Ja doei, dat was ik helemaal niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
En volgens mij was Mr. Cooper ook degene die voorop liep met te flamen en te kutten toen IK de opmerking "al draagt een aap een gouden ring..." postte in een topic. Ook na mijn excuses.
Oog om oog. Tand om tand.
Jankert dat het is.
Je hebt gelijk, verder in ONZ.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
Klaagbaak topic zonder klacht, met een OP van 1 regel.
Klaagbaak is écht terminaal
Alsof het anders wel goed gegaan was.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
RIP Topic nu het in ONZ staat.
Neuh had gewoon weinig zin om naar KLB te gaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een OP van 1 regel is nog te uitgebreid voor je?
Albert, homoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:22 schreef Het_hupt het volgende:
Mag ik evev van de gelegenheid gebruikmaken om naar Opa.Bakkebaard te zwaaien?
Opa.Bakkebaard
Uiteraard! Hoi Hupt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:22 schreef Het_hupt het volgende:
Mag ik evev van de gelegenheid gebruikmaken om naar Opa.Bakkebaard te zwaaien?
Opa.Bakkebaard
Niet jaloers worden Lennertquote:
Okquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Niet jaloers worden Lennert
Jij hebt tong80 al als je biatch
Hoe gaat ie Opa.Bakkebaard?quote:
Huh, waar heb je het over muts?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
aha dus in een KLB topic maakt iemand een zeer respectloze opmerking en daar kwam een discussie over in KLB FB en nu is remmie boos?
![]()
Alsof dit de eerste respectloze opmerking op dit hele forum is
Ja dat krijg je als je me geen samenvatting geeft.quote:
Die staat in de TTquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je me geen samenvatting geeft.
Alsof eenzelfde discussie in KLB wel zin zou hebbenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:36 schreef Netsplitter het volgende:
Hey remlof, waarom verwijder je mijn post die wel degelijk FEEDBACK is?
Namelijk over dit onzinnige topic en dat dat veel zin heeft wanneer die in ONZ staat??
Dus mijn punt blijft staan, waarom dan in godsnaam een nieuw topic?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof eenzelfde discussie in KLB wel zin zou hebben![]()
Omdat users 187853 en 188813 het KLB feedback topic vol wauwelden. Daarom hier nu een speciaal ONZ-topic voor ze, maaar nu zie je ze niet meer natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus mijn punt blijft staan, waarom dan in godsnaam een nieuw topic?
Heeft echt 0,0 nut behalve dat het weer vol gebaggerd kan gaan worden.
Boooh dus niet user 147511quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat users 187853 en 188813 het KLB feedback topic vol wauwelden. Daarom hier nu een speciaal ONZ-topic voor ze, maaar nu zie je ze niet meer natuurlijk
Zou hij er wel mee om kunnen gaan?quote:
Sorry dat ik het zeg, maar dan ben je naiever dan ik dacht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat users 187853 en 188813 het KLB feedback topic vol wauwelden. Daarom hier nu een speciaal ONZ-topic voor ze, maaar nu zie je ze niet meer natuurlijk
omfgquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:51 schreef Timmor het volgende:
Hier mijn bijdrage voor dit topic....
Een serieuze oude hoer
[ afbeelding ]
Dat komt omdat TS het topic in ONZ heeft gezet in plaats van in KLB. Dat krijg je met die newbiecrew. Ik zet het zo wel weer even recht. Moment.quote:
Puik idee UIUIUO!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat komt omdat TS het topic in ONZ heeft gezet in plaats van in KLB. Dat krijg je met die newbiecrew. Ik zet het zo wel weer even recht. Moment.
Nee hoor, want dan wordt er gebandquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dan ben je naiever dan ik dacht.
Tuurlijk gaan ze hier niet verder ouwehoeren.
Ze wachten weer op een moment en dan gaat ze weer vrolijk verder in KLB FB.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:58 schreef UIO_AMS het volgende:
ONZ --> KLB
Het is beter zo. Veel beter zo.
Dus waarom dan het topic naar ONZ??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan wordt er geband
Freek!quote:
Ik moest laatst aan een oldbie uitleggen watquote:
Kolere. Is het al zo erg?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik moest laatst aan een oldbie uitleggen watFrits
was.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:03 schreef Salatrel het volgende:
is swarma op vakantie ofzo dat dit nog open is?
Omdat dit pure bagger is waar we KLB nou net verschoond van willen houden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus waarom dan het topic naar ONZ??
aah, ik zit in ONZquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dit pure bagger is waar we KLB nou net verschoond van willen houden.
Maak je aantekeningen UIO?
De bagger die we jaren terug met veel pijn en moeite uit ONZ hebben gesloopt? Bedoel je die bagger, Reml?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:04 schreef remlof het volgende:
Duidelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze was best jong ten tijde van Frits. Ik heb het haar vergeven, J.quote:
Ja die bagger die te hand en te tand bestreden dient te worden, gesloten en de TS geband, die bagger, die we soms oogluikend in ONZ toestaan maar in KLB zeker niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De bagger die we jaren terug met veel pijn en moeite uit ONZ hebben gesloopt? Bedoel je die bagger, Reml?
Die discussie is allang klaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Duidelijk.
Maar de baggeraars van KLB komen niet naar ONZ om mee te lullen over KLB en het hoe en wat.
Die interesseert het sowieso niks.
Dat hebben we goed kunnen zien in de andere 2 topics over dit onderwerp.
Af en toe kwam er weer eentje die weer wat riep in de trant van FiPo en ging weer.
Daarbij heb je hier de kans dat er ONZ'ers gaan reageren die al helemaal niks met KLB hebben.
Of zie ik het verkeerd?
En met vergeven bedoel je geneukt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze was best jong ten tijde van Frits. Ik heb het haar vergeven, J.
Die lullen ook in KLB niet mee over het hoe en wat. Die interesseert het namelijk helemaal niks.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Duidelijk.
Maar de baggeraars van KLB komen niet naar ONZ om mee te lullen over KLB en het hoe en wat.
Die interesseert het sowieso niks.
quote:
.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus mijn punt blijft staan, waarom dan in godsnaam een nieuw topic?
Heeft echt 0,0 nut behalve dat het weer vol gebaggerd kan gaan worden.
Klopt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die lullen ook in KLB niet mee over het hoe en wat. Die interesseert het namelijk helemaal niks.
Ik neuk alleen maar oldbies, J.quote:
Nu hebben ze ONZ in hun MyAt staanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
hihi al die KLB-falers die ineens in een ONZ topic zitten
deze wil ik ff gequote hebben, en *checkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
hihi al die KLB-falers die ineens in een ONZ topic zitten
Ik vond het anders best een terechte klacht in (of nabij) de OP.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:08 schreef remlof het volgende:
Ja die bagger die te hand en te tand bestreden dient te worden, gesloten en de TS geband, die bagger, die we soms oogluikend in ONZ toestaan maar in KLB zeker niet.
Zouden er een paar nu zelfmoord plegenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu hebben ze ONZ in hun MyAt staan
We kunnen alleen maar hopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zouden er een paar nu zelfmoord plegen
Ja want ik begreep van Bio dat doodhopen wel mag, maar doodwensen nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar hopen.
scheelt weer wat baggerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zouden er een paar nu zelfmoord plegen
bagger ik?quote:
Zekerz.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:14 schreef gers het volgende:
en mijn opa was duits is dat een pluspunt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |