noquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Insert Key to Open Door (yes/no)?
Dit is meer slootwater uit het Noordzeekanaalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
MORGUH !
Hier lekker Douwe Egberts in een plastic beker
Nee, niet merkloos. Maar ik laat het merk in het midden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:14 schreef de_boswachter het volgende:
Merkloos ?
Werk je soms bij de overheid :")
Daar liep ik stage. Hadden ze van die Cafebar meuk toentertijd. Niet de pens in te houwe
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat is een manier om gewoon wat bij te gaan verdienen, maar dan zonder te werken?
Nee ook niet, wil geen negatieve reclame makenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom laat je het merk in het midden
Werk je soms voor het bedrijf wat die koffie produceert
Nee, starbucks is lekkerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:25 schreef Cybey het volgende:
Heb net een bak koffie bij de Starbucks gehaald
Whehehehequote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, niet merkloos. Maar ik laat het merk in het midden.
En zie dit uit WGR; ik doe echt mn best om normaal te gaan posten, maar bij dit soort topics wordt het wel heel moeilijk:
[..]
Koffie met teveel calorieenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:25 schreef Cybey het volgende:
Heb net een bak koffie bij de Starbucks gehaald
Jarig ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Langg zal ik leven in de gloooriiiaaa!
Moggequote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koffie met teveel calorieen![]()
Echte mannen letten op hun body en drinken koffie zwart.
Zwarte koffie, de rest is kleuterkoffie zeg ik altijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
-100quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zet zo even mijn Senseo-machine-ding aan
Ach, die nieuwe Starbucks op Utrecht CS even geprobeerd. Moest toch op de bus wachten en wilde het wel even proberen hierquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou heb ik al 4/5 jaar een senseo, maar ik zit er nu serieus over na te denken om weer op de ouderwetsche manier koffie te gaan zettenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zet zo even mijn Senseo-machine-ding aan
Niet zeiken.. ik heb nu even niks anders en het is altijd beter dan StarFucksquote:
wie weetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jarig ?
Open er een topic over !
Heul nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet zeiken.. ik heb nu even niks anders en het is altijd beter dan StarFucks
En.... je bent nu 5 kilo zwaarder?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik dronk zaterdag in Belgie een Cappuchino op een terras... echt.
Serveren ze met een dikke laag slagroom en koffie die smaakte als cola. Alsof ik een Chocomel wegtikte.
Wat is het nou?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik dronk zaterdag in Belgie een Cappuchino op een terras... echt.
Serveren ze met een dikke laag slagroom en koffie die smaakte als cola. Alsof ik een Chocomel wegtikte.
Is begrijpend lezen geen vak meer op de basisschool tegenwoordig ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:41 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is het nou?
Cola met slagroom of chocomel met slagroom
Dat weet hij zelf geeneensquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is het nou?
Cola met slagroom of chocomel met slagroom
Heeft niks met begrijpend lezen te maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is begrijpend lezen geen vak meer op de basisschool tegenwoordig ?
Cola die smaakte als chocomel.
Er zijn er vier:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:44 schreef jitzzzze het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk, wie wordt de nieuwe mod?
Ik heb me ook nooit lang en breed ingelikt hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach dat zal wel zo'n standaard user worden die zich al lang en breed heeft ingelikt.
Ohnee, ik ging er ook niet vanuit dat jij dat ooit gedaan had.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb me ook nooit lang en breed ingelikt hoor
Maar denk dat dat nu wel zoene zal zijn idd
Het duurde even, maar ik neem het je niet kwalijk gezien het tijdstip.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:43 schreef Netsplitter het volgende:
Koffie die smaakte als cola en weg getikt als chocomel.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het duurde even, maar ik neem het je niet kwalijk gezien het tijdstip.
Omdat iets met populairste forum, meeste users, meeste rotzooi, etc etc.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er zijn er vier:
Biogarde, ondeugend, Adelante, swarmahoer
Waarom er nog eentje bij dan?
Ach.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar meer de huidige situatie en beleid van FOK! is dat het weer zo'n oldbie zal worden die beetje kan geilen op zijn nummertje en zijn mod positie dan.
Jarno? Kreator?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach.
Ik weet dat er o.a. toen Terminator uit KLB vertrok personen gepolst werden om nieuwe mod te worden in KLB die zoveel commentaar hadden op het mod-beleid.
Toen het puntje bij paaltje kwam haakten ze stuk voor stuk af vanwege tijdgebrek, geen zin etc.
En daar zitten er ook een aantal bij die ik nu zie discussieren in dat "nieuwe KLB mod" topic. Maar goed.
Dat komt door die russische !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:49 schreef afcajos het volgende:
IK ben zowaar eens ziek voor het eerst sinds die koude winter van '45. Volgens mij heb ik de mexicaanse griep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |