-smiley vergeten zie ik...
 -smiley vergeten zie ik... 

Komt allemaal door Huupquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:15 schreef Kersjes het volgende:
Oh god, ik moet zo maar eens naar bed geloof ik, mijn hersens zijn gekookt ofzo, heb alleen nog maar bizarre gedachten

ikdeeniks!
 ikdeeniks! 
 zwanger niet, en niet-zwanger ook niet.
 zwanger niet, en niet-zwanger ook niet. trusten!
 trusten!  

Maar tegen beter weten in ga ik nu nog ff proberen het laatste uurtje voor de wekker gaat mee te pakken..
 Maar tegen beter weten in ga ik nu nog ff proberen het laatste uurtje voor de wekker gaat mee te pakken..

Jij alvast een fijne dag (het is tenminste afgekoeld als ik de berichten mag geloven
 Jij alvast een fijne dag (het is tenminste afgekoeld als ik de berichten mag geloven  )!
 )!

Grats!! Kan nooit lang meer duren!
 Grats!! Kan nooit lang meer duren!
 )
 )

AU! Maar één ding is zeker.. als je d'r een ananas in krijgt, moet een baby d'r uit persen ook niet zo'n punt zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Da's toch alleen met ananassen?!

Mooie dag om te bevallen lijkt me!
  Mooie dag om te bevallen lijkt me! 

Dat had ik afgelopen woensdag toen ik naar mijn werk reed. Ik dacht: precies over een week ga ik trouwenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:02 schreef Ssserpente het volgende:
Vandaag laatste dagje gewerkt. *Jompelt voorzichtig.
Net m'n afwezigheidsregel aangezet: "Bedankt voor uw bericht! Wegens zwangerschapsverlof ben ik de komende tijd afwezig."
Zo bizar. Dit zinnetje gaat echt helemaal over mij. Ik ben zwanger! En zelfs al zo ver dat ik met verlof ga!Binnen nu en zes weken hou ik ons kindje vast!
Ongelooflijk!
Het kan af en toe ook echt heel dubbel voelen. Natuurlijk zie ik er enorm naar uit om moeder te worden en ons meisje te leren kennen. Maar ik kan soms ook ineens overweldigd worden door een soort nostagisch gevoel waarbij ik me ineens besef dat deze nieuwe periode óók beetje een afscheid van een vorige periode betekent. M'n 'jeugd' laat ik als het ware achter me om een hele nieuwe fase in te gaan. Ik ga gewoon aan een nieuwe generatie beginnen!
Hoe is het mogelijk zeg! * Pinkt een traantje weg.
 ....... en er is echt een kindje onderweg...
 ....... en er is echt een kindje onderweg...   

Geniet van je verlof. Doe lekker waar je zin in hebt en binnen anderhalve maand heb je je meisje vast
 Geniet van je verlof. Doe lekker waar je zin in hebt en binnen anderhalve maand heb je je meisje vast   

nee, dat werkt helemaal niet. Dan ga ik steeds liggen rekenen: hmmm, als ik nú in slaap val heb ik nog 5 uurquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 06:44 schreef Incantrix het volgende:
(Proberen te slapen onder tijdsdruk werkt niet zo goed)

Dat gaat vast heel vertrouwd voelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:06 schreef mijsje het volgende:
[..]
jawohl! (*geef-8-teken erbij geeft*) Asy, navel intrekken! Asy, niet waggelen! Asy denk aan je navel!

Ik dacht dat ik de enige was met die ticquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:38 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
[..]
nee, dat werkt helemaal niet. Dan ga ik steeds liggen rekenen: hmmm, als ik nú in slaap val heb ik nog 5 uur
Niet succesvol

ik doe het nog heel vaakquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met die tic

)
 )

Geniet van je middag met Sasha!
  Geniet van je middag met Sasha!

Haha, omg, nog zoëenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:38 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
[..]
nee, dat werkt helemaal niet. Dan ga ik steeds liggen rekenen: hmmm, als ik nú in slaap val heb ik nog 5 uur
Niet succesvol
 "ik kan nog precies anderhalf uur slapen. Maar dan moet ik wel nú in slaap vallen!" *wacht*
 "ik kan nog precies anderhalf uur slapen. Maar dan moet ik wel nú in slaap vallen!" *wacht*

Jaaaaaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, omg, nog zoëen"ik kan nog precies anderhalf uur slapen. Maar dan moet ik wel nú in slaap vallen!" *wacht*

Alleen dan!
 Alleen dan! 

En ook ik dacht dat ik de enige zou zijn!
 En ook ik dacht dat ik de enige zou zijn!   

en de keel pijn zit er nog steeds. Het wordt volgens mij alleen maar erger. Maar ik voel me niet ziek verder. Zo raar..
 en de keel pijn zit er nog steeds. Het wordt volgens mij alleen maar erger. Maar ik voel me niet ziek verder. Zo raar..   

die Perenijsjes
 die Perenijsjes   
  Alleen lastig dat als ik uit bed ga de tijd ook op de magnetron staat en daar warm ik melk in op, gemeen ding!!
 Alleen lastig dat als ik uit bed ga de tijd ook op de magnetron staat en daar warm ik melk in op, gemeen ding!! 
 raar idee he!
 raar idee he!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |