'Weed' is zo jaren '60/ '70...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:54 schreef Crack_ het volgende:
Wie rookt er tegenwoordig niet soms ..
Ik ook niet maaaaar je hebt op 4:44 gepost, respectquote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:44 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Waarom het ook joint heet, begrijp ik niet!...
Je mag me aanraken...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik ook niet maaaaar je hebt op 4:44 gepost, respect
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:52 schreef Dennis_enzo het volgende:
Drugs nodig hebben om je goed te voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Misschien moet je iets minder roken, je gaat er raar van 'praten' dus kunt er kennelijk niet zo goed tegenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:49 schreef ThaOMG het volgende:
die nooit aan het smoken zijn, kanker wat verkankerd moet dat wel niet zijn.Nooit een jonko bossen is niet chill
Klacht: Paupers die nooit weed roken
Meevaller: Net nog gedaan
Zeg jij 'jonko' ook met een J van 'jarig' ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:16 schreef Jarno het volgende:
Lees dit topic nog eens na als je nuchter bent en vraag je dan af of het echt zo'n goed idee was om met een 'jonko' op om 3:49 achter je PC te kruipen.
Maar niemand die ooit aan de gevoelens van drugs denkt...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:52 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik zeg nooit jonko want ik ben geen 12 meer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:18 schreef Teezie het volgende:
[..]
Zeg jij 'jonko' ook met een J van 'jarig' ?
Insert bier ipv wiet en je hebt t zelfde verhaal... Bovendien is overdreven gedragquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:53 schreef fathank het volgende:
Met z'n 10en een jointje roken en dan mekaar met z'n allen stom aan zitten kijken en lachen om de meest achterlijke grappen.
Klink leuk.
Ben jij eigenlijk een notoire drugsgebruiker?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zeg nooit jonko want ik ben geen 12 meer.
Aah komop zeg het 1 x hardop echt een leuk woord! Maar met een andere soort 'J' zo'n Nederlandse J niet net als die van 'SuperWormJim' als je snapt wat ik bedoel..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zeg nooit jonko want ik ben geen 12 meer.
Ik heb in het verleden wel aardig wat "jonko's" wegge"smoked" ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een notoire drugsgebruiker?
Even voor mijn beeld.
En vind je jezelf, terugkijkend, toentertijd een ontzettende treurwilg ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:26 schreef Jarno het volgende:
Ik heb in het verleden wel aardig wat "jonko's" wegge"smoked" ja.
Nee. Maar ik had ook altijd vrij weinig de behoefte om knetterstoned om half vier 's nachts trieste topics op FOK! te gaan openen, wellicht scheelt dat qua treurwilg gehalte.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En vind je jezelf, terugkijkend, toentertijd een ontzettende treurwilg ?
Van joined smoking.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:44 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Waarom het ook joint heet, begrijp ik niet!...
Jaa Mang! Die kanker tantoes die geen jonkoes klappen meng!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:49 schreef ThaOMG het volgende:
die nooit aan het smoken zijn, kanker wat verkankerd moet dat wel niet zijn.Nooit een jonko bossen is niet chill
Klacht: Paupers die nooit weed roken
Meevaller: Net nog gedaan
Van bier komt er nog enigzins leven in de brouwerij, dat kun je van weed niet zeggen. Uiteindelijk zitten ze allemaal zo gaar als een tientje dom voor zich uit te kijken naar een of andere duffe docu over zielige huisdiertjes op animal planetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:23 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Insert bier ipv wiet en je hebt t zelfde verhaal... Bovendien is overdreven gedrag
vaak terug te herleiden op de persoon zelf (dit zijn vaak ook de personen die
helemaal van de wereld raken als je ze alcoholvrij bier geeft zonder dat ze t weten)...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Van bier komt er nog enigzins leven in de brouwerij, dat kun je van weed niet zeggen. Uiteindelijk zitten ze allemaal zo gaar als een tientje dom voor zich uit te kijken naar een of andere duffe docu over zielige huisdiertjes op animal planet.
En dat dan stoer vindenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:52 schreef Dennis_enzo het volgende:
quote:
Ik zal je vertellen dat was bij mij geen geweldige combinatie. Ik heb misschien de eerste 10 minuten gezien, alles wat daarna kwam heb ik niet bewust meegemaaktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Weet je wel hoe leuk die docu's over 't algemeen zijn als je stoned bent?
Wiet + Planet Earth
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Weet je wel hoe leuk die docu's over 't algemeen zijn als je stoned bent onder de paddo's zit?
Wiet Paddo's + Planet Earth
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Hoe dan? Had je gewoon teveel gerookt of lag het aan de film?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat was bij mij geen geweldige combinatie. Ik heb misschien de eerste 10 minuten gezien, alles wat daarna kwam heb ik niet bewust meegemaakt.
Dat was gelijk de laatste keer dat ik gesmoked heb.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:49 schreef fathank het volgende:
Nah teveel gerookt, ik heb geen flauw idee. 3 hijsen zijn 't misschien geweest, en 't was geen Silver Haze ofzo. Ik word er gewoon zo kankergaar van dat ik het gewoon niet meer doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |