Waar hebben we dat eerder gehoordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kom ik toch ooit naar een PUB meet.
Vertel. Welke 2quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:42 schreef Rauw. het volgende:
Er zijn 2 pubers die ik nog wil meeten. Verder heb ik alle bijzonderen gehad.
Myraela en ..?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:42 schreef Rauw. het volgende:
Er zijn 2 pubers die ik nog wil meeten. Verder heb ik alle bijzonderen gehad.
Als jij de wiet regelt wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:43 schreef gers het volgende:
maar jullie komen ze ker niet op de meet
jou heb ik al gehad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vertel. Welke 2. Hoor ik erbij
?
heb hier nog geen planten moet nog stekjes regelenquote:
Weet ik niet ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gehoord
Ik heb nog nooit een Rauw. gemeetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
jou heb ik al gehad.
RrrrrJjjjj en nog een..
RrrrrJjjjj zit er niet meer in denk ik... Doch die andere acht ik de kans groot.
Volgens mij vergeet je wat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Rauw. gemeet!
Hihi
Komend weekend?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:45 schreef Mozy het volgende:
Leon wilt mij ook een keer meeten.
Ik durf niet.
RJ is tof. Ik heb hem gemeetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
jou heb ik al gehad.
RrrrrJjjjj en nog een..
RrrrrJjjjj zit er niet meer in denk ik... Doch die andere acht ik de kans groot.
Daarom, ik had op m'n stage 2 jaar terug dikke schik met die man @ hierzo.quote:
quote:
J spreekt nog best vaak met 'm dacht ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daarom, ik had op m'n stage 2 jaar terug dikke schik met die man @ hierzo.
Maar toen ging hij weg en kwam hij niet retour.
Daar heb ik niets aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
J spreekt nog best vaak met 'm dacht ik.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:49 schreef MarkM het volgende:
Ik wil gers wel eens meeten, en dan zijn kop kaal scheren.
Morgen eerst nog een dagje vrijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef Mozy het volgende:
Waarom is het morgen pas donderdag. Ik wil dat het vrijdag is.
niet weer bij alle meets werd ik al kaalgeschorenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:49 schreef MarkM het volgende:
Ik wil gers wel eens meeten, en dan zijn kop kaal scheren.
True truequote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dagjes vrij zijn relaxed, maar duren te kort.
eensquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dagjes vrij zijn relaxed, maar duren te kort.
2 engelse woorden voor je;quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb je de foto gezien die ik vanmiddag postte??
Drie Nederlandse woorden voor jou:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
2 engelse woorden voor je;
seventeen inch.
Spaar dan gewoon door tot je de centen wel heb. 15" gast... dat lijkt op een golfbal in space.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Drie Nederlandse woorden voor jou:
Geen geld genoeg.
DOOR JOUW KOOP IK NUTTELOZE CHINEZE TROEP!quote:
Vriend, het is niet één keer velgen kopen. Maar ook elke keer banden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Spaar dan gewoon door tot je de centen wel heb. 15" gast... dat lijkt op een golfbal in space.
Ik heb vlad wel gemeet jaquote:
Doquote:
Ik heb 165-40-16 getrokken onder m'n wielen staan. En moet over minimaal 2 drempels om bij m'n huis te komenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Vriend, het is niet één keer velgen kopen. Maar ook elke keer banden.
En banden voor 17" is vele malen duurder dan 15".
En dikke velgen met hoge stoepen enzo in Utrecht is nou ook niet echt ideaal.
Ja weet nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb vlad wel gemeet jaMaar wat heeft dat hiermee te maken?
Ah okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |