Ik zou het graag voor je doen maar ik vind mezelf nog niet goed genoeg om mezelf aan te bieden voor een bruidstaart...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:06 schreef aiemkoel het volgende:
Ik woon in omgeving Eindhoven.
Ben best bereid een stuk te rijden hoor! Brandstofkosten is van minder belang.
Hier zelfde verhaal. Woon vlakbij Eindhoven, maar durf een bruidstaart echt nog niet aan. Moet ik toch nog iets beter worden, én wat zekerder van mezelf.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:06 schreef aiemkoel het volgende:
Ik woon in omgeving Eindhoven.
Ben best bereid een stuk te rijden hoor! Brandstofkosten is van minder belang.
Nou, als ik de foto's zie van de taarten die je tot nu toe gemaakt heb, zien die er geweldig uit hoor!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:16 schreef Taartje het volgende:
[..]
Hier zelfde verhaal. Woon vlakbij Eindhoven, maar durf een bruidstaart echt nog niet aan. Moet ik toch nog iets beter worden, én wat zekerder van mezelf.
5 euro p.p. is dus echt veel te duur. Met 50 man kom je dan al uit op een taart van ¤250,-quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:20 schreef Anne het volgende:
Deze zit in Eindhoven -> http://cakewalk-online.nl/
Misschien kun je daar ook even informeren naar prijzen? De taartjes zien er wel leuk uit in ieder geval.
Nog eentje, Son en Breugel -> http://www.chocolaterienicole.nl (De taarten gaan vanaf ¤ 5,- per persoon (exclusief bezorg- en opbouwkosten)).
Ik zag het ook pas toen ik de link postte (stond op een onlogische plaats), hehe.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vijf euro per persoon vind ik niet echt een budgettaart..
Ik heb 'm gewoon via de hebshop van DLT besteld dus weet 't niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:25 schreef Nanook24 het volgende:
Spuuglokje, ik vind je barbie taart echt super stijlvol geworden zo, de hapjes van Soares, daar had ik er ook wel een paar van willen proeven en dat biggentaartje is inderdaad geweldig!
Heeft er iemand een tip waar je het voordeligst een sugarcraft gun kunt bestellen? Ik ben een beetje aan het zoeken op internet maar ik kom zo veel prijzen tegen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:43 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon via de hebshop van DLT besteld dus weet 't niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |