abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 01:42:13 #151
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72029122
Geen idee, maargoed, we weten wel allemaal hoe die blauwe eruit zagen. Maar dit zijn mooie zwarte schermen, ziet er echt wel goed uit. Ik ben benieuwd hoe het er allemaal uit komt te zien morgen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72030345
quote:
De promovendus neemt de 21-jarige middenvelder tijdelijk over van Ajax, dat een kleine huursom ontvangt van de Waalwijkers. Na Skhodran Metaj, Gijs Luirink en Kemy Agustien is Van der Heijden de vierde speler die RKC dit seizoen op huurbasis binnenhaalt.

Bij Ajax heeft Van der Heijden een contract tot medio 2013. De middenvelder wordt beschouwd als een groot talent, maar zag het voorbije seizoen in het water vallen vanwege een zware blessure. De Amsterdamse clubleiding achtte het verstandiger dat Van der Heijden dit seizoen elders speelminuten zou gaan maken.

Als het aan Ajax ligt, vertrekken er de komende twee weken nog veel meer spelers dan alleen Van der Heijden. Javier Martina, Jeffrey Sarpong, Kennedy Bakircioglü, Evander Sno, George Ogararu, Rasmus Lindgren, Oleguer en Gabri staan op de nominatie om verkocht of verhuurd te worden, zo berichtte De Telegraaf onlangs.
Dat is 1.
pi_72030379
RKC prima keuze!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:17:28 #154
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72030433
Als ie maar niet tegen ons scoort..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_72030746
Goede keuze, meeste kans dat hij gewoon veel wedstrijden speelt.

Groningen is qua niveau misschien leuker, maar ook het risico dat hij dan zoals Slijngaard een paar jaar terug maar heel weinig speelt.
AFC Ajax
pi_72031877
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:17 schreef fathank het volgende:
Als ie maar niet tegen ons scoort..
Een vertonghentje ?

Ik vond persoonlijk het doelpunt van Kluivert vervelender. Dat heeft ons uit eindelijk de titel gekost
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:47:35 #157
51286 w00h00
Digital man!
pi_72031927
quote:
'Oleguer in belangstelling van Espanyol'

Na vage geruchten in Spaanse media gisteren, meldt vandaag ook het Algemeen Dagblad dat Oleguer in de belangstelling zou staan van Espanyol. De centrale verdediger is vooralsnog onder Martin Jol niet zeker van een basisplaats. Naar verwachting zal hij tegen de fysieke sterke Slowaken van Slovan Bratislava vanavond overigens wel in de basis starten.
Nu komt ook AD er mee, het lijkt dus redelijk betrouwbaar.

Ik zeg: dikke strik er om!
pi_72032002
Best jammer dat ie niet geslaagd is bij ons. Als hij weg gaat krijg je financieel wat meer lucht.
pi_72032026
Als een van de weinigen zie ik Oleguer graag blijven. Ik ben nog niet vergeten hoe goed hij in de UEFA-Cup speelde. Ik ben er van overtuigd dat Jol hem goed kan gebruiken en tevens beter kan laten spelen, maar het ziet er niet naar uit dat hij een kans gaat krijgen.

Liever zie ik Wielaert vertrekken. Die clown had nooit gekocht mogen worden.
pi_72032073
Je bent niet de enige Dvm, ik denk er precies zo over (behalve je laatste 2 zinnen). Denk dat Oleguer echt wel toegevoegde waarde kan hebben. Als hij NL zou spreken zou hij een echt leider in je defensie kunnen zijn.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72032136
Zou mooi zijn als Oleguer nog verkocht kan worden, te dure jongen voor de bank en ook nog eens niet goed genoeg voor Ajax imho.
pi_72032189
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:58 schreef Radegast het volgende:
Zou mooi zijn als Oleguer nog verkocht kan worden, te dure jongen voor de bank en ook nog eens niet goed genoeg voor Ajax imho.

En wie haal je er voor terug? In ieder geval geen ervaren speler met veel ervaring.
pi_72032217
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:58 schreef Radegast het volgende:
Precies
pi_72032273
quote:
Plaatsing noodzaak voor Ajax
Door Mike Verweij
AMSTERDAM - De meeste Nederlanders verkeren door de hoge temperaturen nog in vakantiesferen, maar voor Ajax is het vroeg in het seizoen al bittere ernst. De Amsterdammers strijden vanavond (thuis) en volgende week met het Slowaakse Slovan Bratislava om een plaats in de groepsfase van de Europa League en kunnen zich geen financiële zeperd veroorloven.

Miralem Sulejmani (midden) en Luis Suarez (rechts) moeten Ajax aan een plaats in de Europa League helpen.
Please Wait ...

Eliminatie houdt in, dat de gewenste versterkingen van Martin Jol een 'moeilijk verhaal' zullen worden. Plaatsing geeft de hoofdstedelingen wat extra armslag. "We kunnen het geld goed gebruiken", zegt financieel directeur Jeroen Slop.

De Amsterdammers hebben de lat hoog gelegd. "Conform onze sportieve doelstelling hebben we het overleven van de groepsfase - overwinteren - begroot", zegt Slop, die zijn vingers de komende week gekruist zal houden. "Kwalificatie voor de poules van de Europa League levert een startpremie van 600.000 euro op, plus 50.000 voor elk van de zes wedstrijden. Een overwinning is goed voor 120.000 euro en een gelijkspel voor de helft", legt de financiële baas uit.

"Daarnaast krijgen we drie keer inkomsten uit recettes en verdienen we aan de televisierechten", aldus Slop. "Hoe hoog dat laatste bedrag uitvalt, is niet bekend. Net als de Champions League kent de Europa League dit jaar een 'marketpool', wat inhoudt dat de rechten als geheel zijn verkocht. De UEFA hangt daar een verdeelsleutel aan, die van veel dingen afhangt."

Hoewel er de laatste tijd veel om de financiën van Ajax te doen is, bestrijdt Slop dat de situatie zorgwekkend is. "Ondanks de operationele verliezen van de afgelopen jaren, is de financiële positie van Ajax goed. Dat komt door het stabiele eigen vermogen. We kunnen financieel onafhankelijk opereren, maar omdat we dit jaar wederom geen inkomsten op Champions League-niveau, maar Europa League-niveau hebben, kunnen we ons minder permitteren." Slop kijkt dan ook verlangend uit naar deelname aan de Champions League. "We kunnen het geld goed gebruiken. Maar vooral sportief snakt iedereen binnen Ajax naar dit toernooi."

En niet in de laatste plaats trainer Martin Jol. "Het voornaamste doel is ons dit jaar te plaatsen voor de Champions League en lang mee te doen in de beker." Ook al weet de coach uit eigen ervaring bij Tottenham (kwartfinale) en HSV (halve eindstrijd) dat een lang seizoen in de voormalige UEFA Cup ten koste kan gaan van de nationale prestaties, is plaatsing voor de groepsfase volgens hem noodzaak. "Het is belangrijk voor de ontwikkeling van de spelers", noemde hij een ander dan het financiële aspect.
Dezelfde Slop zei onlangs dat we nog een mooie opleidingsvergoeding krijgen voor Zlatan en Huntelaar

Telegraaf
pi_72032629
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:01 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

En wie haal je er voor terug? In ieder geval geen ervaren speler met veel ervaring.
Misschien moeten we eens ophouden met dat kopen kopen kopen.
Wielaert is er nog (ja, die vind ik ook niet goed genoeg) en Alderweireld ook. Van der Wiel kan ook centraal mocht het nodig zijn. We hebben nog een stel rechtsbacks lopen ergens op een bijveld, dus dat kan makkelijk.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:23:09 #166
51286 w00h00
Digital man!
pi_72032672
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:01 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ik mag aannemen dat de scouting toch wel een lijstje heeft met Douglasjes, Chivutjes en Grygeratjes heeft.
pi_72032708
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:20 schreef Radegast het volgende:

[..]

Misschien moeten we eens ophouden met dat kopen kopen kopen.
Helemaal mee eens. Alleen een sterke spits moet er wel bij vind ik.
AFC Ajax
pi_72032753
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:47 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Nu komt ook AD er mee, het lijkt dus redelijk betrouwbaar.

Ik zeg: dikke strik er om!
Beetje raar om hem dan op te stellen vanavond...
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:28:28 #169
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_72032784
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:24 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Alleen een sterke spits moet er wel bij vind ik.
Een alternatief voor dat porseleinen poppetje mag ook wel komen
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:31:14 #170
184336 Vale17
Divide et impera
pi_72032837
Die De Costa mag ook lekker in Italie blijven.. Dan kun je het geld wel beter besteden.

http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Da_Costa_gevolgd_door_Ajax.html
pi_72032894
Da Costa
pi_72032995
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het nieuwe scherm hangt nu boven zuid-1, hij is echt 2,5 keer zo groot als die oude blauwe schermen van Philips. Dus je moet er wel gewoon op kunnen kijken ja.
En er zit ook een scherm aan de achterkant van het scherm, zeg maar. Dus je hoeft vanaf Zuid niet helemaal naar het scherm op Noord te turen om iets te kunnen zien. Zijn mooie dingen.

De tweede moet er voor NAC-thuis hangen. Sparta komend weekend komt te vroeg.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72033086
- 2 jaar oude versteegrob -

[ Bericht 71% gewijzigd door Prosac op 20-08-2009 10:42:07 ]
wie zaait zal oogsten.....
pi_72033319
Laat eerst Wielaert maar vertrekken, dan Oleguer. Als Oleguer toch geen speeltijd krijgt laat hem dan maar gaan, hij is te goed voor de bank. Haal een vervanger en pleur Wielaert dan maar lekker op de bank. Hopelijk vertrekt hij ook snel. Wat een flutaankoop
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:49:30 #175
51286 w00h00
Digital man!
pi_72033353
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:37 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

En er zit ook een scherm aan de achterkant van het scherm, zeg maar. Dus je hoeft vanaf Zuid niet helemaal naar het scherm op Noord te turen om iets te kunnen zien. Zijn mooie dingen.

De tweede moet er voor NAC-thuis hangen. Sparta komend weekend komt te vroeg.
Er hingen nog altijd van die tsjernobyl televisies waar je nauwelijks iets op kon zien.

Ik ben wel benieuwd naar de schermen, 2,5 keer zo groot is wel groot zeg.
pi_72033366
Gaan wij nog last krijgen van de voorspelde storm?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72033458
Die beker boeit me geen flikker, gebruik dat maar als kweekvijfer.
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:03:24 #178
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72033757
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de schermen, 2,5 keer zo groot is wel groot zeg.
Hoef je voortaan niet meer naar het veld te kijken.
pi_72033809
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:03 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Hoef je voortaan niet meer naar het veld te kijken.
Als de spelers maar geen tv gaan kijken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:05:42 #180
164283 Luco
Buongiorno!
pi_72033814
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef denthemen het volgende:
Gaan wij nog last krijgen van de voorspelde storm?
Vast niet, wij hebben een chique schuifdak
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')