Co-op filmpjes/interviews gezien, zo niet hier de link naar de topic : http://lionhead.com/forums/t/288153.aspxquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:28 schreef TamaravdS het volgende:
Nu ik heb gezien wat voor achievements er zijn, kan ik al helemaal niet meer wachten!
Wil je zo'n slimme 360? Ik denk het overigens niet, ze houden het op die fantastische Fable controller.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee heeft iemand al een idee of er een Fable 3 consolebundel komt? Daar heb ik tegen die tijd wel interesse in namelijk!
Yeah ik wil zo'n slimme 360, die van mij heeft al 6x de geest gegeven (lang leve mijn Dr. Frankenstein kunsten), maakt een takkeherrie (omdat de fan aan het sterven is) en de DVD-drive wil soms niet meer open...quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wil je zo'n slimme 360? Ik denk het overigens niet, ze houden het op die fantastische Fable controller.
Dat is dan nog wel een goede redenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ik wil zo'n slimme 360, die van mij heeft al 6x de geest gegeven (lang leve mijn Dr. Frankenstein kunsten), maakt een takkeherrie (omdat de fan aan het sterven is) en de DVD-drive wil soms niet meer open...
Roy, je bent een man, meer reden dan dat heb je niet nodig!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel een goede redenDe mijne loopt prima en zelfs het lawaai valt relatief mee! Ik wil ook wel een slimme 360, maar gewoon omdat het kan
Ik heb dit jaar inderdaad nog geen console gekochtquote:Op woensdag 22 september 2010 14:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Roy, je bent een man, meer reden dan dat heb je niet nodig!
Fable III komt gewoon uit voor PCquote:
God knows whenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fable III komt gewoon uit voor PC
When it's donequote:
als de wereld vergaat in 2012 gaan we het iig niet reddenquote:
geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 17:39 schreef msnk het volgende:
Vertical placing, when will they learn.
Je xbox verticaal neerzetten is zelfs beter voor je xbox. Sowieso voor je games, aangezien xbox de neiging heeft om je disk te bekrassen. (ikzelf speel vaak vanaf de hd)quote:Op woensdag 22 september 2010 17:26 schreef RickoKun het volgende:
Tsssk tssssk, spankmaster, je mot je xbox 360 beter behandelen!Je bent zeker zo'n ramptourist die de Xbox verticaal neerzet
Anaaajwaaajs, kan je dus met de co-op uit elkaars beeld lopen?
Die van Fable 2 was zo ongelovelijk sufJe zag niet eens elkaars échte poppetje, zo sneu!
Vond hem niet grappig of leuk....de anderen daarentegen wel, trouwens ze verwachten fable 3 op de pc ongeveer voor Kerstmisquote:
Ik zou niet durven! Horizontaal, zoals een xbox hoort te zijn!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:26 schreef RickoKun het volgende:
Tsssk tssssk, spankmaster, je mot je xbox 360 beter behandelen!Je bent zeker zo'n ramptourist die de Xbox verticaal neerzet
Aaaaaaah goedzoquote:Op donderdag 23 september 2010 11:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Horizontaal, zoals een xbox hoort te zijn!
Ik hoop vooral dat je ook echt evil kan zijn, stalin-style willekeurig mensen afmaken en deporteren, dat soort shit... Niet alleen "oh nee! u had teddyberen beloofd aan het weeshuis, en nu zijn alle weesjes aan het huilen, boehoe!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aaaaaaah goedzo![]()
+25 erkenning punten alsof je daar op zit te wachten
![]()
Anyho's! Ik ben benieuwd hoe dat "tweede" gedeelte zal gaan als je koning bent! Ik hoop dat het wel een beetje uitgebreid is en niet een leuke gimmick wordt ofzulks! (want we weten, hoge beloftes maar oppervlakkige gameplay(mechaniek))
Heb Fable2 uit gespeeld en de sfeer is inderdaad heel goed. Vooral de stemmen en muziek spraken mij erg aan, vond het alleen niet erg moeilijk (vergeleken met bijvoorbeeld Zelda).quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Ff hier ook meeposten,heb Laatste fable 2 maar gekocht om weer in de sfeer te raken,heb hem wel gespeeld maar was op debug.... blijft echt leuke sfeer in dat spel!
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat je ook echt evil kan zijn, stalin-style willekeurig mensen afmaken en deporteren, dat soort shit... Niet alleen "oh nee! u had teddyberen beloofd aan het weeshuis, en nu zijn alle weesjes aan het huilen, boehoe!"
Een soort Fable meets Tropicoquote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!
Dat tweede lijkt me idd eerder het geval dan dat deporterenFable is sowieso erg kinderachtig, dus lijkt het me sterk dat je mensen kunt gaan deporteren etc
Lijkt me ook wel cool als je een martelkamer kan maken á lá dungeon keeper en dan mensen erin kan verhoren
Maar een martelkamer is echt al gay, dat is gewoon alleen fysieke pijn... Ik wil mensen hun grondrechten kunnen ontkennen, politiestaten creeëren, het ontkennen van de heiligheid van het lichaam, dat soort dingen! Het zijn MIJN burgers, MIJN wil is wet en NIETS anders! Niets geen beperkingen!quote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!
Dat tweede lijkt me idd eerder het geval dan dat deporterenFable is sowieso erg kinderachtig, dus lijkt het me sterk dat je mensen kunt gaan deporteren etc
Lijkt me ook wel cool als je een martelkamer kan maken á lá dungeon keeper en dan mensen erin kan verhoren
O...kay?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:56 schreef Bartcoah het volgende:
Ik kom net tot een ontdekking waar de tranen in mijn ogen prikken. Ik zit nu op school waar ik geld voor krijg. Ik heb ook gewoon school vakanties, en ik kom er achter dat de 26e de dinsdag is in mijn week vakantie. Dus ik heb en vakantie als ie uitkomt en ik krijg betaald om Fable 3 te spelen.
Jesus answered this pray individually
Thank you jesus we finally comming trough
Grtz
Nuttige eerste postquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:56 schreef Bartcoah het volgende:
Ik kom net tot een ontdekking waar de tranen in mijn ogen prikken. Ik zit nu op school waar ik geld voor krijg. Ik heb ook gewoon school vakanties, en ik kom er achter dat de 26e de dinsdag is in mijn week vakantie. Dus ik heb en vakantie als ie uitkomt en ik krijg betaald om Fable 3 te spelen.
Grtz
Hij komt op 29 october uit, 26 october in USquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:56 schreef Bartcoah het volgende:
Grtz
Bij mijn dixons order staatquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:00 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Hij komt op 29 october uit, 26 october in US
Dan heb je gelukquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bij mijn dixons order staat
Verzending op 26 oktober
http://www.go-mono.com/moonlight/quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:07 schreef Bartcoah het volgende:
Ey ik heb een nokia N900 en die werkt op Linux, ik wil Kingmaker erop zetten maar daar heb ik de plug-in Moonlight voor nodig linux versie van Silverlight van microsoft. Iemand een idee op internet is het nog niet te zien =.=
Grtz
Dynabyte ook 26equote:Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bij mijn dixons order staat
Verzending op 26 oktober
Gast, flikker eens op. Je zat op Xboxworld ook al alles vol te spammen met je reclame voor Cheapgames. Kom je hier nu ook.quote:
Ja ik heb daar 8723827812997 exemplaren besteld. En als je ze niet levert op de releasedag, dan klaag ik je aan voor 159797946168977788931 euro.quote:
Zo dat is meer dan 100 euro dan kan je nog meer xbox spellen kopen =Dquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik heb daar 8723827812997 exemplaren besteld. En als je ze niet levert op de releasedag, dan klaag ik je aan voor 159797946168977788931 euro.
Neeeheeeeej, je moet op dat vergrootglas kklikken bij regions en dan kan je NL ook aanklikken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:47 schreef ikookhier het volgende:
Staan de schatten bij jou wel in NL of stuurt i je ook naar de UK ?
Dat kan toch niet in de appquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neeeheeeeej, je moet op dat vergrootglas kklikken bij regions en dan kan je NL ook aanklikken.
Nee volgens mij niet, moet je eerst op de website kijken waar ze zijn en dan daarheen gaanquote:
Ja sorry, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, moet je eerst op de website kijken waar ze zijn en dan daarheen gaan
Is niet echt handigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, moet je eerst op de website kijken waar ze zijn en dan daarheen gaan
Ze hadden beter een soort van Pub games kunnen releasen als arcade inplaats van deze gare shit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat Kingmaker is bestwel kut eigenlijk!
over Diablo 3 ik hoorde van iemand die een beetje in de blizzard shit zat. (kan natuurlijk ook onzin zijn) ik hoorde iets van in november 2011 dus ja dat wordt nog tijdke wachtenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neeeheeeeej, je moet op dat vergrootglas kklikken bij regions en dan kan je NL ook aanklikken.
-edit-
Ohja budgetgaming.nl ftw trouwens!Ik zal eens even kijken naar fable 3 en F3:NV
Dat worden denk ik voor mij misschien wel een van de laatste spellen voor xbox360 (i.e.g voor dit jaar).
Volgend jaar denk ik nog Diablo 3 (PC) (of duurt dat ook langer)
Die andere spellen duren nog eeuwen waar ik op wacht
TES 5
GTA 5
En misschien nog een next gen MMO ofzo (zeg maar niet het klakkeloos overnemen van het WoW systeem). of Guildwars 2
quote:Uhm...ze zijn best wel positief, je hebt gewoon verkeerd gezocht of hebt er maar 1 of 2 gelezenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef RickoKun het volgende:
Ja ik wacht nog wel even, ze zijn nou niet heel erg positief.
quote:The story is grim at times, but that’s not to say that it isn’t also one of the funniest games of the year. The writing is top notch, and there are at least three or four quests that rank among my favorite missions I’ve ever played. One highlight has the hero joining in a bickering trio’s Dungeons & Dragons-type game, complete with hoary descriptions and every RPG cliché you can imagine. Other times you might be asked to break up a doomed marriage or even try your hand at acting. You’ll find plenty of variety and choices to make.
Even after you “beat” the game, new quests, locations, and characters open up. And those decisions you made as king? They’ll affect the way the world looks and behaves, too. Without spoiling anything, let’s just say that when I said just about everybody died, I wasn’t kidding. From raising a family, becoming a land baron, and even partnering up with friends locally or online, this is the most fully realized version of Albion yet. It’s a must-play for fans of adventure or anyone who thinks they can run things better than those bums in Washington. Good luck.
quote:Is ook zo, je hebt altijd uitzonderingen (zoals vorige week met fallout NV) kwa winkels.Op woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef Catch_me het volgende:
Hmm jammer, meestal als bedrijven de game versturen ligt ie de volgende dag ook in de winkel
quote:Dit keer dus niet, ik heb het ook al gechecked, nog een paar dagenOp woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef Catch_me het volgende:
Hmm jammer, meestal als bedrijven de game versturen ligt ie de volgende dag ook in de winkel
quote:Heb je er nog 40Op woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef Dutchguy het volgende:
Gamespot review: 7,5/10
http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/fableiii/review.html?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef Xblister het volgende:
Kan hem eind v/d middag ophalen, heb er zin in
quote:het schijnt dit keer meer invloed te hebben, maar ik neem aan dat je ook evil allies kan krijgen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:58 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb hemNet effe een uurtje ofzo gespeeld, maar ze zeggen dat je allies moet vergaren. Kan dit als je zowel morele als immorele keuzes maakt? Ik bedoel, er wordt behoorlijk geinsinueerd dat je het goede pad moet kiezen om in ieder geval Koning te worden.. Ik ga in Fable eigenlijk altijd voor een evil path, maar ik heb nu mijn bedenkingen..
Hoe zit dat?Maakt het dit keer wél uit of je goed of slecht wordt?
quote:Okay that's it! Ik ga em niet halen!Op woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef Dutchguy het volgende:
Gamespot review: 7,5/10
http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/fableiii/review.html?
quote:Daar had ik inderdaad nog niet aan gedachtOp woensdag 27 oktober 2010 15:02 schreef Alehandro89 het volgende:
[..]
het schijnt dit keer meer invloed te hebben, maar ik neem aan dat je ook evil allies kan krijgen.
quote:Idk ze hebben hem al binnen..Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Volgens de distributeur worden ze vandaag pas verzonden zodat morgen de winkels ze pas ontvangen. En daarbij is er een contract getekend met boete clausule dus of ze zulke risico's willen nemen, denk het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |