Vorig jaar met een grote groep gegaan, waarbij we veel gezeik hadden onderling enzo..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:18 schreef SpauldingPF het volgende:
Waarom alleen? Was dat je plan al of heeft degene waarmee je zou gaan op het laatste moment afgezegd?
Zodoendequote:Fuck it! Volgend jaar ga ik wel alleen!
Tof!, moet op Lowlands wel goedkomen lijkt me.quote:
kom maar een biertje halenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vorig jaar met een grote groep gegaan, waarbij we veel gezeik hadden onderling enzo..
Toen heb ik dus ook geroepen:
[..]
Zodoende![]()
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iets van 15. Als er natuurlijk op vrijdagochtend nog plek is voor zoveel man op een camping na de brug
En de rest is dus... niemand? (aangezien jij en je broertje al 2 man zijn)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:50 schreef i2Them2 het volgende:
Met 2 man. Me broertje, ik en de rest.
Voor de rest geen mannen nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:58 schreef webfreak het volgende:
[..]
En de rest is dus... niemand? (aangezien jij en je broertje al 2 man zijn)
wtf ga jij met ons mee ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef SpauldingPF het volgende:
Wij zijn dit jaar met z`n 5en, leuk groepje, beter dan vorig jaar.
We gaan er morgen vroeg heen en proberen een mooi plekje op camping 3 te bemachtigen om daar ons kamp op te slaan, vlag en alles gaat mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |