Silktie en Silly, gefeliciteerd met jullie koningspaar!
@ Twinkly, dat draaien en omhoog komen via je zij leer je vanzelf als het andere echt pijn doet. Ik doe al maanden niets anders en zelfs op die manier gaat omdraaien bijna niet meer. En oja, hier ook een dakje, maar niet zo extreem als op de foto en ook pas sinds een week of 2.
Worstvingers: check! Doet pijn ja als je die midden in de nacht wilt bewegen. Moet je voor de grap eens proberen iets op te pakken, gaat gewoon niet. Irritant is dat mijn polsen ook mee doen, dat is een rotgevoel.
@ Freecell: hier nog zo een die haar taalgevoel compleet kwijt is. En dat is handig joh, als je voor je werk teksten moet schrijven (not). En mijn man lacht zich suf om alle domme versprekingen die ik doe.
@ Morretje: ik duim voor je dat de echo gewoon een mooi beebje laat zien vandaag!
@ Leonieke: cola werk inderdaad als een tierelier bij misselijkheid, maar je mag er weer niet te veel van hebben ivm caffeine, caffeine vrije cola mag dan weer wel. Maar goed, dan moet je wel echt veel cola drinken (ik deed dat dus vandaar)
@ Ssserptente: ik herken je gevoel over het verlof. Hier ook zo iemand die er enorm tegen opzag. Maar na 2 weken wennen gaat het nu best goed, al komt dat ook doordat ik lichamelijk niet meer zo veel kan. Ik heb voor mezelf een enorme lijst met klussen gemaakt, ben benieuwd of ik daar doorheen ga komen. Succes met wennen aan niets doen!
@ Duchess: meis, die hoofdpijn hoeft niet van de warmte te zijn he...meldt het even bij je vk, beter te veel dan te weinig, toch?
Pfff,wat een nacht

! Het was te heet, mijn voeten deden te veel zeer en de omhelzing met mijn voedingskussen was te heftig, ik werd helemaal stijf wakker van regendruppen! Oke, tis al lang weer droog en de temperatuur loopt hier enorm snel op, dus het heeft niet geholpen, maar toch.
En mijlpaal vandaag:

36 weken!

En mijn allereerste echte verlofdag (ik zit al twee weken thuis 'met vakantie', maar toch).
Raar trouwens, een van de dames van gym is vorige week al bevallen terwijl ze rond mijn datum uitgerekend zou zijn. Ze had zwangerschapsvergiftiging vandaar. Hield ook al weken voch vast, veel erger dan ik, maar ik vind het toch ergens maar eng. Maar goed, hier naast de vochtvoetjes en handen nergens anders last van, dus komt vast goed.