abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72169675
Wauw Soares, wat een hoop moois heb je weer gemaakt! Echt een leuk idee van die petit (alhoewel, op de foto's lijkt dat wel mee te vallen ) fours.

Mijn tweede (en laatste!) taartje van vandaag. Idee compleet geinspipikt van het DLT-forum, maar dat mag de pret niet drukken. Hij was echt super leuk om te maken!

A balanced diet is a cookie in each hand
pi_72169793
bij de ene had ik de zijkanten niet gedaan, maar kwam er achter dat het slimmer was wel te doen dus bij de andere wel gedaan... ze waren ongeveer 3 bij 4 cm de taartjes.. dus 3 happen ofzo... precies goed..

dat laatste taartje zijn de sliertjes gespoten slagroom... met een klein beetje frambozensmurrie erdoor voor de kleur en smaak.

ze smaakte erg lekker, als had er iets meer frambozensmurrie bij de ene gekunt...
And It Hurts With Every HeartBeat
pi_72169823
Hoi!
Leuke taarten hier!
Na een tip van Kaatjejannie in Trouwen enzo #51 plaats ik hier even een oproepje.

Op 2 oktober ga ik trouwen, en nu zoek ik nog een bruidstaart. Echter, ons budget is nogal beperkt, dus ben ik nog steeds aan het zoeken naar een andere mogelijkheid.
Maar na de tip zie ik hier geweldige taarten staan!
Is hier iemand die het leuk zou vinden om een bruidstaart voor ons te maken? En aan wat voor kosten moet ik dan denken? De taart moet voor ongeveer 40 personen zijn, en het zou leuk zijn als het 'iets' te maken heeft met het thuisland van mijn aanstaande, de Filippijnen.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:53:52 #104
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_72169998
Taartje wat is ie leuk!!!! Staat ook hoog op mijn verlanglijstje de tobbe Is het met bruine marsepein / fondant of is het ganache?

Voor wie maak je de taarten of mag je ze zelf opeten

aiemkoel, misschien slim om even te vermelden waar je woont / trouwt voordat iemand uit Limburg jou taart wel wil maken maar er achter komt dat jij in Den Helder woont
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_72170169
Lips, het is echt een aanrader, super leuk om te maken. Erg simpel met heel gaaf resultaart. Ik heb van die kant en klare ganache gebruikt van Duncan Hines. Gevonden in het Amerika-schap van de Jumbo. Ontzettend zoet, maar voor zo'n taart als deze ideaal.

Het Nijntje taartje was puur om te oefenen, wilde wat leuks doen met een puzzelplaatje. Eerste poging, dus niet heel mooi. Misschien dat ik zo langs de buren, met dochter van 1,5, loop om te vragen of ze hem willen. De biggetjestaart heb ik in de vriezer gezet, kan ik mooi gebruiken als afscheidstaartje op m'n werk over drie weken

En inderdaad aiemkoel, waar kom je vandaan?
pi_72170387
Ik woon in omgeving Eindhoven.
Ben best bereid een stuk te rijden hoor! Brandstofkosten is van minder belang.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:10:08 #107
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_72170500
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:06 schreef aiemkoel het volgende:
Ik zou het graag voor je doen maar ik vind mezelf nog niet goed genoeg om mezelf aan te bieden voor een bruidstaart...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_72170661
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:06 schreef aiemkoel het volgende:
Hier zelfde verhaal. Woon vlakbij Eindhoven, maar durf een bruidstaart echt nog niet aan. Moet ik toch nog iets beter worden, én wat zekerder van mezelf.
pi_72170758
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:16 schreef Taartje het volgende:

[..]

Hier zelfde verhaal. Woon vlakbij Eindhoven, maar durf een bruidstaart echt nog niet aan. Moet ik toch nog iets beter worden, én wat zekerder van mezelf.
Nou, als ik de foto's zie van de taarten die je tot nu toe gemaakt heb, zien die er geweldig uit hoor!
Hoe ze smaken weet ik natuurlijk niet , maar het ziet er in ieder geval ook lekker uit!
pi_72170778
Deze zit in Eindhoven -> http://cakewalk-online.nl/
Misschien kun je daar ook even informeren naar prijzen? De taartjes zien er wel leuk uit in ieder geval.

Nog eentje, Son en Breugel -> http://www.chocolaterienicole.nl (De taarten gaan vanaf ¤ 5,- per persoon (exclusief bezorg- en opbouwkosten)).

[ Bericht 16% gewijzigd door Anne op 26-08-2009 14:27:17 ]
pi_72171095
Aiemkoel, even voor je referentie : bij Chocolaterie Nicole heb ik eens een bonbonworkshop gevolgd. Erg sympathieke vrouw, super veel ervaring en heel enthousiast. Ik zou haar iig zo met mijn bruidstaart vertrouwen.
pi_72171250
Vijf euro per persoon vind ik niet echt een budgettaart. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72171712
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:20 schreef Anne het volgende:
Deze zit in Eindhoven -> http://cakewalk-online.nl/
Misschien kun je daar ook even informeren naar prijzen? De taartjes zien er wel leuk uit in ieder geval.

Nog eentje, Son en Breugel -> http://www.chocolaterienicole.nl (De taarten gaan vanaf ¤ 5,- per persoon (exclusief bezorg- en opbouwkosten)).
5 euro p.p. is dus echt veel te duur. Met 50 man kom je dan al uit op een taart van ¤250,-
Ongetwijfeld geweldig, maar dat vinden we het gewoon niet waard.

Maar ik heb even een mailtje gestuurd naar cakewalk-online.nl
pi_72173132
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vijf euro per persoon vind ik niet echt een budgettaart. .
Ik zag het ook pas toen ik de link postte (stond op een onlogische plaats), hehe.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:02:38 #115
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72182818
Lekkere dingen heb je gemaakt Soares. Die kokosmakronen zien er ook lekker uit!
Taartje, dat puzzeltaartje vind ik toch heel aardig hoor. En volgens mij is dat donkerblauwe spul wat je gebruikt hebt hetzelfde als ik voor die barbiejurk. Na het maken had ik helemaal blauwe vingertoppen. En na het eten hadden we een enorm blauwe tong. Die taart met die varkentjes is echt geweldig! Ziet er supermooi en ook erg lekker uit.
pi_72183469
Spuuglokje, ik vind je barbie taart echt super stijlvol geworden zo, de hapjes van Soares, daar had ik er ook wel een paar van willen proeven en dat biggentaartje is inderdaad geweldig!

Heeft er iemand een tip waar je het voordeligst een sugarcraft gun kunt bestellen? Ik ben een beetje aan het zoeken op internet maar ik kom zo veel prijzen tegen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:43:25 #117
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_72183989
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:25 schreef Nanook24 het volgende:
Spuuglokje, ik vind je barbie taart echt super stijlvol geworden zo, de hapjes van Soares, daar had ik er ook wel een paar van willen proeven en dat biggentaartje is inderdaad geweldig!

Heeft er iemand een tip waar je het voordeligst een sugarcraft gun kunt bestellen? Ik ben een beetje aan het zoeken op internet maar ik kom zo veel prijzen tegen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb 'm gewoon via de hebshop van DLT besteld dus weet 't niet.
Miauw
pi_72184581
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:43 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik heb 'm gewoon via de hebshop van DLT besteld dus weet 't niet.

Maar een beetje zoeken met google leverde dus op dat het best nog wel een behoorlijk aantal euro's goedkoper kan vandaar mijn vraag.

Even een voorbeeldje maar zij hebben hem dus niet op voorraad en ik ben er ook nog niet helemaal uit hoeveel de verzendkosten zijn.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:10:06 #119
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_72184734

Geloof dat op het forum van DLT wel eens een link is geweest naar E-Bay. Daar even zoeken dus!
Miauw
pi_72185384
Ik heb even gezocht bij DLT en daar wordt ook het linkje genoemd dat ik als voorbeeld gaf dus nog even sparen (niet te lang 3 oktober is mijn jongste dochter jarig. ) en dan ga ik hem daar maar bestellen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:13:01 #121
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_72194854
Hierbij de foto's van de platenspeler-taart. Mijn vriend vond em erg gaaf!!! Gewoon zonde om op te eten! Maar desondanks was hij erg lekker!!!!

Excuus, zijn niet hele goed foto's, zijn van mijn mobiel....

[ Bericht 6% gewijzigd door xxjosjex op 27-08-2009 11:22:56 ]
It's all a blur!!!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:25:32 #122
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_72195119
Hij is wel super zeg!!
Miauw
pi_72197618
Spuuglokje, ik geloof dat het inderdaad dezelfde donkerblauwe fondant was. We leken vanochtend wel een stel smurfen

Wauw xxJosjex, dat is inderdaad een hele mooie taart!
pi_72211119
Wat een mooie taart xxjosjexx! Inderdaad bijna zonde om op te eten.

De varkenstaart van taartje vind ik ook ontzettend leuk !

Verder heb ik nog niet gekeken, maar er zitten vast nog meer leuke taarten en cupcakes bij
Lijkt me ook leuk om te maken trouwens, helaas nog even geen tijd. Maar ga het zeker een keetje doen!
pi_72231688
Ben weer terug van vakantie en kan weer lekker mee gluren!
Complimenten weer voor al het moois wat voorbij komt
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')