Weet je wat niet niet verkankerd is? Gasten die te pas en te onpas kanker en verkankerd gebruiken en vervolgens zelf aan die verkankerde kankerziekte doodgaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
die elke dag aan het smoken zijn, kanker wat verkankerd moet dat wel niet zijn. Af en toe een jonko bossen is wel chill maar daar houdt het ook snel mee op.
Klacht: Elke dag weed rokende gasten.
Meevaller: Nu ff niet.
Stelling: Rook je wel eens weed?
Klopt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:48 schreef oppertweaker het volgende:
[..]
Weet je wat niet niet verkankerd is? Gasten die te pas en te onpas kanker en verkankerd gebruiken en vervolgens zelf aan die verkankerde kankerziekte doodgaan
Ja, maar niet elke dag 2 of 3. Dan ben je gewoon een kankermongooltje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:50 schreef TheSorrow het volgende:
Gewoon lekker smoken joh, niet teveel zorgen maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vanaaf nog 5 gram K2, fucking dikke zak, fucking compacte toppenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:54 schreef ThaOMG het volgende:
Weed topicsGister nog 4 gram white widow gekocht
Ik zat meer aan 20 of 30 te denken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:55 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ja, maar niet elke dag 2 of 3. Dan ben je gewoon een kankermongooltje.
Maar jij bent dan ook een werkloze kampsjaak, toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zat meer aan 20 of 30 te denken.
Ja man, Haagse Sjonnie styl0w.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:56 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een werkloze kampsjaak, toch?
Tof! Ik zelf een Amsterdamse sjonnie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja man, Haagse Sjonnie styl0w.
Die heb ik ook wel eens gehad , goede weed iddquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik vanaaf nog 5 gram K2, fucking dikke zak, fucking compacte toppen!
De laatste keer dat ik de shop ben ingeweest is 3 weken geleden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:55 schreef Salvad0R het volgende:
Haha, TS zn wiet is op.
Wat voor nepjunk ben jij danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik de shop ben ingeweest is 3 weken geleden.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat voor nepjunk ben jij danEn dan lopen verkondigen dat je de junk van FOK! bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |