Ja dit topic ging in slowchat, dus ik dacht ik haal hem weer ff omhoogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef zonisdegod het volgende:
well hello there oude koe uit de sloot
quote:Op maandag 28 juni 2010 06:28 schreef friekin_ het volgende:
29 man. 1 vrouw. Ik ben de vrouw
Dat wordt veel knakworsten en oploskoffie meezeulen, ik moet natuurlijk koken
Ohja! Wij moeten wel ff meeten eigenlijk he!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:46 schreef Aure het volgende:
Met zn vieren en dan nog wat mensen die bij ons komen staan op de camping geloof ik.. Naja ik raak toch wel weer iedereen kwijt
Is prima hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja! Wij moeten wel ff meeten eigenlijk he!![]()
![]()
Wij met een groepje van 13-16 man/vrouw zo ongeveer.. het worden er ieder jaar meer.. Dit jaar zelfs 2 partytenten mee![]()
Het is je geradenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Is prima hoorIk pm mn nummer nog wel even
Heenweg 16 en daar groeit de groep nog wat verderquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:19 schreef rubbereend het volgende:
heenweg met 13, en er komen er nog een stuk of wat bij staan
ASL?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:00 schreef Coaster het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog mensen die gezelschap willen hebben, of zoeken!
Ik en een ander zijn elkaar via festivalinfo tegengekomen, omdat we beide alleen gaan. Nu gaan we met z´n tweeen, en zoeken we nog meer mensen die gezellig willen zijn!![]()
PM me!
Ben je niet bang om dan 3 dagen met een onwijze freak opgescheept te zitten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:00 schreef Coaster het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog mensen die gezelschap willen hebben, of zoeken!
Ik en een ander zijn elkaar via festivalinfo tegengekomen, omdat we beide alleen gaan. Nu gaan we met z´n tweeen, en zoeken we nog meer mensen die gezellig willen zijn!![]()
PM me!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |