Zijn officiele reactie:quote:Is jouw Macht afgepakt? Of ging het vrijwillig?
Er zijn zelfs Uservragen gesteld:quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afgepakt omdat ik andere mods nazi-praktijken verweet.
Daar kondeb sommige niet mee omgaan, helaas.
Scheelt mij weer tijd en ik kan vrij in KLB posten
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:30 schreef Hetiszover het volgende:
Vragen van de user Hetiszover (KLB) aan de forum admin van FOK! Forum, hierna te noemen FOK! over de afzetting van de_boswachter als moderator van Klaagbaak, hierna te noemen KLB.
1. Kent u de omstandigheden uit het onderzoek naar het privéleven van de_boswachter en zo ja,
2. Wat vindt u van de inhoud van die gegevens en het achterliggende onderzoek en deelt u de conclusie dat zijn privé leven een dusdanige rol heeft gespeeld dat hij onmogelijk op een volledige manier de rol van moderator kon vervullen?
3. Bent u, of een collega, al eerder geïnformeerd over de onwerkbare situatie die met name vanuit de andere moderators richting de_boswachter wordt gebezigd en hij hier dus eigenlijk gedemoniseerd wordt?
4. Bent u of een collega, op de hoogte van de pijpkwaliteiten van de_boswachter en bent u bereid deze mee te laten wegen bij een eventuele comeback van de desbetreffende moderator?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
IK OOK.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:07 schreef IJsblock het volgende:
BoWa, ondanks het sluiten van 90% van mijn topics: bedankt!![]()
Is jouw Macht afgepakt? Of ging het vrijwillig?quote:
Afgepakt omdat ik andere mods nazi-praktijken verweet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Is jouw Macht afgepakt? Of ging het vrijwillig?
quote:De_boswachter is per direct gestopt met zijn crewtaken, omdat er een onwerkbare situatie was ontstaan met collegamods.
BoWa, hoe dan ook bedankt voor het lang modden van een erg druk forum.
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:09 schreef Verlicht het volgende:
Ik had liever Biogarde op zwart gezien.
collegamods is niet hetzelfde als KLB mods!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik zet 50 euro op onze vriend, hij die we Shoarmahoer noemen
Begrijpelijk ook. Hoeren zijn nooit te vertrouwen.
Die user bestaat niet op FOK!.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik zet 50 euro op onze vriend, hij die we Shoarmahoer noemen
Daar heb je wel een punt. Maar, ware het niet dat hij amper iets van andere moderators zou moeten aannemen om te stoppen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
collegamods is niet hetzelfde als KLB mods!
In elk geval die gast die achter het raam van de shoarmaboer bijklust in het weekend.quote:
Wie?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:14 schreef Ploertendoder het volgende:
En de hamvraag is: Wie gaat hem opvolgen?IJsblock?
Jijquote:
eens!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:09 schreef Verlicht het volgende:
Ik had liever Biogarde op zwart gezien.
Nah... Biogarde IS KLB....quote:
quote:
WAS, dat wil dus zeggen "niet meer".quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:19 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Wel dat was ooit een hele slechte relkloon
nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:18 schreef Nikmans het volgende:
Wanneer wordt dagdag eens mod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |