Ben ik eigenlijk wel toegelaten dan? En wie bepaalt dat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mocht ook vorig jaar pas volledig lid worden, toen ik 10 jaar in Den Haag woonde!
Wat een stomme vraag Lies, ben heul nooit op het strand geweestquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awwww![]()
Dat is wel zuur!
Was het zo druk op het strand dan vandaag?
Dat is inderdaad balen, je had je zo verheugd op een broodje van ome Pietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Was onderweg naar Scheveningen, vanochtend om 11.00 uur, dikke file bij Den Bosch, oke daar is de komende jaren toch al gelazer...hebben ze er ook problemen met een vrachtwagen....we hadden daar binnen 20 minuten kunnen zijn, dik een uur later waren we nog bij Rosmalen. Toen we dat van die vrachtwagen hoorde plus het nieuws dat als je opweg was naar de kust je beter kon omdraaien hebben wij die keuze maar gemaaktIk baal..
En ik had nog wel wat caramelcups voor je en crackers.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef Copycat het volgende:
Geen paniek, ik overdreef. Schromelijk!
Die royale creditcard-aflossing was omdat het nu even goed kon. Doet ze normaal nooit.
En ik heb sowieso mijn 'up in smoke' spaarpotje. Heel veilig op de bank staan. De goeie bank.
Je maintiendrai!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef Copycat het volgende:
Geen paniek, ik overdreef. Schromelijk!
Die royale creditcard-aflossing was omdat het nu even goed kon. Doet ze normaal nooit.
En ik heb sowieso mijn 'up in smoke' spaarpotje. Heel veilig op de bank staan. De goeie bank.
Je maintiendrai!
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een stomme vraag Lies, ben heul nooit op het strand geweest
Jouw goede contacten met bepaalde mensen binnen de kliek bepalen dat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk wel toegelaten dan? En wie bepaalt dat?
Helemaal nooit, als in, nooit nooit?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een stomme vraag Lies, ben heul nooit op het strand geweest
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Uitgeklaterd? Klik deze dan even aan.
Alleen met de crackers erbij. Ik heb er nog 8 en als je dan eentje drinkt per dag dan is het geld er ook weer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:02 schreef Copycat het volgende:
Die crackers mag je houden, maar die cups zouden wel eens het verschil tussen leven en dood kunnen betekenen.
Are you willing to take that risk? And able???
Noem hem maar Henk.....wat eem deceptie, ff Haagse en Scheveningse oude tijden op halen....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad balen, je had je zo verheugd op een broodje van ome Piet
Jij woont in Amsterdam! Sinds wanneer hoor jij bij de Haagse kliek?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef FANN het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gert en ik hebben een geheimpje !!!
We gaan lekker meeten maar we zeggen niet wanneer en waar![]()
eat that Lies!
nee als in nooit nooit, was wel, vroeger..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Helemaal nooit, als in, nooit nooit?
volgende keer een dagje Scheveningen plannen als het regent, scheelt een stuk in de filesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Noem hem maar Henk.....wat eem deceptie, ff Haagse en Scheveningse oude tijden op halen....
Gert gaat verhuizenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij woont in Amsterdam! Sinds wanneer hoor jij bij de Haagse kliek?
!!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
Dat strand, waar ik zoveel voetstapjes heb liggen, eind lijn 11, met mijn stepje krassend over het pad richting strand
Wa lief!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef Noek het volgende:
Alleen met de crackers erbij. Ik heb er nog 8 en als je dan eentje drinkt per dag dan is het geld er ook weer.
PM je adres maar.
quote:
Daar heb ik dus geen in wil mooi weer..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgende keer een dagje Scheveningen plannen als het regent, scheelt een stuk in de files![]()
Wel een plu mee nemen!
Nou mijn hart breektquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef FANN het volgende:![]()
![]()
![]()
Gert en ik hebben een geheimpje !!!
We gaan lekker meeten maar we zeggen niet wanneer en waar![]()
eat that Lies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |