noquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Insert Key to Open Door (yes/no)?
Dit is meer slootwater uit het Noordzeekanaalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
MORGUH !
Hier lekker Douwe Egberts in een plastic beker
Nee, niet merkloos. Maar ik laat het merk in het midden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:14 schreef de_boswachter het volgende:
Merkloos ?
Werk je soms bij de overheid :")
Daar liep ik stage. Hadden ze van die Cafebar meuk toentertijd. Niet de pens in te houwe
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat is een manier om gewoon wat bij te gaan verdienen, maar dan zonder te werken?
Nee ook niet, wil geen negatieve reclame makenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom laat je het merk in het midden
Werk je soms voor het bedrijf wat die koffie produceert
Nee, starbucks is lekkerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:25 schreef Cybey het volgende:
Heb net een bak koffie bij de Starbucks gehaald
Whehehehequote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, niet merkloos. Maar ik laat het merk in het midden.
En zie dit uit WGR; ik doe echt mn best om normaal te gaan posten, maar bij dit soort topics wordt het wel heel moeilijk:
[..]
Koffie met teveel calorieenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:25 schreef Cybey het volgende:
Heb net een bak koffie bij de Starbucks gehaald
Jarig ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Langg zal ik leven in de gloooriiiaaa!
Moggequote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koffie met teveel calorieen![]()
Echte mannen letten op hun body en drinken koffie zwart.
Zwarte koffie, de rest is kleuterkoffie zeg ik altijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
-100quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zet zo even mijn Senseo-machine-ding aan
Ach, die nieuwe Starbucks op Utrecht CS even geprobeerd. Moest toch op de bus wachten en wilde het wel even proberen hierquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou heb ik al 4/5 jaar een senseo, maar ik zit er nu serieus over na te denken om weer op de ouderwetsche manier koffie te gaan zettenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zet zo even mijn Senseo-machine-ding aan
Niet zeiken.. ik heb nu even niks anders en het is altijd beter dan StarFucksquote:
wie weetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jarig ?
Open er een topic over !
Heul nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet zeiken.. ik heb nu even niks anders en het is altijd beter dan StarFucks
En.... je bent nu 5 kilo zwaarder?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik dronk zaterdag in Belgie een Cappuchino op een terras... echt.
Serveren ze met een dikke laag slagroom en koffie die smaakte als cola. Alsof ik een Chocomel wegtikte.
Wat is het nou?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik dronk zaterdag in Belgie een Cappuchino op een terras... echt.
Serveren ze met een dikke laag slagroom en koffie die smaakte als cola. Alsof ik een Chocomel wegtikte.
Is begrijpend lezen geen vak meer op de basisschool tegenwoordig ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:41 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is het nou?
Cola met slagroom of chocomel met slagroom
Dat weet hij zelf geeneensquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is het nou?
Cola met slagroom of chocomel met slagroom
Heeft niks met begrijpend lezen te maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is begrijpend lezen geen vak meer op de basisschool tegenwoordig ?
Cola die smaakte als chocomel.
Er zijn er vier:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:44 schreef jitzzzze het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk, wie wordt de nieuwe mod?
Ik heb me ook nooit lang en breed ingelikt hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach dat zal wel zo'n standaard user worden die zich al lang en breed heeft ingelikt.
Ohnee, ik ging er ook niet vanuit dat jij dat ooit gedaan had.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb me ook nooit lang en breed ingelikt hoor
Maar denk dat dat nu wel zoene zal zijn idd
Het duurde even, maar ik neem het je niet kwalijk gezien het tijdstip.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:43 schreef Netsplitter het volgende:
Koffie die smaakte als cola en weg getikt als chocomel.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het duurde even, maar ik neem het je niet kwalijk gezien het tijdstip.
Omdat iets met populairste forum, meeste users, meeste rotzooi, etc etc.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er zijn er vier:
Biogarde, ondeugend, Adelante, swarmahoer
Waarom er nog eentje bij dan?
Ach.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar meer de huidige situatie en beleid van FOK! is dat het weer zo'n oldbie zal worden die beetje kan geilen op zijn nummertje en zijn mod positie dan.
Jarno? Kreator?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach.
Ik weet dat er o.a. toen Terminator uit KLB vertrok personen gepolst werden om nieuwe mod te worden in KLB die zoveel commentaar hadden op het mod-beleid.
Toen het puntje bij paaltje kwam haakten ze stuk voor stuk af vanwege tijdgebrek, geen zin etc.
En daar zitten er ook een aantal bij die ik nu zie discussieren in dat "nieuwe KLB mod" topic. Maar goed.
Dat komt door die russische !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:49 schreef afcajos het volgende:
IK ben zowaar eens ziek voor het eerst sinds die koude winter van '45. Volgens mij heb ik de mexicaanse griep
Luxe Senseo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:51 schreef Hetiszover het volgende:
Ik zag in V&A een Nespresso te koop staan, iemand ervaringen met die koffie?
Blijf uit m'n buurt met je taco hoest........quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:49 schreef afcajos het volgende:
Goeimoggel !
IK ben zowaar eens ziek voor het eerst sinds die koude winter van '45. Volgens mij heb ik de mexicaanse griep
Ze was Bulgaars ja !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat komt door die russische !
Nee beiden niet. Geen oldbies, maar andere schreeuwerts. Wie doet er niet toe, dat heet "lekken" (quote:
Juist wel, namen en rugnummer wil ik. Straks ben ik het zelf, moet ik mezelf weer goedpraten hierquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee beiden niet. Geen oldbies, maar andere schreeuwerts. Wie doet er niet toe, dat heet "lekker" ().
Maar daar gaat het zich ook niet om, namen.
Komter nog een topique overquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze was Bulgaars ja !
Volgens mij komt het door dat rauwe vlees dat ik heb gegeten op de jaarlijkse buurt bbq (overigens vol minderjarige sletjes)
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
Nee lul. Jij bent het niet.
Dan had ik je wel genoemd.
Ben jij ooit gepolst dan ?!?!?!.!
Nee, hoe zou dat toch komen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
Nee lul. Jij bent het niet.
Dan had ik je wel genoemd.
Ben jij ooit gepolst dan ?!?!?!.!
Denk het niet. Of ik zou er een klacht bij moeten verzinnenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:55 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Komter nog een topique over?
Amai, kijk uw stijfje eensquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:56 schreef Cybey het volgende:
Was van het weekend even in Belgie... en ik vind dat Vlaamse accentje bestwel geil stiekem en wil seks met een Vlaamse chick nu![]()
Komt die van jou afquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, hoe zou dat toch komen?![]()
Vast iets met het introduceren van " TS kan er niet mee omgaan"
Nooit prijsgeven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Denk het niet. Of ik zou er een klacht bij moeten verzinnen
Vind je dat geilquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:56 schreef Cybey het volgende:
Was van het weekend even in Belgie... en ik vind dat Vlaamse accentje bestwel geil stiekem en wil seks met een Vlaamse chick nu![]()
Nouja verzinnen, niet echt verzinnen. Gewoon van iets positiefs een klacht maken. Bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nooit prijsgeven.
Voor je het weet lees een mod mee.
Ja, daar ben ik ooit mee begonnen. En iedereen heeft het over genomen en nu is het standaardquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt die van jou af.!
Ben me serieus aan het afvragen nu wat voor toegevoegde waarde ik ooit gehad heb op KLB qua woorden en uitspraken
Wat let je ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:59 schreef afcajos het volgende:
"15 jarige buurmeisje geilt mij op in bijzijn van haar ouders"
Echt gebeurd trouwens, vuige slet![]()
Ik zeg ook niet dat ALLE Vlaamse meiden leuk/geil zijn...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vind je dat geil. Op vakantie zat er een groep vlaamse meiden bij ons in het hotel. Ik werd gek van dat onverstaanbare geschreeuw. Ze maakten zelfs nog meer lawaai dan wij in het zwembad
Lompe Belgen.
Forzaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat let je ?
Was me gisteren aan het afvragen waar die Forza gast is gebleven. Heb nog een paar mooie bookmarks van hem in mijn lijst staan
Ik ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Forza![]()
Trouwens, nog meer mensen hier die deze vakantie zijn aangekomen?ik ben van 80 naar 83 kg gegaan
70 -> 72 kiloquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Forza![]()
Trouwens, nog meer mensen hier die deze vakantie zijn aangekomen?ik ben van 80 naar 83 kg gegaan
zijt gij nu zot in uwen kop?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk uw stijfje groeien, AMAI dat is een kinderarm!
knetterbekquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
zijt gij nu zot in uwen kop?
quote:
Toen ik terugkwam van 87 -> 91 (quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Forza![]()
Vetklep...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen ik terugkwam van 87 -> 91 ().
Ben sinds vorige week gaan fitnessen en zit weer op 88
Maar nog 5 KG te zwaar
Iedereen verklaart me knetterbek omdat ik in de zon wil gaan zitten vanmiddagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:17 schreef Ploertendoder het volgende:
De tering.... het wordt erg warm vandaag en morgen ook
In de zon zitten gaat ten koste van je bleke TFT-huidje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iedereen verklaart me knetterbek omdat ik in de zon wil gaan zitten vanmiddag
Smeer je goed inquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iedereen verklaart me knetterbek omdat ik in de zon wil gaan zitten vanmiddag
Ik ben al een halve neger, zo bruin ben ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
In de zon zitten gaat ten koste van je bleke TFT-huidje.
Insmeren is voor mietjes zeg ik altijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Smeer je goed inDat zei Helga van Leur gisteren
![]()
haha, wat een bakquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Helga van Leuris . Whehehhehehe
Leuris is lul in het limburgs (for real)
Jaja. Zo leren jullie nog eens wat bij over limburg van ome BoWa.
Alsof we iets over Limburg willen leren...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil alleen maar weten hoe je er vanaf kan komenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:22 schreef Cybey het volgende:
[..]
Alsof we iets over Limburg willen leren...
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHHAHHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Helga van Leuris . Whehehhehehe
Leuris is lul in het limburgs (for real)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Ja dat wil je wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:22 schreef Cybey het volgende:
Alsof we iets over Limburg willen leren...
Ze is niet bepaald lelijkquote:
Nee, omdat geen sex voor huwelijk.quote:
Ze heeft een tornadokopquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een Belgische weervrouw(serieus)
En onze lievequote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe je het ook noemt, mooi is ze niet echt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En onze lieve
[ afbeelding ]
Diana Woei?
Ze woeide weg tijdens een heftige storm in Amerikaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie stront in de ogen?
Ik vind haar lekker
p.s. wtf is er gebeurd met Diana Woei ?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie stront in de ogen?
Ik vind haar lekker
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
Dat waren nog eens tijdenAnarchie in KLB
Is er al wan tik ben weer terugquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Tijd dat deze gezelligheid terugkomt in KLB.
Grappig dat je dat zegt en dat het gelijk stil valtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Is er al wan tik ben weer terug
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:53 schreef Cybey het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt en dat het gelijk stil valt
*zucht* okee ik ben er....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Whehehequote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:02 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook tegen je moeder...
Als jij lijken neuktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:02 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook tegen je moeder...
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Is er al wan tik ben weer terug
Jouw grootste nachtmerriequote:
Nu niet meer dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als jij lijken neukt![]()
Die was niet leuk Cybey jij wist toch dat mijn moeder dood was
quote:
omdat jij bananen neuktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom zijn mijn twee vrouwelijke collega's openhartig hun date-leven aan het bespreken?
overloper, vroeger moest je nog lachen om mijn larp topicquote:
Klopt, maarja, vroeger moest ik ook lachen om Anniko van Santen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
overloper, vroeger moest je nog lachen om mijn larp topic
Met de Cartoon Expressquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Klopt, maarja, vroeger moest ik ook lachen om Anniko van Santen.
Zeg er dan wat vanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
En dat afvallen ten koste gaat van je cup maat. Serieus, ik wil het niet weten
Dat doe ik; ik zeg dat ze het er vanmiddag over moeten hebben, als ik in de zon lig. En dan zeggen ze: "nee , dit hoort erbij". Wat echt gelul is, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.quote:
Dat is typisch iets voor vrouwenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doe ik; ik zeg dat ze het er vanmiddag over moeten hebben, als ik in de zon lig. En dan zeggen ze: "nee , dit hoort erbij". Wat echt gelul is, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.
Ja, inderdaad. En alle relatieproblemen mogen wel besproken worden waar iedereen bij isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is typisch iets voor vrouwenEn als mannen over seks gaan beginnen, dan is het ineens vies en zijn de mannen ineens kinderachtig
Ze hebben wel gelijk overigens.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
En dat afvallen ten koste gaat van je cup maat. Serieus, ik wil het niet weten
Jij spoort duidelijk ook nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk overigens.
Ze gaan ook hangen.
Je zou het moeten waarderen, dat ze zich zorgen maken over het feit dat ze niet meer kunnen pronken voor je gezicht en die van je mannelijke collega's.
Dat moeten ze maar thuis besprekenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En alle relatieproblemen mogen wel besproken worden waar iedereen bij is![]()
Mijn collega's zijn echt niet goed bij hun hoofd.
Ja, of zoek een kamertje. Het maakt me niet als collega's hun hele hebben en houwen met elkaar bespreken. Maar doe dat niet waar iedereen bij is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat moeten ze maar thuis besprekenEn ja.. dat soort wijven zijn kansloos
Moggequote:
O haiquote:
Mannen hebben een lelijk lichaam en hebben niets om mee te pronken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij spoort duidelijk ook nietJij discussieert zeker met je collega's over de lengte van je balharen
Daar moet je het mee vergelijken, of hoever je lul uitzakt in de hitte, om een ander voorbeeld te geven.
Nee, JIJ hebt een lelijk lichaam. IK, om maar even iemand als voorbeeld te nemen, ben kankerlekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mannen hebben een lelijk lichaam en hebben niets om mee te pronken.
Wij compenseren het door intelligenter en sterker te zijn.
Vrouwen moeten het soms enkel van hun borsten hebben, sommigen dan, tja dan ga je erover praten.
(..en misschien zou het wel verstandig zijn om het shrinkage verhaal van Seinfeld wel hardop te noemen naast vrouwen, want sommigen weten misschien echt niet dat ie kleiner wordt na in het koude water geweest te zijn.)
Zeg, spreek voor jezelf met je lelijke lichaam. Ik zie er goddelijk uitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mannen hebben een lelijk lichaam en hebben niets om mee te pronken.
Wij compenseren het door intelligenter en sterker te zijn.
Vrouwen moeten het soms enkel van hun borsten hebben, sommigen dan, tja dan ga je erover praten.
(..en misschien zou het wel verstandig zijn om het shrinkage verhaal van Seinfeld wel hardop te noemen naast vrouwen, want sommigen weten misschien echt niet dat ie kleiner wordt na in het koude water geweest te zijn.)
Zie je nou wel, daar heb je al een man die lichamen wil gaan vergelijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee, JIJ hebt een lelijk lichaam. IK, om maar even iemand als voorbeeld te nemen, ben kankerlekker.
Ghehehehequote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zie je nou wel, daar heb je al een man die lichamen wil gaan vergelijken.
Je lijkt wel een wijf.
Die post had van mij kunnen zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:50 schreef wolvendagen het volgende:
Godverdomme om 8 uur wakker, kon ik niet meer slapen. Bedankt pa.
Ik ben een fucking mooiboi mangquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf.
8 uur is een respectabele tijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:50 schreef wolvendagen het volgende:
Godverdomme om 8 uur wakker, kon ik niet meer slapen. Bedankt pa.
Ik vond het zo kut. Elke ochtend verzet ik mijn wekker en val weer als een blok in slaap tot half 1 of zo... nee, 8 uur en slapen ging niet meer. Gewoon niet. Ik heb zitten kijken naar Timmy Turner meets Jimmy Neutron, godsamme.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die post had van mij kunnen zijn
Maar dan bedankt broertje.
Ja, als je naar school moetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
8 uur is een respectabele tijd
Nee. sowieso vind ik 8 uur ene goede tijd om wakker te wordenquote:
Ik hoef niet te vergelijken hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf.
Ezio = Lee Hottiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben een fucking mooiboi mang![]()
Wacht maar tot ik mijn bruiningscreme op heb en mijn haar in stekeltjes omhoog staat, dan wil zelfs jij me de kleren van het lijf rukken
Nah, mijn bioritme is ook aardig naar de tyfus hoor. 3 uur kan ik pas slapen en ja, dan word ik laat wakker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. sowieso vind ik 8 uur ene goede tijd om wakker te wordenIk kan niet tot 13:00 in mijn bed blijven liggen
Ooh zo... ja dan begrijp ik het welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nah, mijn bioritme is ook aardig naar de tyfus hoor. 3 uur kan ik pas slapen en ja, dan word ik laat wakker.Maar vanavond na American Beauty ga ik pitten want ik moet om 4 uur m'n nest uit. LOWLANDS
![]()
![]()
![]()
Neeeh, doe het niet, ik heb het ooit 1 keer gedaan toen ik 16 was en ik was 5 dagen GEEL!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:55 schreef Ezio het volgende:
bruiningscreme
Jij hebt gewoon mijn laatste ubercoole filmpje niet gezien 4 delen terug.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik hoef niet te vergelijken hoor.En iemand een wijf noemen met dat accent van jou
![]()
!
Falcon punch. Your only option.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:04 schreef Maisnon het volgende:
Mijn broertje heeft z'n wekker gewoon te hard staan en hij ligt praktisch naast meEn hij wordt dan ook niet wakker of zet z'n geluid zachter of wat dan ook, nee een half uur lang laat ie hem zo hard aanstaan totdat ie opstaat.
Ja egghhhtt waarrrr.. Gewoon echt, like, TOTALLY GEEL!!! Ja ik weet het, hihihi! Ik had echt zo iets van, like, OH MY GOD ofzo!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Neeeh, doe het niet, ik heb het ooit 1 keer gedaan toen ik 16 was en ik was 5 dagen GEEL!
Ja, gewoon GEEL!
Leg dat maar eens uit aan je klasgenoten...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:04 schreef wolvendagen het volgende:
Bruiningscrème is voor fags die niet bruin worden. [ afbeelding ]
Eens.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:04 schreef wolvendagen het volgende:
Bruiningscrème is voor fags die niet bruin worden. [ afbeelding ]
quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Still you used it. [ afbeelding ]
18 jaar geleden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Still you used it. [ afbeelding ]
Wel gehad dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
lamon heeft ook geen geloofwaardigheid meer
Woehoe, wat een comebackquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
18 jaar geleden.
Jij plaste in je bed 16 jaar geleden, heb ik gehoord.
Ik droeg toen luiers, kon helemaal niet in bed plassenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
18 jaar geleden.
Jij plaste in je bed 16 jaar geleden, heb ik gehoord.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik droeg toen luiers, kon helemaal niet in bed plassen [ afbeelding ]
Wees er maar trots op.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik droeg toen luiers, kon helemaal niet in bed plassen [ afbeelding ]
Ouchquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Like you didn't wear them. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:56 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb 2 filmpjes van karaoke van mij
Hij draagt ze nog steeds heb ik gehoordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Like you didn't wear them. [ afbeelding ]
Ik ga vannacht om 5 uur weg hihihihihihihihihihihihihihihihihiquote:
Lowlands is kut op de volgende dagen:quote:
Maar dat is tijdens het hele festivalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:17 schreef Cybey het volgende:
[..]
Lowlands is kut op de volgende dagen:
- 28 augustus 2009
- 29 augustus 2009
- 30 augustus 2009
Wat zijn de grote namen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:17 schreef Cybey het volgende:
[..]
Lowlands is kut op de volgende dagen:
- 28 augustus 2009
- 29 augustus 2009
- 30 augustus 2009
Had me een week vergist...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat is tijdens het hele festival
Begin er dan ook niet over, kansarm sujetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:17 schreef De_Ananas het volgende:
Laat ze niet zien want dan word ik KEI hard uitgelachen
hoe was sziget?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:17 schreef De_Ananas het volgende:
Laat ze niet zien want dan word ik KEI hard uitgelachen
Dan moet je zo kijken:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
Zucht, ik wil het niet weten of je een puist op je hoofd heb
kut collega's![]()
Leuk voor je, hihihihihihihihihihihihihihihihihquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga vannacht om 5 uur weg hihihihihihihihihihihihihihihihihi [ afbeelding ]
Scherp.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat is tijdens het hele festival
Coolquote:
Bek dicht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Leuk voor je, hihihihihihihihihihihihihihihihih [ afbeelding ]
Ik kijk meer zo:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet je zo kijken: [ afbeelding ]
De grote namen zijn (ongeacht of ze goed zijn of niet):quote:
Omg, wat een schattige smiley.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kijk meer zo: [ afbeelding ]
Ik heb mijn bek niet open staan als ik typ hoor, dus die was al dichtquote:
Niet de Prodigy missen, die is gaaf live.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga vannacht om 5 uur weg hihihihihihihihihihihihihihihihihi [ afbeelding ]
Nou ja, zo kijk ik dus hier.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omg, wat een schattige smiley.
Dat moet er echt stom uitzien, iemand die met z'n mond open typtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb mijn bek niet open staan als ik typ hoor, dus die was al dicht
En nee, ik zie er niet uit als een paashaasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, zo kijk ik dus hier.
[ afbeelding ]
Omgquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, zo kijk ik dus hier.
[ afbeelding ]
Ik heb droog brood omdat er geen beleg is thuisquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omg![]()
Ik heb trouwens honger, maar we hebben alleen pindakaas voor op mijn verse brood en ik eet al een week pindakaas, het komt mn strot nu wel uit. [ afbeelding ]
Dat is nog kutter. Ik begin te knorren. Godverdomme.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb droog brood omdat er geen beleg is thuis
Nou inderdaad. En ik ben te lui om het te halen 's middags na mn werkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is nog kutter. Ik begin te knorren. Godverdomme.
Ben je zacht?quote:
Karaoke bar was zeker hot daarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Cool
Kheb 2x 2 unlimited gehoord, karaoke gedaan en iemand zien kotsen terwijl z'n vriendin erbij stond. Mijn dag kon niet meer stuk
Ik heb een meloen gevonden, eating it right now.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad. En ik ben te lui om het te halen 's middags na mn werk
Ja.quote:
Een meloenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een meloen gevonden, eating it right now.![]()
[..]
Ja.
Grosssssquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:31 schreef Lamon het volgende:
Brood met gebakken ham en eieren. Hmmm..
Moet alleen eerst 1 van de 10 borden afwassen, die halfbeschimmeld op het aanrecht staan.
Vunzige baviaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:31 schreef Lamon het volgende:
Moet alleen eerst 1 van de 10 borden afwassen, die halfbeschimmeld op het aanrecht staan.
Wie helpt deze lamonquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:31 schreef Lamon het volgende:
Een meloen is zo gezond, daar kan ik niet tegenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, er is gewoon niets anders.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een meloen gevonden, eating it right now.![]()
[..]
Ja.
Luie donder ga boodschappen doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, er is gewoon niets anders.
True.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een meloen is zo gezond, daar kan ik niet tegen [ afbeelding ]
Ik woon niet op mezelf, de boodschappen doet mijn vader. Bitch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Luie donder ga boodschappen doen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
FRANK [ afbeelding ]
Bruin brood is niet lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
De borden? Die zijn nu afgewassen.
Of dit:
[ afbeelding ]
Alleen geen ham meer..maar toch..
Mjam!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
Mijn Sanna alarm ging af. [ afbeelding ]
die is engquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:50 schreef BobbyB het volgende:
Deze is ook leuk: http://www.skoften.net/index/uploaded/sluipende_kat
Je bent zelf eng.quote:
Je bent zelf stom.quote:
Jij bent zo lolligquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom roep jij in het plaatje boo tegen me?
Wat een kleuter reactiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij begon.![]()
Dit is trouwens de leukste lolcat ever..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |