Ik hoorde mensen zeggen.. Ik ga morgen naar het strand..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:
Hallo
Wat een temperatuur buitenMorgen gaan we BBQ'en, maar dan is er natuurlijk weer kans op windstoten tot 110 km/h en zware onweersbuien
's avonds lekker uitwaaien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoorde mensen zeggen.. Ik ga morgen naar het strand..
Niet. Uitstellen.. uitstellen.. nog iets langer uitstellen en dan stressenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:29 schreef kless het volgende:
Waar persen jullie dat extra stukje tijd en energie vandaan om toch binnen onafzienbare tijd een mooi verslag te maken?
Uitstellen en stressen deed ik eerder. Maar ook zonder uitstellen is het stressen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet. Uitstellen.. uitstellen.. nog iets langer uitstellen en dan stressen.
Dat is inderdaad een mogelijkheidquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet. Uitstellen.. uitstellen.. nog iets langer uitstellen en dan stressen.
Dan heb je weer wat te doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:50 schreef Daph_ het volgende:
Vandaag wéér 4 syllabi binnen gekregen
Nou een andere "grap" is dat al het werkt (moet nog een proefje of 3 voor gedaan worden) het bijvoorbeeld naar Biochimica et biophysica acta kan. Danwel dat mn PhD begeleider er graag een extra hoofdstukje aan wil weiden bij/in haar publicaties danwel thesis.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan heb je weer wat te doen
@hierboven nog
Mijn ervaring is ook uitstellen tot een beter moment. Vaak komt dat moment nog wel maar het risico is natuurlijk dat het toch ooit af moet zijn en het je dan nog minder goed uitkomt
Eh, jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan heb je weer wat te doen
@hierboven nog
Mijn ervaring is ook uitstellen tot een beter moment. Vaak komt dat moment nog wel maar het risico is natuurlijk dat het toch ooit af moet zijn en het je dan nog minder goed uitkomt
Daar gaat je sociale levenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, ja289 pagina's artikelen voor vak 1, voor vak 2 179 pagina's artikelen en voor vak 3 durf ik niet te kijken
Náást de boeken en de opgavenbundels dus.
Studeren
Gelukkig is er nog Fok! voor dat soort gevallenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb al geen sociaal leven meer sinds ik voltijd aan het werk ben gegaan
Ik heb daar nog even geen zin in...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, ja289 pagina's artikelen voor vak 1, voor vak 2 179 pagina's artikelen en voor vak 3 durf ik niet te kijken
Náást de boeken en de opgavenbundels dus.
Studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |