Ja, en daar druft TS niet heenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:01 schreef Karina het volgende:
Is dat lege stuk niet het naakstrand?
Wat D_B zegt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
Sowieso.... Naar het strand gaan.
Ze doen alsof het daar het walhalla is.
Nou mij niet gezien.
Leuk hoor. Op een zandstrand hutjemutje naast elkaar liggen, met naast je 4 dikke Duitse walrussen, zand tussen je kloten en jengelende kinderen die langs je met zand zitten te gooien.
En je vergeet dat je op de meeste stranden geen eens meer bier mag zuipenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
Nou mij niet gezien.
Leuk hoor. Op een zandstrand hutjemutje naast elkaar liggen, met naast je 4 dikke Duitse walrussen, zand tussen je kloten en jengelende kinderen die langs je met zand zitten te gooien.
sinds wanneer is dat dan? En wat als je het toch doet? Mag wijn of rosé wel?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je vergeet dat je op de meeste stranden geen eens meer bier mag zuipen
Bij sommige grote stranden (scheveningen / Bloemendaal) is dat volgens mij. Ooit es wat over gelezen, precieze weet ik er niet van. Neem aan dat het gewoon in de APV staat, dus boeie als je wel doet ofzo?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat dan? En wat als je het toch doet? Mag wijn of rosé wel?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is juist wel het naaktstrand.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:01 schreef Karina het volgende:
Is dat lege stuk niet het naakstrand?
Je mag in het openbaar niet drinken he. Dus dan is het logisch.quote:
Dat. Omringd door tokkies en mocro's opgepropt op het strand liggenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
Nou mij niet gezien.
Totdat het vloed wordtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:20 schreef Trannellius het volgende:
Mensen kunnen ook een stukje door de zee lopen en op dat voorste stuk zand liggen. Maar nee, ook dat is te ver lopen ofzo
Zodra een willekeurige flikker besluit een frietkot bij die natuurplas te bouwen zijn die ook helemaal naar de tyfusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat. Omringd door tokkies en mocro's opgepropt op het strand liggen. Nee, dan ga ik liever naar een meertje of een natuurplas met een groep mensen.
NL strand jahquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
Nou mij niet gezien.
Zo mooi altijd, mensen die vlakbij het water willen liggenquote:
quote:
ja die plassen en poepen ook in het waterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo warm is dat eerste stukje water altijd, door al die kinderen daar in
Adelantequote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo warm is dat eerste stukje water altijd, door al die kinderen daar in
Dat is niet helemaal waar. Ik woon ook vrij vlak bij het strand, en aan die kant is het altijd zonniger! (Rockanje).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar daar is het nog vaker tiefusweer dan hier in NL
Das heul niet zo ver.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:47 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik woon ook vrij vlak bij het strand, en aan die kant is het altijd zonniger! (Rockanje).
In Zeeland (omgeving Renesse) is het eigenlijk ook bijna altijd vertoeven dan in de rest van Nederland, vaak zit iedereen in de wolken en zitten we daar in de zon.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar daar is het nog vaker tiefusweer dan hier in NL
ruilen met het zonovergoten Zwijndrecht?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:47 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik woon ook vrij vlak bij het strand, en aan die kant is het altijd zonniger! (Rockanje).
Eensch. Strand zuigt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
Nou mij niet gezien.
Ik heb meerdere opties voor je, Steenbergen, Rockanje, Zwarte Waal, Barendrecht of Rotterdamquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ruilen met het zonovergoten Zwijndrecht?
Dit ga je niet menenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ook dit is nieuw voor mequote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
Dat. Omringd door tokkies en mocro's opgepropt op het strand liggen.
Castricum Roeleertquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:02 schreef jordeeeh het volgende:
Mja in Castricum was dat ookWij waren er redelijk vroeg, maar gingen redelijk ver naar de zijkanten. Na een paar uur zag je ook gewoon dat het voor dat strandpaviljoen helemaal vol lag, en wij alle ruimte hadden
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |