abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73033487
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:39 schreef devlinmr het volgende:
Help, ben gisteren aangeland bij de laatste les van deel 2. Zit nu in een zwart gat.... Geen Evy meer.

Wat nu?
Lekker met eigen muziek gaan lopen.
Evy is zover ik kan zien voornamelijk bedoeld om op te bouwen. Als je dat eenmaal gehad hebt kun je zelf lekker door sporten.
pi_73048903
Ik probeer min 1x pw hard te lopen. Gewoon met mijn mp3 speler. Hopelijk start er hier binnenkort weer een hardloop cursus. Ik heb het idee dat mijn looptechniek zo goed is
voor sinterklaas wil ik de ipod+nike kopen iemand hier ervaring mee?
  donderdag 24 september 2009 @ 11:40:20 #153
19242 yavanna
Results may vary.
pi_73064540
quote:
Op maandag 21 september 2009 08:26 schreef zesje het volgende:

[..]

Wat ontzettend GOED (en herkenbaar) yavanna absoluut megastoer
[..]

Dank. Ook gaan hardlopen na stoppen met roken?
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  donderdag 24 september 2009 @ 11:47:13 #154
19242 yavanna
Results may vary.
pi_73064785
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

mm, misschien heb je wel gelijk, maar wie moet er dan nog " fier" op mij zijn

Ik ga gewoon met mijn eigen muziek 3 x per week lopen. Weet allleen nog niet of dat 3 x een uur of 1x 30 minuten en 2 x een uur wordt.
Er is nog een schema die tot 15 km gaat. Wellicht is dat wat, werk je toch ergens naar toe, al is het zonder Evy.

Ik ga maar eens serieus met Evy2 a.d slag. Loop al tijden maar 2 x per week 30 a 45 minuten en kom zo niet vooruit. Niet handig met een 7.5 km loop over een paar weken en eigenlijk zou ik 'ooit' wel graag een 10 km loop willen doen. Nu dan maar eens elders gaan lopen met een zachtere ondergrond ivm mijn schenen, zodat ik 3 x per week kan gaan. Al zal ik dan mijn avondrondjes waarbij ik altijd mijn hond mee neem, wel gaan missen.
pi_73065749
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef yavanna het volgende:
Dank. Ook gaan hardlopen na stoppen met roken?
Ook vrouw, ook veertiger, ook gezonder gaan leven: stoppen met roken, verstandig eten, sporten
Alleen ben ik ff geblesseerd, onderbeen overbelast, maar bij fysio en hopelijk weer snel aan 't lopen.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_73086973
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:47 schreef yavanna het volgende:

[..]

Er is nog een schema die tot 15 km gaat. Wellicht is dat wat, werk je toch ergens naar toe, al is het zonder Evy.

Ik ga maar eens serieus met Evy2 a.d slag. Loop al tijden maar 2 x per week 30 a 45 minuten en kom zo niet vooruit. Niet handig met een 7.5 km loop over een paar weken en eigenlijk zou ik 'ooit' wel graag een 10 km loop willen doen. Nu dan maar eens elders gaan lopen met een zachtere ondergrond ivm mijn schenen, zodat ik 3 x per week kan gaan. Al zal ik dan mijn avondrondjes waarbij ik altijd mijn hond mee neem, wel gaan missen.
7,5 Km in Amsterdam? Die ga ik ook lopen. Mijn huidige 'record' tot nu toe was 5,29 km in 34 minuten; maar vanavond ging het best goed: 6,3 km in 40 minuten! Had zelfs het gevoel dat ik nog wel een stukje door kon lopen. (Les 18 Evy 1, maar aan het einde heb ik nog wat extra doorgelopen terwijl de les al afgelopen was). Die 7,5 moeten lukken binnen de 55 minuten!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 25 september 2009 @ 20:17:32 #157
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_73109406
Doen jullie bij elke les die uitgebreide warming up van de 3e Start to Run deel 2 les? Ik vind het een beetje te uitgebreid... Meestal wandel ik 2 minuutjes, daarna jogg ik 1 á 2 minuten en vervolgens doe ik wat rekoefeningen op een vaste plek waarna ik begin te lopen.

(Dit deed ik eigenlijk altijd al, ook bij de 1e serie waarbij de warming up niet echt ter sprake kwam)

Doen jullie het wel elke keer op Evy's manier?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_73133843
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:04 schreef caspervc het volgende:
Waar kan ik de lessen voor Evy vinden?? Ik kan nergens meer goede links voor de mp3's vinden voor op de ipod
Evy's lessen zijn nog wel te vinden via Google. Via BitComet zijn ze nog te downloaden. Geef als zoekterm bij Google: 'start to run met evy gruyaert torrent' en je vindt ze Succes!
  zondag 27 september 2009 @ 00:43:49 #159
19242 yavanna
Results may vary.
pi_73139248
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:17 schreef zesje het volgende:

[..]

Ook vrouw, ook veertiger, ook gezonder gaan leven: stoppen met roken, verstandig eten, sporten
Alleen ben ik ff geblesseerd, onderbeen overbelast, maar bij fysio en hopelijk weer snel aan 't lopen.
Je pakt het allemaal nog wat gezonder aan dan ik, zo te lezen. Wat zul je balen van de blessure van je onderbeen. Wel zicht op een enigzins spoedige genezing/weer a.d slag ( loop ) kunnen?

Vanmiddag op de fiets bedacht ik mij toevallig dat ik echt geen zin had om 'dadelijk' in de 40 te zijn, nu ben ik nog een net geworden 35'tiger nl.
  zondag 27 september 2009 @ 00:50:48 #160
19242 yavanna
Results may vary.
pi_73139406
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:00 schreef Skv het volgende:

[..]

7,5 Km in Amsterdam? Die ga ik ook lopen. Mijn huidige 'record' tot nu toe was 5,29 km in 34 minuten; maar vanavond ging het best goed: 6,3 km in 40 minuten! Had zelfs het gevoel dat ik nog wel een stukje door kon lopen. (Les 18 Evy 1, maar aan het einde heb ik nog wat extra doorgelopen terwijl de les al afgelopen was). Die 7,5 moeten lukken binnen de 55 minuten!
Fijn als het dan zo lekker gaat, he. Je hebt nog even de tijd om te trainen, wat dat betreft zal het vast alleen maar beter gaan. Goed hoor, zeker je pas bij les 18 bent.

Ik heb vanavond eindelijk eens echt(!) fijn gelopen met ook het 'ik kan wel doorgaan' gevoel en 7.26 km gelopen in 45.33, hond laten zwemmen en laatste stukje rustig naar huis gelopen zodat het totaal op 7.65 km kwam in 47.50.
pi_73141463
goeiemorgen,

Ik wil zo beginnen met de allereerste les om mijn conditie op re bouwen.
Ik zou de lessen van Evy, via running be, graag op mijn i-pod willen maar ik zie dat je alleen de 1e les gratis kan downloaden?
pi_73142427
Zag in de aldi folder dat er vanaf 3 oktober ook daar running spullen in de aanbieding zijn. Net zoals bij de AH onder andere weer shirts, broeken, jacks en hartslagmeters. Wellicht dat er iemand in geïnteresseerd is die de aanbieding bij AH gemist heeft. Zie hier voor details
pi_73142478
quote:
Op zondag 27 september 2009 08:57 schreef -moppie- het volgende:
goeiemorgen,

Ik wil zo beginnen met de allereerste les om mijn conditie op re bouwen.
Ik zou de lessen van Evy, via running be, graag op mijn i-pod willen maar ik zie dat je alleen de 1e les gratis kan downloaden?
Zie mijn reactie een stukje hoger, hoe je alle lessen van Evy kan downloaden. Succes!!
pi_73142652
quote:
Op zondag 27 september 2009 10:40 schreef MirroRobin het volgende:
Zag in de aldi folder dat er vanaf 3 oktober ook daar running spullen in de aanbieding zijn. Net zoals bij de AH onder andere weer shirts, broeken, jacks en hartslagmeters. Wellicht dat er iemand in geïnteresseerd is die de aanbieding bij AH gemist heeft. Zie hier voor details
Ik kan de mensen erg aanraden om een hardloopshirt aan te schaffen. Zelf heb ik die van de AH, en dat maakt echt een groot verschil met een katoenen shirt. Ook heb ik 2 paar goede hardloopsokken aangeschaft. Ook een aanrader! De broek ben ik echter niet zo blij mee. Ik ben toch iets te zelf bewust om in zo'n 'legging' te gaan lopen in de stad.

[ Bericht 3% gewijzigd door dyna18 op 27-09-2009 11:52:47 ]
pi_73144121
Net terug van Evy 17 lopen. Ik had een nieuwe route uitgestippeld die mij buiten de stad zou brengen naar een plas. Ik zou echter stevig moeten doorlopen om tot daar te komen. Ik ben echter in het begin veel te snel gaan lopen met een te hoge hartslag. Halverwege de training was ik daardoor al helemaal op aangezien al mijn energie al verbruikt was. Uiteindelijk viel deze training mij dus erg zwaar (top hartslag 187 met een gemiddelde van 160).
Hierdoor heb ik een goede les voor mijzelf geleerd over rustig opbouwen en niet te hard van stapel lopen in het begin. Is goed om te weten mocht ik ooit nog eens een wedstrijd gaan lopen dat ik moet oppassen om vooral rustig te beginnen.

Ik ga zo kijken bij de Utrecht singelloop, die begint over 20min. Meedoen was mij nog net iets te veel, zo ver ben ik nog niet.
pi_73175754
Gisteren les 1 gedaan, of nou ja, ongeveer.
Heb ik ieder geval minstens een half uur afwisselend gerend en gewandeld.
Voel nu wel echt al mijn spieren..
pi_73177311
Vanavond maar mezelf er toe aanzetten om les 17 te gaan lopen...
pi_73227802
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik probeer min 1x pw hard te lopen. Gewoon met mijn mp3 speler. Hopelijk start er hier binnenkort weer een hardloop cursus. Ik heb het idee dat mijn looptechniek zo goed is
voor sinterklaas wil ik de ipod+nike kopen iemand hier ervaring mee?
Ik heb zelf een garmin forerunner 50 aangeschaft, (kostte iets van 90 euro op ebay).
Ben er echt heel blij mee, je kan de tijd, cadans, afstand en hartslag heel nauwkeurig meten. Hij slaat alles meteen automatisch op via de garmin ANT stick die bijgeleverd is. Ik heb voor de garmin gekozen omdat hij nauwkeuriger is en je ook de hartslag kan meten.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_73228039
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond maar mezelf er toe aanzetten om les 17 te gaan lopen...
Dat is gelukt, nu eens kijken of ik morgen ook les 18 overleef
pi_73229529
Ik heb les 19 gerend in Central Park!
pi_73237744
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Dat zou ik ook wel willen
pi_73237781
quote:
Cool
Ik kijk wel tegen komende lessen op
  woensdag 30 september 2009 @ 16:46:18 #173
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_73247206
quote:
Leuk, ik ben jaloers! Da's wel een verschil met het lopen tussen de weilanden in een regenachtige, grauwe, grijze omgeving (wat ik zo dus ga doen...).
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_73248124
Normaal loop ik ook heel saai in de stad of richting dorpen om de stad... Maar in Central Park kun je echt superlekker rennen, zeg
Ik heb een keer les 19 gedaan (35 minuten), twee rondjes om het Jackie O Reservoir:

Superleuk, is ook echt bedoeld voor joggers, dus op zaterdag loopt half New York daar Rondje van ruim 2,5 km met pracht-uitzichten.

En een paar dagen later heb ik, om mijn hoofd wat te klaren na een zeer alcoholisch dineetje, 's ochtends vroeg drie rondjes gerend. Heerlijk! (zijn jullie al bekend met het kater-verdrijvende effect van hardlopen?)

En nu ga ik morgen weer gewoon hier in de stad rennen Bo-ring
pi_73248416
Even voor de duidelijkheid, waarom ga je in de stad rennen als Central Park ook een optie is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')