Je bedoelt dat niemand van de Haagse kliek Coos van Schiphol haalt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[kliekjesmodus] Nee geen idee, ik sms hem wel even, goede reis wensen enzo[/kliekjesmodus]
Staan al zijn vrienden op hem te wachten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat niemand van de Haagse kliek Coos van Schiphol haalt?![]()
Wat een klote-kliek!
Nou, jij wordt nooit onze woordvoerder, dat weet ik nu al.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
NMNS komt ook thuis vandaag?
Namens de Haagse kliekWelkom terug
![]()
![]()
Maar je wilt je wel laten bezwangeren door witte luchtige chocolade-ballenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen van een hond. Allenig nog maar van chocolade.
[ afbeelding ]
Van zijn kliek moet hij het niet hebbenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Staan al zijn vrienden op hem te wachten.
Laten we eens gaan tellen..
ehm. Ja!
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je wilt je wel laten bezwangeren door witte luchtige chocolade-ballen![]()
Ik ben wel racist, ik hou niet van witte chocola
Dat gebeurt normaal wel, maar Coos heeft een beetje een status aparte. Hij woont in Leidschendam, en hoewel dat tegen Den Haag aanligt.. tja... ís het géén Den Haag. Dus de limo blijft bij het clubhuis morgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat niemand van de Haagse kliek Coos van Schiphol haalt?![]()
Wat een klote-kliek!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het tegen Fann, omdat ze wel een week nodig zal hebben haar zooi over te zetten
Die zijn zo lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
Ik wil geen kinderen van een hond. Allenig nog maar van chocolade.
[ afbeelding ]
Dan wil je met plezier 12 kinderen tegelijk barenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
En dan baar ik chocoladekinderen. Net als paashazen en dan bijt ik als eerst hun kop eraf. Wit of bruin, het is me om het even.
Oeh! Ik open volgende week wel het: Welkom thuis, geld!- topic.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn zo lekker.
Die konden vast mijn leed verzachten ...
Maar die kan ik nu ook niet meer betalen.
Temeer daar ik afgelopen vrijdag mijn creditcard grotendeels heb afbetaald. Bij de verkeerde maatschappij ...
En daar kwam ik dus pas vanavond achter en het duurt tot volgende week vrijdag voordat 'mijn' geld weer thuis is.
Dus Coos hoort helemaal niet bij de Haagse kliek of hij hoort er wel bij maar mag niet profiteren van de privileges. Jullie zijn wel streng hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gebeurt normaal wel, maar Coos heeft een beetje een status aparte. Hij woont in Leidschendam, en hoewel dat tegen Den Haag aanligt.. tja... ís het géén Den Haag. Dus de limo blijft bij het clubhuis morgen.
Uitgeklaterd? Klik deze dan even aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
klaar !
eerst effe piesen en een pilsie pakken nou
We zijn helemaal niet streng hoor! Alle gezellige mensen zijn welkom!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus Coos hoort helemaal niet bij de Haagse kliek of hij hoort er wel bij maar mag niet profiteren van de privileges. Jullie zijn wel streng hoor
Ik mocht ook vorig jaar pas volledig lid worden, toen ik 10 jaar in Den Haag woonde!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus Coos hoort helemaal niet bij de Haagse kliek of hij hoort er wel bij maar mag niet profiteren van de privileges. Jullie zijn wel streng hoor
Awwwwquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Was onderweg naar Scheveningen, vanochtend om 11.00 uur, dikke file bij Den Bosch, oke daar is de komende jaren toch al gelazer...hebben ze er ook problemen met een vrachtwagen....we hadden daar binnen 20 minuten kunnen zijn, dik een uur later waren we nog bij Rosmalen. Toen we dat van die vrachtwagen hoorde plus het nieuws dat als je opweg was naar de kust je beter kon omdraaien hebben wij die keuze maar gemaaktIk baal..
He, wat jammer nouquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, jij wordt nooit onze woordvoerder, dat weet ik nu al.![]()
Hartverwarmend he, heeft ie wel verdiend vond ik, gezien de TT inderdaadquote:Maar hartverwarmend hoor, allemaal. Het was ook best een provocerende TT.
Baal maar niet. Mijn moeder wilde vanmiddag even met de kleine naar het strand. Ze is viér stranden afgeweest maar kon nergens terecht. Eén grote parkeer-chaos.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Was onderweg naar Scheveningen, vanochtend om 11.00 uur, dikke file bij Den Bosch, oke daar is de komende jaren toch al gelazer...hebben ze er ook problemen met een vrachtwagen....we hadden daar binnen 20 minuten kunnen zijn, dik een uur later waren we nog bij Rosmalen. Toen we dat van die vrachtwagen hoorde plus het nieuws dat als je opweg was naar de kust je beter kon omdraaien hebben wij die keuze maar gemaaktIk baal..
Ik ben gezelligquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zijn helemaal niet streng hoor! Alle gezellige mensen zijn welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |