Dat is zoquote:Op maandag 28 juni 2010 15:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar het voordeel is dat je altijd wel met iemand bent. Voordeel van tweeën is dat alles wat chiller gaat ofzo. Is mijn ervaring.
Ja dit topic ging in slowchat, dus ik dacht ik haal hem weer ff omhoogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef zonisdegod het volgende:
well hello there oude koe uit de sloot
quote:Op maandag 28 juni 2010 06:28 schreef friekin_ het volgende:
29 man. 1 vrouw. Ik ben de vrouw
Dat wordt veel knakworsten en oploskoffie meezeulen, ik moet natuurlijk koken
Ohja! Wij moeten wel ff meeten eigenlijk he!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:46 schreef Aure het volgende:
Met zn vieren en dan nog wat mensen die bij ons komen staan op de camping geloof ik.. Naja ik raak toch wel weer iedereen kwijt
Is prima hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja! Wij moeten wel ff meeten eigenlijk he!![]()
![]()
Wij met een groepje van 13-16 man/vrouw zo ongeveer.. het worden er ieder jaar meer.. Dit jaar zelfs 2 partytenten mee![]()
Het is je geradenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Is prima hoorIk pm mn nummer nog wel even
Heenweg 16 en daar groeit de groep nog wat verderquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:19 schreef rubbereend het volgende:
heenweg met 13, en er komen er nog een stuk of wat bij staan
ASL?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:00 schreef Coaster het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog mensen die gezelschap willen hebben, of zoeken!
Ik en een ander zijn elkaar via festivalinfo tegengekomen, omdat we beide alleen gaan. Nu gaan we met z´n tweeen, en zoeken we nog meer mensen die gezellig willen zijn!![]()
PM me!
Ben je niet bang om dan 3 dagen met een onwijze freak opgescheept te zitten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:00 schreef Coaster het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog mensen die gezelschap willen hebben, of zoeken!
Ik en een ander zijn elkaar via festivalinfo tegengekomen, omdat we beide alleen gaan. Nu gaan we met z´n tweeen, en zoeken we nog meer mensen die gezellig willen zijn!![]()
PM me!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |