Zou het echt niet meer weten, moeten dus weer op onderzoek uit!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
!!!!
Daar ging ik toen ik nog in mijn oude huis woonde ook altijd heen!!
En misschien weet ik nu welke patatkraam je bedoelt!
Bedoel je die waar ze lekkerste mayo hebben en paprikakruiden over de patat heen doen?![]()
En onhandige puntzakken, dat wel.
Ja, ik was er zaterdag nog maar het is wel een jjedoe hoor daar. Buschauffeurs pleuren zo de deur dicht, meeuwen knallen echt bijna tegen je kop, er zijn speciale bomen en die vallen je zomaar uit het niets aan, herrie van de reddingsbrigade en voor je het weet loop je enorm niet te kijken naar blote lijven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee als in nooit nooit, was wel, vroeger..
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]Haha ja nou weten ze zker dat het niet waar is van die meet. Ik verhuizen... naar 020 zeker.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist
in Den Haag is niet zoveel te doen geloof ik, heb ik van horen zeggen
kijk ditik had alweer bijna heibel daar, hij mag blij zijn dat ik in een goeie bui was
![]()
ING maakt geldautomaten vaker schoon
Nou zeg.quote:
Moet je doen. Morgen weer?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[quote]Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef Noek het volgende:
lijp stukje Nederland, moet er echt weer langs..
Gewoon nog een hekje bij doen dan is die goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit weer een quote te ver....dingesen
Ja nou hoor!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou zeg.![]()
Je hoeft niet meteen in huilen uit te barsten, maar om dan een soort "I could't care less" te posten.
ach...... zijn we gewend.....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, iemand nog iets leuks?
Want ik killde het topic geloof ik
Is goed hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ach...... zijn we gewend.....![]()
geintje heur........
Bier is wel vaker lekker, maar zeker met dit weer idd!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef FANN het volgende:
trouwens ......... Bier is lekker met dit weer .....
Gert, kan je die voor mij even op een DVDtje branden?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:44 schreef Gert het volgende:
Zo, de nieuwe Weeds effe aan het downen. Daar zullen ze toch niet ooit moeilijk over gaan doen h, een Amerikaanse serie.
Nity Nite, Cups &Crackers
Lekker manquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:04 schreef CarOnline het volgende:
Bier is echt vies.
Gatverdamme man, meuk.
Morgen lekker vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |