Die vrienden waar je altijd mee op de Noordpool zit?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Komt er nog een verkiezing? Dan roep ik al mn matties op om voor Juicyhil te stemmen![]()
Remlof heeft niet meer zoveel haren op zijn hoofd helaas.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spijt als haren op je hoofd van toen zeker?
Nu ben je van me af(als mod dan he
)
Nee hoor, je hebt het nog best lang volgehouden en op zich was je best goed.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spijt als haren op je hoofd van toen zeker?
Nu ben je van me af(als mod dan he
)
wie moet de nieuwe mod worden?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef Paul het volgende:
Ik ga hem niet missen, hij kon het niet zo goed
Hij moet een voorbeeld nemen aan Biogarde of Remlof
Hij was net als het hupt, hij werd snel beinvloed door users.
Hij batst wel veel vrouwelijke crew!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Remlof heeft niet meer zoveel haren op zijn hoofd helaas.
Tja, moet je ze ook maar niet vergelijken met Stacey.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij batst wel veel vrouwelijke crew!
Ik niet... 0 in 1 jaar tijd gescoord. Echt faal.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt het nog best lang volgehouden en op zich was je best goed.
Surveillance-Fietsquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie moet de nieuwe mod worden?
Ik had toch minimaal een yvonne verwacht.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij batst wel veel vrouwelijke crew!
Ik niet... 0 in 1 jaar tijd gescoord. Echt faal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
appelsjap, immer kwaliteitstopics.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie moet de nieuwe mod worden?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:46 schreef dagdag het volgende:
Remlof boks man, check even je mail
blauw zwart groeten stefano
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Moet ik de nieuwe mod worden ??
Dat zeg je alleen maar om het verleidelijk te laten klinken om jou mod te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil geneens mod wordenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om het verleidelijk te laten klinken om jou mod te maken.
ik hoor meerderen die user noemen, maar is er ook onderbouwing???quote:
Nope helaas.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had toch minimaal een yvonne verwacht.
zolang het geen dagdag isquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Komt er nog een verkiezing? Dan roep ik al mn matties op om voor Juicyhil te stemmen![]()
Is het al geweest hier voor mijquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik hoor meerderen die user noemen, maar is er ook onderbouwing???
als die het wordt, kunnen ze op zoek naar nog een nieuwe modquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:49 schreef Arcturus het volgende:
[..]
appelsjap, immer kwaliteitstopics.
Nou idd, 'ik wordt'quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om het verleidelijk te laten klinken om jou mod te maken.
mooi, stuur ik nog een mailquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
als die het wordt, kunnen ze op zoek naar nog een nieuwe mod
ah, toen volgde ik KLB niet. Maar volgens mij deed ie ook US en dat is nu toch redelijk terminaalquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is het al geweest hier voor mij
Wel een goeie idd. Net weg op de FP volgens mij.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is het al geweest hier voor mij
Wel een goeie idd. Net weg op de FP volgens mij.
Hey hey heyquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah, toen volgde ik KLB niet. Maar volgens mij deed ie ook US en dat is nu toch redelijk terminaal
Oke, kreeg al geen antwoord.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeft niet, we zijn op de hoogte van je beschikbaarheid
Ja hoor nu je het vraaaaaaagt.quote:
iets dieper bittequote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik lik me alvast bij je in, jeweetz.
ik zou het serieus een optie kunnen vindenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Zou dagdag geen interesse hebben?
Ah, een opperbeheerder. Maak ik kans om een KLB-moderator te worden? Ben vrij fatsoenlijk, en vrouw.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeft niet, we zijn op de hoogte van je beschikbaarheid
Check nog eens?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Fok faalt wel ,die screenshot net genomen
Het is allemaal een HOAX, boswachter is nog mod
leeftijd?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:56 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ah, een opperbeheerder. Maak ik kans om een KLB-moderator te worden? Ben vrij fatsoenlijk, en vrouw.
Bewijs dat laatste eerst maar eensquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:56 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ah, een opperbeheerder. Maak ik kans om een KLB-moderator te worden? Ben vrij fatsoenlijk, en vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |