Zou hij er wel mee om kunnen gaan?quote:
Sorry dat ik het zeg, maar dan ben je naiever dan ik dacht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat users 187853 en 188813 het KLB feedback topic vol wauwelden. Daarom hier nu een speciaal ONZ-topic voor ze, maaar nu zie je ze niet meer natuurlijk
omfgquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:51 schreef Timmor het volgende:
Hier mijn bijdrage voor dit topic....
Een serieuze oude hoer
[ afbeelding ]
Dat komt omdat TS het topic in ONZ heeft gezet in plaats van in KLB. Dat krijg je met die newbiecrew. Ik zet het zo wel weer even recht. Moment.quote:
Puik idee UIUIUO!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat komt omdat TS het topic in ONZ heeft gezet in plaats van in KLB. Dat krijg je met die newbiecrew. Ik zet het zo wel weer even recht. Moment.
Nee hoor, want dan wordt er gebandquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dan ben je naiever dan ik dacht.
Tuurlijk gaan ze hier niet verder ouwehoeren.
Ze wachten weer op een moment en dan gaat ze weer vrolijk verder in KLB FB.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:58 schreef UIO_AMS het volgende:
ONZ --> KLB
Het is beter zo. Veel beter zo.
Dus waarom dan het topic naar ONZ??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan wordt er geband
Freek!quote:
Ik moest laatst aan een oldbie uitleggen watquote:
Kolere. Is het al zo erg?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik moest laatst aan een oldbie uitleggen watFrits
was.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:03 schreef Salatrel het volgende:
is swarma op vakantie ofzo dat dit nog open is?
Omdat dit pure bagger is waar we KLB nou net verschoond van willen houden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus waarom dan het topic naar ONZ??
aah, ik zit in ONZquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dit pure bagger is waar we KLB nou net verschoond van willen houden.
Maak je aantekeningen UIO?
De bagger die we jaren terug met veel pijn en moeite uit ONZ hebben gesloopt? Bedoel je die bagger, Reml?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:04 schreef remlof het volgende:
Omdat dit pure bagger is waar we KLB nou net verschoond van willen houden.
Maak je aantekeningen UIO?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |