Lekker met eigen muziek gaan lopen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:39 schreef devlinmr het volgende:Help, ben gisteren aangeland bij de laatste les van deel 2. Zit nu in een zwart gat.... Geen Evy meer.
Wat nu?
Dank.quote:Op maandag 21 september 2009 08:26 schreef zesje het volgende:
[..]
Wat ontzettend GOED (en herkenbaar) yavannaabsoluut megastoer
[..]
Er is nog een schema die tot 15 km gaat. Wellicht is dat wat, werk je toch ergens naar toe, al is het zonder Evy.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
mm, misschien heb je wel gelijk, maar wie moet er dan nog " fier" op mij zijn![]()
Ik ga gewoon met mijn eigen muziek 3 x per week lopen. Weet allleen nog niet of dat 3 x een uur of 1x 30 minuten en 2 x een uur wordt.
Ook vrouw, ook veertiger, ook gezonder gaan leven: stoppen met roken, verstandig eten, sportenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef yavanna het volgende:
Dank.Ook gaan hardlopen na stoppen met roken?
7,5 Km in Amsterdam? Die ga ik ook lopen. Mijn huidige 'record' tot nu toe was 5,29 km in 34 minuten; maar vanavond ging het best goed: 6,3 km in 40 minuten! Had zelfs het gevoel dat ik nog wel een stukje door kon lopen. (Les 18 Evy 1, maar aan het einde heb ik nog wat extra doorgelopen terwijl de les al afgelopen was). Die 7,5 moeten lukken binnen de 55 minuten!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Er is nog een schema die tot 15 km gaat. Wellicht is dat wat, werk je toch ergens naar toe, al is het zonder Evy.![]()
Ik ga maar eens serieus met Evy2 a.d slag. Loop al tijden maar 2 x per week 30 a 45 minuten en kom zo niet vooruit. Niet handig met een 7.5 km loop over een paar weken en eigenlijk zou ik 'ooit' wel graag een 10 km loop willen doen. Nu dan maar eens elders gaan lopen met een zachtere ondergrond ivm mijn schenen, zodat ik 3 x per week kan gaan. Al zal ik dan mijn avondrondjes waarbij ik altijd mijn hond mee neem, wel gaan missen.
Evy's lessen zijn nog wel te vinden via Google. Via BitComet zijn ze nog te downloaden. Geef als zoekterm bij Google: 'start to run met evy gruyaert torrent' en je vindt zequote:Op woensdag 2 september 2009 18:04 schreef caspervc het volgende:
Waar kan ik de lessen voor Evy vinden?? Ik kan nergens meer goede links voor de mp3's vinden voor op de ipod
Je pakt het allemaal nog wat gezonder aan dan ik, zo te lezen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:17 schreef zesje het volgende:
[..]
Ook vrouw, ook veertiger, ook gezonder gaan leven: stoppen met roken, verstandig eten, sporten![]()
Alleen ben ik ff geblesseerd, onderbeen overbelast, maar bij fysio en hopelijk weer snel aan 't lopen.
Fijn als het dan zo lekker gaat, he. Je hebt nog even de tijd om te trainen, wat dat betreft zal het vast alleen maar beter gaan. Goed hoor, zeker je pas bij les 18 bent.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:00 schreef Skv het volgende:
[..]
7,5 Km in Amsterdam? Die ga ik ook lopen. Mijn huidige 'record' tot nu toe was 5,29 km in 34 minuten; maar vanavond ging het best goed: 6,3 km in 40 minuten! Had zelfs het gevoel dat ik nog wel een stukje door kon lopen. (Les 18 Evy 1, maar aan het einde heb ik nog wat extra doorgelopen terwijl de les al afgelopen was). Die 7,5 moeten lukken binnen de 55 minuten!
Zie mijn reactie een stukje hoger, hoe je alle lessen van Evy kan downloaden. Succes!!quote:Op zondag 27 september 2009 08:57 schreef -moppie- het volgende:
goeiemorgen,
Ik wil zo beginnen met de allereerste les om mijn conditie op re bouwen.
Ik zou de lessen van Evy, via running be, graag op mijn i-pod willen maar ik zie dat je alleen de 1e les gratis kan downloaden?
Ik kan de mensen erg aanraden om een hardloopshirt aan te schaffen. Zelf heb ik die van de AH, en dat maakt echt een groot verschil met een katoenen shirt. Ook heb ik 2 paar goede hardloopsokken aangeschaft. Ook een aanrader! De broek ben ik echter niet zo blij mee. Ik ben toch iets te zelf bewust om in zo'n 'legging' te gaan lopen in de stad.quote:Op zondag 27 september 2009 10:40 schreef MirroRobin het volgende:
Zag in de aldi folder dat er vanaf 3 oktober ook daar running spullen in de aanbieding zijn. Net zoals bij de AH onder andere weer shirts, broeken, jacks en hartslagmeters. Wellicht dat er iemand in geïnteresseerd is die de aanbieding bij AH gemist heeft. Zie hier voor details
Ik heb zelf een garmin forerunner 50 aangeschaft, (kostte iets van 90 euro op ebay).quote:Op woensdag 23 september 2009 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik probeer min 1x pw hard te lopen. Gewoon met mijn mp3 speler. Hopelijk start er hier binnenkort weer een hardloop cursus. Ik heb het idee dat mijn looptechniek zo goed is
voor sinterklaas wil ik de ipod+nike kopen iemand hier ervaring mee?
Dat is gelukt, nu eens kijken of ik morgen ook les 18 overleefquote:Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond maar mezelf er toe aanzetten om les 17 te gaan lopen...
Dat zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb les 19 gerend in Central Park!
Coolquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, ik ben jaloers! Da's wel een verschil met het lopen tussen de weilanden in een regenachtige, grauwe, grijze omgeving (wat ik zo dus ga doen...).quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |