goede mod bent.
Daar is die hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zoals je geweldige aktie in een topic om een stel racisten nog even verder op te stoken.
Als het geen grap was, dan sorry, maar het feit dat je melodramatisch gaat doen over het feit dat je "gecensureerd" wordt, is al genoeg reden om te zeggen dat je geen goede mod bent.
quote:
Jawel jawelquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zullen we h_h gaan pesten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het_Hupt was voor hij crew was al een staatsmongool 1e klas.
hovj. 2gthr4evurquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:26 schreef Skylark. het volgende:
BoWa, je bent een baas en ik zal je steunen in deze moeilijke tijden.
Game on.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zullen we h_h gaan pesten?
Nu mag ik.
quote:
Waar hangt die lamzak uit?quote:
Was vrijdag serieus nog bij het ACquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:30 schreef Stefan het volgende:
Heeft ie eindelijk tijd Stacey te stalken
De sletquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was vrijdag serieus nog bij het AC
Maar ze was er niet
Ik als raadsheer adviseer je eerst even een weekje rust te nemen. Baasheid gaat je niet in de koude kleren zittenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar hangt die lamzak uit?
Ik ga een nieuwe partij oprichten denk ik. Ga deze week in beraad met mijn raadsheren.
Ik was met mijn neefjes van 12 en 7, dus had sowieso niet haar aandacht kunnen trekken bij de gokkastquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
De sletWas zeker het team van FC Poldervogels aan het troosten
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Idols voor KLB mod.
Ik won in 2008
Grootste victorie ooit op FOK
"Vorige"? Je was toch niet van plan er nog een te starten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
KLB-mod verkiezingen. Bowa was de vorige winnaar.
remlof je mailquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Spijt als haren op je hoofd van toen zeker?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt er nog een verkiezing? Dan roep ik al mn matties op om voor Juicyhil te stemmenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vrienden waar je altijd mee op de Noordpool zit?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Komt er nog een verkiezing? Dan roep ik al mn matties op om voor Juicyhil te stemmen![]()
Remlof heeft niet meer zoveel haren op zijn hoofd helaas.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spijt als haren op je hoofd van toen zeker?
Nu ben je van me af(als mod dan he
)
Nee hoor, je hebt het nog best lang volgehouden en op zich was je best goed.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spijt als haren op je hoofd van toen zeker?
Nu ben je van me af(als mod dan he
)
wie moet de nieuwe mod worden?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef Paul het volgende:
Ik ga hem niet missen, hij kon het niet zo goed
Hij moet een voorbeeld nemen aan Biogarde of Remlof
Hij was net als het hupt, hij werd snel beinvloed door users.
Hij batst wel veel vrouwelijke crew!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Remlof heeft niet meer zoveel haren op zijn hoofd helaas.
Tja, moet je ze ook maar niet vergelijken met Stacey.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij batst wel veel vrouwelijke crew!
Ik niet... 0 in 1 jaar tijd gescoord. Echt faal.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt het nog best lang volgehouden en op zich was je best goed.
Surveillance-Fietsquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie moet de nieuwe mod worden?
Ik had toch minimaal een yvonne verwacht.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij batst wel veel vrouwelijke crew!
Ik niet... 0 in 1 jaar tijd gescoord. Echt faal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
appelsjap, immer kwaliteitstopics.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie moet de nieuwe mod worden?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:46 schreef dagdag het volgende:
Remlof boks man, check even je mail
blauw zwart groeten stefano
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Moet ik de nieuwe mod worden ??
Dat zeg je alleen maar om het verleidelijk te laten klinken om jou mod te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil geneens mod wordenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om het verleidelijk te laten klinken om jou mod te maken.
ik hoor meerderen die user noemen, maar is er ook onderbouwing???quote:
Nope helaas.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had toch minimaal een yvonne verwacht.
zolang het geen dagdag isquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Komt er nog een verkiezing? Dan roep ik al mn matties op om voor Juicyhil te stemmen![]()
Is het al geweest hier voor mijquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik hoor meerderen die user noemen, maar is er ook onderbouwing???
als die het wordt, kunnen ze op zoek naar nog een nieuwe modquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:49 schreef Arcturus het volgende:
[..]
appelsjap, immer kwaliteitstopics.
Nou idd, 'ik wordt'quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om het verleidelijk te laten klinken om jou mod te maken.
mooi, stuur ik nog een mailquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
als die het wordt, kunnen ze op zoek naar nog een nieuwe mod
ah, toen volgde ik KLB niet. Maar volgens mij deed ie ook US en dat is nu toch redelijk terminaalquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is het al geweest hier voor mij
Wel een goeie idd. Net weg op de FP volgens mij.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is het al geweest hier voor mij
Wel een goeie idd. Net weg op de FP volgens mij.
Hey hey heyquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah, toen volgde ik KLB niet. Maar volgens mij deed ie ook US en dat is nu toch redelijk terminaal
Oke, kreeg al geen antwoord.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeft niet, we zijn op de hoogte van je beschikbaarheid
Ja hoor nu je het vraaaaaaagt.quote:
iets dieper bittequote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik lik me alvast bij je in, jeweetz.
ik zou het serieus een optie kunnen vindenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Zou dagdag geen interesse hebben?
Ah, een opperbeheerder. Maak ik kans om een KLB-moderator te worden? Ben vrij fatsoenlijk, en vrouw.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeft niet, we zijn op de hoogte van je beschikbaarheid
Check nog eens?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Fok faalt wel ,die screenshot net genomen
Het is allemaal een HOAX, boswachter is nog mod
leeftijd?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:56 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ah, een opperbeheerder. Maak ik kans om een KLB-moderator te worden? Ben vrij fatsoenlijk, en vrouw.
Bewijs dat laatste eerst maar eensquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:56 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ah, een opperbeheerder. Maak ik kans om een KLB-moderator te worden? Ben vrij fatsoenlijk, en vrouw.
Kunnen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zou het serieus een optie kunnen vinden
20quote:
!quote:
quote:
Je faalt na je 88e spelvaut voor de 89e keer omdat je niet zo goed met Paint kunt omgaan klaphark.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Fok faalt wel ,die screenshot net genomen
Het is allemaal een HOAX, boswachter is nog mod
88, lollercaust.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je faalt na je 88e spelvaut voor de 89e keer omdat je niet zo goed met Paint kunt omgaan klaphark.
En wie ben je eigenlijk? Ksst.
Maar niet heftig genoeg om het echt te veranderen. Swetzenegger is denk ik de beste mod die ze hier kunnen hebben. En hij heeft (echt) interesse getoond.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:56 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:59 schreef sjimz het volgende:
Kan ik als mod een 2e forum erbij nemen?
hangt van motivatie en beschikbaarheid af, maar een bepaalde band met KLB heeft ie wel.quote:
Ja, maar wie zegt dat KLB moet veranderen? Want dat is namelijk het idee van users icm de naam Swets.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar niet heftig genoeg om het echt te veranderen. Swetzenegger is denk ik de beste mod die ze hier kunnen hebben. En hij heeft (echt) interesse getoond.
Hij zou wel wat kunnen met klaagbaak.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je faalt na je 88e spelvaut voor de 89e keer omdat je niet zo goed met Paint kunt omgaan klaphark.
En wie ben je eigenlijk? Ksst.
Bwehehehe, zo rebels.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Shoombak het volgende:
de mods zijn sowieso de tyfus van dit forum, dus wie het ook wordt, who cares
Ik ken jou heul nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ben een gebruiker die al haast 2500 posts heeft en dus redelijk bekend is
Neeeeeeeeee!! Alsjeblieft geen Paulquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:00 schreef Paul het volgende:
Binnenkort komen er acties/pamfletten voor PAUL ALS MOD
Klaagbaak zonder Paul
Doe niet zo mal!
Klagen met Paul in klaagbaak
Dan ben je zeker niet de sjaak!
je kunt die paar rellende hooligans al niet aan, laat staan de 'bazen' die in KLB denken de dienst uit te makenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:59 schreef sjimz het volgende:
Kan ik als mod een 2e forum erbij nemen?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ken je niet. En 2500 posts zegt al helemaal niets.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ga weg. Niemand kent je.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[..]
quote:geboortedatum: 06-11-1989
opleiding: MBO bedrijfsadministratie niveau 4
Ik wil je verder niet afvallen ofzo...quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Inderdaad, als dagdag ook maar een moment wordt overwogen, geeft dat aan dat KLB officieel geruïneerd is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:59 schreef Quir het volgende:
Mocht het zover komen dat een van die users zoals Dagdag in overweging genomen wordt, dan stel ik me beschikbaar om het forum te behoeden van die ramp.
[..]
Ja, boswachter is hbo'er, boeiend, mbo/hbo/wo, een pot nat.quote:
3 redenen hmm...quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
Noem eens 3 goede redenen waarom ik geen mod zou kunnen worden.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben heel bekend in slowchat klaagbak dus voor mensen die mij niet kennen![]()
Maar dit gaat over boswachter en niet over mij
Good one.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:05 schreef Rosbief het volgende:
Waarom moet KLB überhaupt mods hebben?
KLB'ers zijn volwassen genoeg om dit forum zonder moderatie te runnen.
Geen redenen, ergo, ik zou een goede mod zijn.quote:
Heb je wat tegen Swetsenegger?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar wie zegt dat KLB moet veranderen? Want dat is namelijk het idee van users icm de naam Swets.
En daarbij hebben wij mods er ook nog wat van te vinden.
Ik ken je niet ,daarom geen redenenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen redenen, ergo, ik zou een goede mod zijn.
PUB userquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ken je niet ,daarom geen redenen
Oh daar is die vingerwijsnerd weerquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb je wat tegen Swetsenegger?
En het MOET niet veranderen, maar het zou wel beter zijn, of beledig ik je omdat jij KB-mod bent en je aangesproken voelt?
BITCHFIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
En het MOET niet veranderen, maar het zou wel beter zijn, of beledig ik je omdat jij KB-mod bent en je aangesproken voelt?
http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=Skylark.&order=relevance&sid=b1c1e6028cc95897269bb9a10ee771ccquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
lamonquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ken je niet. En 2500 posts zegt al helemaal niets.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:10 schreef Verlicht het volgende:
[..]
BITCHFIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!
LAMON VS. BIOGARDE
Ontzettende kneusquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jongens, het kan ook zonder persoonlijke shit.quote:
Ik post nu al de hele week (Ja ik weet het, lang hequote:Op maandag 17 augustus 2009 00:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben heel bekend in slowchat klaagbak dus voor mensen die mij niet kennen![]()
Maar dit gaat over boswachter en niet over mij
Hij ziet er ook zeer goed uit in dat filmpje. Neukbaar, als je zijn postgeschiedenis negeert.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:16 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Is dat serieus lamon? Ik vind 'm wel leuk eigenlijkHij lijkt op zo'n acteur
Ik zou 'm gevenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:17 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Hij ziet er ook zeer goed uit in dat filmpje. Neukbaar, als je zijn postgeschiedenis negeert.
Ja, het is mijn forum en ik voel me aangesproken. Er hoeft niets te veranderen. Zeker niet omdat een handjevol users dat wil.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook, als hij in real life ook zo zwoel eruit ziet.quote:
*ik wil mijn CV nog vullenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, het is mijn forum en ik voel me aagesproken. Er hoeft niets te veranderen. Zeker niet omdat een handjevol users dat wil.
En diezelfde azijnzeikers baggeren net zo hard mee, dus ik heb niet de indruk dat er iets veranderen moet.
He! Jij zou ook nog iets doen weet je nogquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:20 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ik ook, als hij in real life ook zo zwoel eruit ziet.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:21 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
He! Jij zou ook nog iets doen weet je nog
Je kent Skylark niet maar beweert wel 'beroemd' te zijn. Tyft toch op man.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Lamon, als ik zo de situatie een tijd van een afstand heb bekeken, ik denk dat beide kanten een reality-check nodig hebben. Jij ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef Lamon het volgende:
Mijn god. Ik hou een normale discussie met Biogarde, en dan krijg je dit.
Wat mankeert jullie? Echt?
Users willen me met een plank in elkaar slaan, noemen me pedo, noemen me upskirtfilmer, noemen me homo, noemen me labiel, downloaden filmpjes van me op hun harde schijf en uploaden ze, en denken nog steeds dat IK de stakker ben.
Beetje tijd voor een reality-check, jongens.
Ik zit er niet mee, anders had ik wel gestopt met posten. Jullie laten je veel te veel uit je tent lokken.
Kaasstengel en ik waren tot de conclusie gekomen dat je neukbaar bent.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef Lamon het volgende:
Users willen me met een plank in elkaar slaan, noemen me pedo, noemen me upskirtfilmer, noemen me homo, noemen me labiel, downloaden filmpjes van me op hun harde schijf en uploaden ze, en denken nog steeds dat IK de stakker ben.
Ik zit er niet mee, anders had ik wel gestopt met posten. Jullie laten je veel te veel uit je tent lokken.
Ga er dan ook niet op in gozert. Laat gaan, want je geeft nu opnieuw een reden om tegen je te reageren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef Lamon het volgende:
Als dat zo zou zijn zou het niet strategisch zijn om dat nu te verkondigen. Oftewel: je zit er wel mee. Pervert.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef Lamon het volgende:
Je spreekt je zelf tegen. Maar ben het verder wel met je eens, 9/10 keer dat ik jou zie posten, wordt je meteen gebashed door iemandquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef Lamon het volgende:
Je zit er niet mee maar kan het toch niet laten telkens weer te reageren hè?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef Lamon het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:25 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Kaasstengel en ik waren tot de conclusie gekomen dat je neukbaar bent.
Ben sinds een aantal jaar een manquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
Ik blijf steeds denken dat Bio een vrouw is door die UI van hem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ben sinds een aantal jaar een man
Bio, wie zou jij graag als collega willen zien?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met filmpje!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:28 schreef Rosbief het volgende:
Lamon, waarom spreek je niet gewoon al je posts in op youtube ipv alles te typen?
Zou veel toffer zijn
Waar is je avatar en fobo dan? Je zit er blijkbaar wel mee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef Lamon het volgende:
Quir, ik kan geen profiel van je vormen. Volgens je fobo lees je wel moeilijke boeken, maar je blijft mysterieus op FOK!.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:27 schreef Quir het volgende:
Boswachter miste mijn grapje even en deed me af als "spuitelf".
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:28 schreef Verlicht het volgende:
[..]Daar doelde ik dus op, maar je snapte mij net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Heb ik ook, ik zie de UI altijd als de ware identiteit van de user.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
Ik blijf steeds denken dat Bio een vrouw is door die UI van hem
Bevalt het je een beetje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat doe ik met iedere post.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga er dan ook niet op in gozert. Laat gaan, want je geeft nu opnieuw een reden om tegen je te reageren.
Oh okayquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:29 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus op, maar je snapte mij net niet
Jawel. Het is niet makkelijk (lichamelijk en emotioneel), maar het gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |