Ja, ik was er zaterdag nog maar het is wel een jjedoe hoor daar. Buschauffeurs pleuren zo de deur dicht, meeuwen knallen echt bijna tegen je kop, er zijn speciale bomen en die vallen je zomaar uit het niets aan, herrie van de reddingsbrigade en voor je het weet loop je enorm niet te kijken naar blote lijven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee als in nooit nooit, was wel, vroeger..
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]Haha ja nou weten ze zéker dat het niet waar is van die meet. Ik verhuizen... naar 020 zeker.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist
in Den Haag is niet zoveel te doen geloof ik, heb ik van horen zeggen
kijk ditik had alweer bijna heibel daar, hij mag blij zijn dat ik in een goeie bui was
![]()
ING maakt geldautomaten vaker schoon
Nou zeg.quote:
Moet je doen. Morgen weer?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[quote]Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef Noek het volgende:
lijp stukje Nederland, moet er echt weer langs..
Gewoon nog een hekje bij doen dan is die goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit weer een quote te ver....dingesen
Ja nou hoor!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou zeg.![]()
Je hoeft niet meteen in huilen uit te barsten, maar om dan een soort "I could't care less" te posten.
ach...... zijn we gewend.....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, iemand nog iets leuks?
Want ik killde het topic geloof ik
Is goed hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ach...... zijn we gewend.....![]()
geintje heur........
Bier is wel vaker lekker, maar zeker met dit weer idd!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef FANN het volgende:
trouwens ......... Bier is lekker met dit weer .....
Gert, kan je die voor mij even op een DVDtje branden?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:44 schreef Gert het volgende:
Zo, de nieuwe Weeds effe aan het downen. Daar zullen ze toch niet ooit moeilijk over gaan doen hè, een Amerikaanse serie.
Nity Nite, Cups &Crackers
Lekker manquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:04 schreef CarOnline het volgende:
Bier is echt vies.
Gatverdamme man, meuk.
Morgen lekker vrij
eh.......................quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeizame differentiaties
Oef! Donker!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeizame differentiaties
wie is Yvonne???quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
Yvonne is jarig trouwens:
Feliciteer hier übermamamodadmindinges
Tuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gert, kan je die voor mij even op een DVDtje branden?![]()
![]()
Plieeeeees
Bijna. Maar dit is dus dé kans om er ook "vroeg" in te duiken.quote:
Kijkt naar nét ingeschonken beker wijn....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Bijna. Maar dit is dus dé kans om er ook "vroeg" in te duiken.
Je drinkt het nog uit een beker, dus er is nog hoop.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijkt naar nét ingeschonken beker wijn....![]()
Jij bent ook echt een nachtmens he?
Nee, B&L zit er deze keer niet in, 't is niet alle dagen feestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ziet er mooi uit Nmns, ik dacht al dat het nog wel even duurde!
iK ZAL ZO EVEN JE FILMPJE KIJKEN, ZIT b&l ER OOK WEER IN?
Slaap lekker Gert!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je drinkt het nog uit een beker, dus er is nog hoop.
Mijn natuurlijke ritme neigt wel naar laat naar bed ja. Maar ik wil ook graag een uur of 7 a 8 slaap per nacht, en heb er een hekel aan om pas 's middags uit bed komen. Dus ál te laat moet het ook weer niet worden. Meestal kan dat ook niet, ivm werk.
Gaap.
Ik vind 'r eigenlijk wat onrustig door die plaatjes heenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
Aw jammer nmns dat gaf net wat extra's
Goede reis terug .quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kortom, laatste keer de groeten vanuit Tsjechië. De temperatuur is hier ronduit goed, plus minus 26-28 graden en een licht briesje.
Hè fluitertje, dat valt wel mee hoor. Ik denk dat ik van 60 minuten filmmateriaal maar ongeveer 5 minuten kan gebruiken. De rest is shit met hoofdletters.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat kan je goed filmen en wat een mooi land, heel leuk om te zien.
Nou toch wel 11 minuten in totaal ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hè fluitertje, dat valt wel mee hoor. Ik denk dat ik van 60 minuten filmmateriaal maar ongeveer 5 minuten kan gebruiken. De rest is shit met hoofdletters.
En ja, het land is zeker de moeite waard![]()
Slaap lekker strakkies en "tot ziens" in Nederland
Goedemorgenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:36 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!
Hier regende het net al een beetje, maar nu is het weer droog en zonnig.
Alleen ben ik bang dat zodra ik op het strand lig het begint te plensen.
Nu al? Heeft een bikini aantrekken nog zin?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:55 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier begint het ook te betrekken. Ik heb gisteren behoorlijk gesnoeid in de tuin, eerst de troep maar even opruimen voordat alles kledder wordt.
Tuuk, het zijn maar lokale buitjes. Stelt niks voor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:03 schreef Noek het volgende:
Nu al? Heeft een bikini aantrekken nog zin?
Ik vond het juist wel leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind 'r eigenlijk wat onrustig door die plaatjes heen
Wats met jouw sig?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel leuk.
Zaterdag pas thuis, ok, gaan we dan welkom terug zeggen namens de haagse kliek
Ja joh, dik ende vet. Ik zeg: Doen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Loont het nog om een picknick te smeren en die dan bij het zwembad te nuttigen tussen de middag of waaien we dan uit onze laatste verschoning?
Ja, wie die huillie is maar ik ben er al dus het zal spoedig duidelijk wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja misschien moeten de quote tags eruit gehaald worden? Of bedoel je wie is de jankert?
dik ende vet, je doelt dus op uit je verschoning waaien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja joh, dik ende vet. Ik zeg: Doen!
Ik weet niet in welke plaats je dat wil doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Loont het nog om een picknick te smeren en die dan bij het zwembad te nuttigen tussen de middag of waaien we dan uit onze laatste verschoning?
quote:De windstoten gaan gepaard met onweersbuien die vanaf 13.00 vanuit het zuidwesten ons land binnentrekken.
Nee maar het kan easy breezy dus doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dik ende vet, je doelt dus op uit je verschoning waaien.
En dan sta ik zaterdag gewoon extra vroeg op voor een caramelespresso. Met een cracker ernaast.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:39 schreef Noek het volgende:
Dan ga ik dadelijk op de fiets met de cups en de crackers.
Gefeliciteerd met je nieuwe badmat!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee maar het kan easy breezy dus doen.Gezellig en vergeet de rosé niet.
Hier is mijn dag ook alweer gelukt. Ik heb nú al een badmat!Oooh, die kan toch zo niet meer stuk.
Dan ga ik dadelijk op de fiets met de cups en de crackers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |