Wat een spannende dag vandaag joh!!! Hoop dat Devin het naar zijn zin heeft en dat jullie bod geaccepteerd wordt!!!
  Wat een spannende dag vandaag joh!!! Hoop dat Devin het naar zijn zin heeft en dat jullie bod geaccepteerd wordt!!! want zooo slecht geslapen. Maar goed, weer een dag dichterbij mijn meisje
 want zooo slecht geslapen. Maar goed, weer een dag dichterbij mijn meisje 

quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:45 schreef lily het volgende:
Jeetje mina zeg, ik krijg notabene mijn derde maar ik heb nog nooit van die dingen gehoord
Ik kom ook wel eens vanuit rugligging rechtop, het is me werkelijk nog nooit opgevallen..

wat fijn!
  wat fijn! 
  jeuj 21 weken vandaag
  jeuj 21 weken vandaag   

Nee, ik woon in Heerlen en ben sowieso niet in behandeling bij een ziekenhuis (of bedoel je dat niet?)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:47 schreef _evenstar_ het volgende:
vraagje trouwens Lily woon jij toevallig in M.? ga je naar het AZM ?

ik kreeg nl. de 20 weken echo destijds in het AZm ( zelfds  2d en 3d en 4d
  ik kreeg nl. de 20 weken echo destijds in het AZm ( zelfds  2d en 3d en 4d   )  ik woonde destijds in Nuth, dus er tussen in. maar had zulke slechte verhalen over heerlen gehoord dat ik toen voor het AZM ging.
 )  ik woonde destijds in Nuth, dus er tussen in. maar had zulke slechte verhalen over heerlen gehoord dat ik toen voor het AZM ging.

Het is bronwater met een smaakje, door natuurlijk vruchtensap als ik me niet vergis (de niet-light variant dan). Minder zoet als gewone frisdrank, en ook niet super-bubbelig. Een beetje in de smaakfamilie van bitter lemon zeg maar. Maar dan lekkerderquote:

ah zoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Das toch niet zover er vandaan
Was nieuwsgierig als je naar het zkh zou moeten of je naar Azm zou gaan, of in jou geval nu Heerlenik kreeg nl. de 20 weken echo destijds in het AZm ( zelfds 2d en 3d en 4d
) ik woonde destijds in Nuth, dus er tussen in. maar had zulke slechte verhalen over heerlen gehoord dat ik toen voor het AZM ging.

ik had er ook niet van gehoord ofzo hoor maar het viel me op een dag ineens op, mn dino-buik
 ik had er ook niet van gehoord ofzo hoor maar het viel me op een dag ineens op, mn dino-buik  dus toen hebk het gevraagd
 dus toen hebk het gevraagd  
  maar ik ben misschien niet helemaal representatief voor vochtproblemen door warmte enzo nu.
 maar ik ben misschien niet helemaal representatief voor vochtproblemen door warmte enzo nu. 

Heel veel geluk voor jullie gezin!
 Heel veel geluk voor jullie gezin! 

Mn buik voelt echt zo zwaar en vol vandaag, echt een continue harde buik, maar niets pijnlijks aan verder..  We shall see!
 Mn buik voelt echt zo zwaar en vol vandaag, echt een continue harde buik, maar niets pijnlijks aan verder..  We shall see! 

werd rond 3 uur wakker om te plassen. En toen ik weer lag kon ik niet in slaap komen om dat balkon deur een beetje bewoog door de wind en dus geluid maakte.
  werd rond 3 uur wakker om te plassen. En toen ik weer lag kon ik niet in slaap komen om dat balkon deur een beetje bewoog door de wind en dus geluid maakte.  volgend jaar op 6 april zal het gaan gebeuren, echt super leuk! Gister is mn nieuwe bank ook nog gearriveerd, kan ik eindelijk weer zelf standig uit de bank komen
  volgend jaar op 6 april zal het gaan gebeuren, echt super leuk! Gister is mn nieuwe bank ook nog gearriveerd, kan ik eindelijk weer zelf standig uit de bank komen  Echter is het wel allemaal wat groter dan ik in mn hoofd had, dus dat wordt meubels schuiven vanavond
  Echter is het wel allemaal wat groter dan ik in mn hoofd had, dus dat wordt meubels schuiven vanavond

! Het was te heet, mijn voeten deden te veel zeer en de omhelzing met mijn voedingskussen was te heftig, ik werd helemaal stijf wakker van regendruppen! Oke, tis al lang weer droog en de temperatuur loopt hier enorm snel op, dus het heeft niet geholpen, maar toch.
 ! Het was te heet, mijn voeten deden te veel zeer en de omhelzing met mijn voedingskussen was te heftig, ik werd helemaal stijf wakker van regendruppen! Oke, tis al lang weer droog en de temperatuur loopt hier enorm snel op, dus het heeft niet geholpen, maar toch. 36 weken!
 36 weken!  En mijn allereerste echte verlofdag (ik zit al twee weken thuis 'met vakantie', maar toch).
  En mijn allereerste echte verlofdag (ik zit al twee weken thuis 'met vakantie', maar toch).  

Vanaf nu gaat het alleen maar nóg sneller!
 Vanaf nu gaat het alleen maar nóg sneller! En jouw kindje is er dan gewoon al bij!
 En jouw kindje is er dan gewoon al bij! 

Niet te hard werken natuurlijk
  Niet te hard werken natuurlijk 
 * DuchessX komt oorspronkelijk ook uit Heerlen, woon sinds '96 in (regio) Eindhoven
 * DuchessX komt oorspronkelijk ook uit Heerlen, woon sinds '96 in (regio) Eindhoven  

Nou, ik mag hier uit het lijstje voorlopig. Dank voor alle duimen enquote:
 enzo, maar ze hebben niet geholpen. Vk was heel lief, over 2 weken terugkomen om te checken of ik helemaal HCG-vrij ben en dan mogen we weer. Hoewel ze aanraadde nog een hele cyclus te wachten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk.
  enzo, maar ze hebben niet geholpen. Vk was heel lief, over 2 weken terugkomen om te checken of ik helemaal HCG-vrij ben en dan mogen we weer. Hoewel ze aanraadde nog een hele cyclus te wachten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk. 

*knuffel*
 *knuffel*

Morriequote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, ik mag hier uit het lijstje voorlopig. Dank voor alle duimen enenzo, maar ze hebben niet geholpen. Vk was heel lief, over 2 weken terugkomen om te checken of ik helemaal HCG-vrij ben en dan mogen we weer. Hoewel ze aanraadde nog een hele cyclus te wachten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk.
Ben er heel rustig onder, baal er natuurlijk wel van, maar we schuiven alle dromen en plannen gewoon op

Ynske

Ynske

quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, ik mag hier uit het lijstje voorlopig. Dank voor alle duimen enenzo, maar ze hebben niet geholpen. Vk was heel lief, over 2 weken terugkomen om te checken of ik helemaal HCG-vrij ben en dan mogen we weer. Hoewel ze aanraadde nog een hele cyclus te wachten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zie daar het nut niet zo van in eigenlijk.
Ben er heel rustig onder, baal er natuurlijk wel van, maar we schuiven alle dromen en plannen gewoon op

He gut.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:41 schreef Morretje het volgende:
[..]

voor jouw meid. En tot snel weer hier!
  voor jouw meid. En tot snel weer hier!

Ik ben alleen, met Ravage op msn. Ben nog even bij mams langsgeweest, die schrok heul hard van het nieuws.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morrie
Ben je nu alleen dan? Of heb je je moeder al ingelicht?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |