Weet je wat niet niet verkankerd is? Gasten die te pas en te onpas kanker en verkankerd gebruiken en vervolgens zelf aan die verkankerde kankerziekte doodgaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
die elke dag aan het smoken zijn, kanker wat verkankerd moet dat wel niet zijn. Af en toe een jonko bossen is wel chill maar daar houdt het ook snel mee op.
Klacht: Elke dag weed rokende gasten.
Meevaller: Nu ff niet.
Stelling: Rook je wel eens weed?
Klopt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:48 schreef oppertweaker het volgende:
[..]
Weet je wat niet niet verkankerd is? Gasten die te pas en te onpas kanker en verkankerd gebruiken en vervolgens zelf aan die verkankerde kankerziekte doodgaan
Ja, maar niet elke dag 2 of 3. Dan ben je gewoon een kankermongooltje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:50 schreef TheSorrow het volgende:
Gewoon lekker smoken joh, niet teveel zorgen maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vanaaf nog 5 gram K2, fucking dikke zak, fucking compacte toppenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:54 schreef ThaOMG het volgende:
Weed topicsGister nog 4 gram white widow gekocht
Ik zat meer aan 20 of 30 te denken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:55 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ja, maar niet elke dag 2 of 3. Dan ben je gewoon een kankermongooltje.
Maar jij bent dan ook een werkloze kampsjaak, toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zat meer aan 20 of 30 te denken.
Ja man, Haagse Sjonnie styl0w.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:56 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een werkloze kampsjaak, toch?
Tof! Ik zelf een Amsterdamse sjonnie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja man, Haagse Sjonnie styl0w.
Die heb ik ook wel eens gehad , goede weed iddquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik vanaaf nog 5 gram K2, fucking dikke zak, fucking compacte toppen!
De laatste keer dat ik de shop ben ingeweest is 3 weken geleden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:55 schreef Salvad0R het volgende:
Haha, TS zn wiet is op.
Wat voor nepjunk ben jij danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik de shop ben ingeweest is 3 weken geleden.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat voor nepjunk ben jij danEn dan lopen verkondigen dat je de junk van FOK! bent.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:03 schreef Kopbal het volgende:
Na een tijdje kom je er wel achter dat elke dag toch iets teveel van het goede is. Of niet, en dan blijf je hangen.
Ik koop weed bij mijn homiesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik de shop ben ingeweest is 3 weken geleden.
Omdat ik niet aan de drugs zit?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:09 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Zo hey , wat zal jij een kut leven hebben![]()
Zeg dat maar eens tegen Ooijerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik niet aan de drugs zit?
Omdat ik het niet nodig heb?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:19 schreef S.Seagal het volgende:
Ben ik de eerste die gaat zeggen dat de stelling geen stelling is.
Jongens even kop erbij.
hoe laat is jouw avond begonnen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik heb er vanavond 3 gerookt
22:00quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
hoe laat is jouw avond begonnen?
Dat dus. Dagelijks smokenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:03 schreef Kopbal het volgende:
Na een tijdje kom je er wel achter dat elke dag toch iets teveel van het goede is. Of niet, en dan blijf je hangen.
Da's geen stelling maar een vraag. Niet zo veel wiet roken, pannekoekquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je bent de 3de die dat zegt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:34 schreef reetveter het volgende:
HE, die stelling is verdomme geen stelling? Of ga je nou zeggen dat ik de derde ben die dit zegt
Je bent de 4de die dat zegt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:41 schreef Deetch het volgende:
[..]
Da's geen stelling maar een vraag. Niet zo veel wiet roken, pannekoek
En dat is gek omdat...?quote:
Wist je dat genieten goed voor je is? Dat verminderd de kans op het krijgen van dodelijke ziekten.quote:
Dat is ook zo, maar mensen kunnen toch ook genieten zonder 'iets op' te hebben?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Wist je dat genieten goed voor je is? Dat verminderd de kans op het krijgen van dodelijke ziekten.
Dat klopt, maar ik vind het altijd zo jammer als mensen er zo minderwaardig over doen alsof ze God himself zijn zeg maar, vandaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar mensen kunnen toch ook genieten zonder 'iets op' te hebben?
Mensen die niet zonder boterham kunnenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:10 schreef Dynastic het volgende:
Dat iemand wiet rookt, oke ik vind het dom maar je eigen keuze. Maar er vervolgens stoer over gaan doen en in een verkapte straattaal verdergaan
En dan trots zijn dat je ipv vier joints drie joints hebt gerookt
Of mensen die hier gaan zeggen van, ik heb er net eentje gerookt enz enz.
Ik ga toch ook niet zeggen dat ik net een hap in een boterham heb genomen![]()
Ik heb net 30 cm chicken teryjaki op van de subwayquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:10 schreef Dynastic het volgende:
Ik ga toch ook niet zeggen dat ik net een hap in een boterham heb genomen![]()
Jummiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:59 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik heb net 30 cm chicken teryjaki op van de subway
Dan mag je toch wel wat aan je sociale netwerk doen. Mensen die ik ken smoken niet dagelijks, te elitair volk jeweetz. Coke daarentegen....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef Breathtaking het volgende:
Nogal sad ja, al ken ik wel veel mensen die het doen. Elke dag smoken dan he, eens in de week is niets mis mee.
Niet mee eens. De eerste (van de dagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef Appelknaller het volgende:
Een jonko bossen is zeker wel chill, maar als je het iedere dag doet voel je er geen reet meer van.
Zal wel per persoon verschillen danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Niet mee eens. De eerste (van de dag) voel je altijd. Ik wel iig.
Goedzo we zijn trots op jequote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:19 schreef murderH het volgende:
ik blow alleen op feestjes, en tegenwoordig alleen nog maar voor het slapen gaan. dus max 2 per dag(als er een feestje is)
Voor het slapen blowen is fakking slecht gek.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:19 schreef murderH het volgende:
ik blow alleen op feestjes, en tegenwoordig alleen nog maar voor het slapen gaan. dus max 2 per dag(als er een feestje is)
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
die elke dag aan het smoken zijn, kanker wat verkankerd moet dat wel niet zijn. Af en toe een jonko bossen is wel chill maar daar houdt het ook snel mee op.
Junk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:07 schreef ThaOMG het volgende:
Ik ging net ook weer een jonko bossen
Zijn verstandiger dan mensen die niet zonder wiet kunnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:45 schreef wuh het volgende:
[..]
Mensen die niet zonder boterham kunnen
Alles kan je roken, zelfs Yvonne.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:14 schreef Acinonyx het volgende:
'Weed' is een bosje onkruid.... knap als je dat kan roken
Een jonko bossen? WAT? Is dit gewoon achterlijke straattaal, of heb ik een generatiekloof met mijn eigen generatie?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Af en toe een jonko bossen is wel chill maar daar houdt het ook snel mee op.
Je bent gewoon dikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:40 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Een jonko bossen? WAT? Is dit gewoon achterlijke straattaal, of heb ik een generatiekloof met mijn eigen generatie?
Heck, IK moest lachenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
ThaOMG is een held.
Ik moest lachen.
Eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:40 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Een jonko bossen? WAT? Is dit gewoon achterlijke straattaal, of heb ik een generatiekloof met mijn eigen generatie?
Maar heb je al nieuwe weed ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
ThaOMG is een held.
Ik moest lachen.
Misschien over een paar weken weer een keer naar de shoppa gaan.quote:[Misschien over een paar weken weer een keer naar de shoppa gaan.b]Op donderdag 20 augustus 2009 17:43 schreef ThaOMG het volgende:[/b]
[..]
Maar heb je al nieuwe weed ?
Wat is er geklapt dan? je fietsband? www.begrijpelijknederlands.nlquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:54 schreef Equites het volgende:
Net nog ff lekker eentje geklapt hier man. Zo kan de dag lekker beginnen!
ga je met popo een jonko bossen in jilla dan ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Misschien over een paar weken weer een keer naar de shoppa gaan.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:52 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Net ff op de weegschaal gestaan trouwens...70 kilo schoon aan de haak
Cker g.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:48 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
ga je met popo een jonko bossen in jilla dan ?
Mensen die praten alsof ze uit een of andere bananenrepubliek komenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:59 schreef TryX het volgende:
peace bradda
HAHA JE MOEDERquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mensen die praten alsof ze uit een of andere bananenrepubliek komen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heeft die er nou weer mee te maken?quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:52 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Net ff op de weegschaal gestaan trouwens...70 kilo schoon aan de haak
Tja, stenen zijn meestal hard als je erop valt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:21 schreef RickoKun het volgende:
Vandaag eentje gesmoked, nou ik klapte kk hard neer zal ik je vertellen
Als jouw op het resultaat is van gematigd gebruik ben ik toch blij groot gebruiker te zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Uit welk jaar kom jij?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:45 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Ik rook alleen wiet met PCP, vooral als er weer een wielklem op mijn bak zit is het handig, trek ik er zo met blote handen af, no prob.
Ja elke dag coke, wordt wat over 20 jaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:34 schreef damsco het volgende:
[..]
Dan mag je toch wel wat aan je sociale netwerk doen. Mensen die ik ken smoken niet dagelijks, te elitair volk jeweetz. Coke daarentegen....
Al die weed grinden tussen je toetsenbord nohquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:36 schreef ThaOMG het volgende:
Ik heb nu een jonko in me hand , nu nog aansteker vinden
Ik snap dr echt geen snars vanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:53 schreef ThaOMG het volgende:
Zo , heb net die jonko gebost ben nu lekker skaffa
Hij heeft nu die cheeba cheeba inhaled dus nu is ie OD-edquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:55 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik snap dr echt geen snars van
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:55 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik snap dr echt geen snars van
OD-en op weed? Lijkt me stug. Of staat 'cheeba cheeba' voor een hele plantage of zo?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij heeft nu die cheeba cheeba inhaled dus nu is ie OD-ed
nee space keekquote:
Bongquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:07 schreef purplerose het volgende:
Kan iedereen weer normaal praten pleaseIk ben niet zo up to date met de streetlingo
Owja, en net aan de bong gehangenhihihihi
(ff vieren dat er een paar druppels regen zijn gevallen
![]()
![]()
)
Hoezoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:47 schreef Glennz het volgende:
[..]
Voor het slapen blowen is fakking slecht gek.
Vond het wel lekker hoor, na een drukke werkdag savonds alles even op z'n plek zetten met een jointje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:03 schreef Kopbal het volgende:
Als je dat elke dag doet, kan je er na een tijdje niet meer zonder, en heb je het altijd nodig voordat je gaat slapen. Anders kun je gewoon niet in slaap vallen.quote:
Onzinquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:33 schreef Glennz het volgende:
[..]
Als je dat elke dag doet, kan je er na een tijdje niet meer zonder, en heb je het altijd nodig voordat je gaat slapen. Anders kun je gewoon niet in slaap vallen.
Eigen bong maken met een plastic flesje, stuk van een pen, wat folie bovenop met wat gaatjes erin en voilaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:23 schreef leRomein het volgende:
[..]
Bong![]()
Ik wilde een uur of 2 geleden ook nog wat roken, wist alleen niet hoe. Heb geen bong hier, vredespijp kan ik niet ver genoeg in met aansteker en het is te te veel gegrinded (?) om in een vloeitje te doen... Dus nu niks genuttigd. Potverdrie!![]()
Hetzelfde dus met chemische slaapmiddelen die je van de dokter krijgt dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:51 schreef Glennz het volgende:
[..]
http://www.cannabisondercontrole.nl/25848/Cannabis-en-slaap.html
Stoppen met blowen is echt een hel dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:33 schreef Glennz het volgende:
[..]
Als je dat elke dag doet, kan je er na een tijdje niet meer zonder, en heb je het altijd nodig voordat je gaat slapen. Anders kun je gewoon niet in slaap vallen.
heel af en toe moet het toch kunnen Mr.Cquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Eigen ervaringquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:51 schreef Glennz het volgende:
[..]
http://www.cannabisondercontrole.nl/25848/Cannabis-en-slaap.html
Ik maak me terecht druk want ik drink niet, mag niet heb iets aan me lever. Eigenlijk maak ik me niet druk maar vind ik het gewoon dom.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:41 schreef purplerose het volgende:
Het is altijd leuk om te lezen hoe iedereen uit zn dak gaat over drugs terwijl ze zich elk weekend een coma zuipen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:40 schreef wise het volgende:
[..]
heel af en toe moet het toch kunnen Mr.C
Ik gebruik liever de waterpijp met tabak
Omdat diverse 'vrienden' hun toekomst er al mee verkloot hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:14 schreef purplerose het volgende:
Er zijn zoveel dingen die dom zijn dus waarom zo fel op dit gebied, ieder zn vergif zullen we maar zeggen
En dat is iets anders dan dom, dom is dat je supporter van Ajax bent terwijl je niet uit omgeving Amsterdam komt!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:14 schreef purplerose het volgende:
Er zijn zoveel dingen die dom zijn dus waarom zo fel op dit gebied, ieder zn vergif zullen we maar zeggen
Maar als je het toch al elke dag doet, wat maakt dat uit dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:33 schreef Glennz het volgende:
[..]
datquote:
Ga met de tijd mee man.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mensen die praten alsof ze uit een of andere bananenrepubliek komen![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, elke dag je de tering in blowen lijkt me net zo schadelijk als je elke dag knetter lam zuipen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:38 schreef GladdeGerard het volgende:
Af en toe met je maten wat jointjes roken is niks mis mee hoor, doe ik zelf ook regelmatig, maar ga niet doen alsof het een soort wondermiddel is.
Pure wiet is ook niet schadelijk?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:38 schreef GladdeGerard het volgende:
Wat ik pas irritant vind zijn van die mensen die zo zijn doorgeschoten in het verdedigen van wietgebruik dat ze doen alsof alcohol vreselijk schadelijk is en wiet geen nadelen heeftDe meest kansloze onder hen beweren ook nog wel eens dat het hen helpt concentreren
![]()
Af en toe met je maten wat jointjes roken is niks mis mee hoor, doe ik zelf ook regelmatig, maar ga niet doen alsof het een soort wondermiddel is.
en zie de andere verslagen maar eensquote:MS-PATIENT: MARIHUANA IS MIJN BESTE MAATJE
Toch is weed nog beter dan alcohol hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:38 schreef GladdeGerard het volgende:
Wat ik pas irritant vind zijn van die mensen die zo zijn doorgeschoten in het verdedigen van wietgebruik dat ze doen alsof alcohol vreselijk schadelijk is en wiet geen nadelen heeftDe meest kansloze onder hen beweren ook nog wel eens dat het hen helpt concentreren
![]()
Ik ken/kon niemand die voor school zich helemaal de tering in gaat/ging zuipen 's morgensvroeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:23 schreef purplerose het volgende:
Er is ook nog een verschil tussen je elke dag de tering in smoken of lekker te gaan werken met een kleine chill over je heen door een paar hijsjes (en ja een paar hijsjes kan je helpen met concentreren, althans voor mij werkt het zo)
Vindt het gewoon jammer dat 9 van de 10 klb topics over "kanker junks" gaan terwijl je haast geen topic ziet over klachten over alchohol gebruik, aangezien we meer last hebben van alchohol misbruik (vooral het vernielen en vechten zijn ze erg goed in)
Maarja, alchohol is maatschappelijk geaccepteerd net als roken (waar je toch flink kanker van kan krijgen) maar owee als iemand een joint rookt, dan ben je tuig van de richel
Dan ken je blijkbaar geen alchoholisteen aangezien die bij het opstaan al beginnen met zuipenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ken/kon niemand die voor school zich helemaal de tering in gaat/ging zuipen 's morgensvroeg.
Het is gewoon een feit dat onder jongeren meer (heel veel meer) mensen onderhand verslaafd zijn aan blowen in plaats van drank.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan ken je blijkbaar geen alchoholisteen aangezien die bij het opstaan al beginnen met zuipen
Ik verbruik 12 euro aan wiet in een week, daar kan ik me niet dagelijks mee de tering in blowen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat onder jongeren meer (heel veel meer) mensen onderhand verslaafd zijn aan blowen in plaats van drank.
Deze post had van mij kunnen zijn. Op de metrostations na.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:28 schreef Lastpost het volgende:
Goede klacht.
Zelf flikte ik het ook toen ik nog schoolganger was, iedere dag weer naar de coffeeshop toe en geen fuck meer doen buiten het blowen, nog slapper ouwehoeren dan normaal en maar hangen in parkjes, bij metrostations en op de bankjes in de buurt.
Handig voor de uitbreiding van je sociale contacten, voor zover er enige sociale interactie was, buiten dat gewoon geld én tijdverspilling geweest.
Nu zo af en toe nog eens, lekker tijdens het vissen, voetbalwedstrijd of een festival en dan merk je er ook nog wat van.
Waar kan ik dat feit terugvinden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat onder jongeren meer (heel veel meer) mensen onderhand verslaafd zijn aan blowen in plaats van drank.
Moet ik nu ook een random Fail posten?quote:
Dagblad van het Noorden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)gt_alcohol_bij_jeugd
Van alcohol niet dan ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Moet ik nu ook een random Fail posten?
Leer trouwens lezen, het gaat gaat om een stijging van het aantal nieuwe aanmeldingen, het aantal aanmeldingen is sneller gestegen. Pauper.
Leer zelf lezen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Moet ik nu ook een random Fail posten?
Leer trouwens lezen, het gaat gaat om een stijging van het aantal nieuwe aanmeldingen, het aantal aanmeldingen is sneller gestegen. Pauper.
Het is heul geen stelling!quote:
Laat dan eens zien waar er staat dat er meer cannabisverslaafde jongeren zijn dan alcohol verslaafde?quote:
Nou, sterf langzaam dan maar:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Dynastic het volgende:
Het stinkt, niet op de manier van het is stom (wat ik overigens wel vind) maar letterlijk dat het stinkt.
Sowieso stinkt rook, behalve als je net een kaars hebt uitgeblazen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nou, sterf langzaam dan maar:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8211543.stm
South Carolina State University experts analysed the fumes released by burning candles in lab tests.
They found paraffin wax candles gave off harmful fumes linked to lung cancer and asthma - but admitted it would take many years' use to risk health.
dat doe je ook echt vaakquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nou, sterf langzaam dan maar:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8211543.stm
South Carolina State University experts analysed the fumes released by burning candles in lab tests.
They found paraffin wax candles gave off harmful fumes linked to lung cancer and asthma - but admitted it would take many years' use to risk health.
Stoners die hun vocubulair uitbreidenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:11 schreef Mr.Chippie het volgende:
Ik had gister een klant, kwam om 9 uur s'ochtends de winkel binnen met een half opgerookte blow. Wilde hij een Nederlands - Nederlands woordenboek hebben zodat hij dure woorden kon leren.
Dat de maatschappij naar de kloten gaat, dat was wel bekend, maar dat koters van 14quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:35 schreef Drumpie het volgende:
Ik ben ook nog een tiener, ben gestopt met drinken en blow nu.
Heb wel gemerkt dat heel veel jongeren van 14 jaar zijn begonnen met blowen vorig jaar en het jaar ervoor en die drinken allemaal ook haast niet meer.
Hopenlijk word wiet maatschappelijk geaccepteerd
Je bent gewoon een bitch als je het niet aan kan driekwart van de dag high te zijn. Gewoon een bitch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik kan het wel aan mongooltje, maar ik maak liever alles mee zoals ik echt ben, de vraag is echter eerder kan jij alles aan als je niet stoned ben.quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een bitch als je het niet aan kan driekwart van de dag high te zijn. Gewoon een bitch.
neequote:Op zondag 23 augustus 2009 11:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik kan het wel aan mongooltje, maar ik maak liever alles mee zoals ik echt ben, de vraag is echter eerder kan jij alles aan als je niet stoned ben.
Beroep Ambtenaar / Junkquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:21 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die de hele dag stoned zijn moeten echt eens hulp gaan zoeken. Vooral 13 en 14 jarigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie sjoen os Limburg is
haha ik zat al op ThaS te wachtenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:50 schreef TheSorrow het volgende:
Gewoon lekker smoken joh, niet teveel zorgen maken!
Jawel hoor.. Geen probleem... Je moet 'n beetje aankijken wat je wil met je leven.... Als dat niet (groot)huisje, boompje, beestje, auto en 'n gezin is, kan je makkelijk je hele leven stoned, strak of dronken leiden..quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik kan het wel aan mongooltje, maar ik maak liever alles mee zoals ik echt ben, de vraag is echter eerder kan jij alles aan als je niet stoned ben.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:51 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Beroep Ambtenaar / Junk
Woonplaats GroningenWat is je punt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat het buiten nederland al duizenden jaren wordt gebruikt?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:31 schreef AgLarrr het volgende:
Wiet is voor allochtoontjes, nietsnutten en toeristen
Wat doet dat af aan mijn bewering? Ook in het buitenland klopt mijn stelling nog steedsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
Je weet dat het buiten nederland al duizenden jaren wordt gebruikt?
geboortedatum: 01-06-1993quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:35 schreef Drumpie het volgende:
Ik ben ook nog een tiener, ben gestopt met drinken en blow nu.
Heb wel gemerkt dat heel veel jongeren van 14 jaar zijn begonnen met blowen vorig jaar en het jaar ervoor en die drinken allemaal ook haast niet meer.
Hopenlijk word wiet maatschappelijk geaccepteerd
Dat het onderdeel is van de culturele geschiedenis van de wereld, en dat doe jij af als iets voor nietsnutten..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:34 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat doet dat af aan mijn bewering? Ook in het buitenland klopt mijn stelling nog steeds
Het Nationaal-socialisme en de holocaust zijn ook onderdeel van de culturele geschiedenis van de wereld, moet ik daar ook de vlag maar voor uithangen dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat het onderdeel is van de culturele geschiedenis van de wereld, en dat doe jij af als iets voor nietsnutten..
Ik snap niet wat leuk is aan stoned stappen, echt niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:53 schreef nvido het volgende:
Ooooh heerlijk, zometeen weer wat Silver Haze scoren en smoken. Daarna heerlijk stappen in het altijd gezellige Enschede.
Heerlijk die intro-weken..
Nee, dat is imo geen onderdeel van de culturele geschiedenis van de wereld daar een overtuiging niet per definitie (of afslachting) is van een wereldwijde cultuur.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:54 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het Nationaal-socialisme en de holocaust zijn ook onderdeel van de culturele geschiedenis van de wereld, moet ik daar ook de vlag maar voor uithangen dan?
Prima, noem het massamoord moord of genocide dan. Ook al gebruikt voor de jaartelling en op verschillende continenten zolang de mensheid al bestaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee, dat is imo geen onderdeel van de culturele geschiedenis van de wereld daar een overtuiging niet per definitie (of afslachting) is van een wereldwijde cultuur.
Cannabis werd al gebruikt voor de jaartelling en is sindsdien in verschillende continenten gebruikt.
troll
Stoned stappen is kankerirritant, irriteer me dan nog harder aan al die mongooltjes in de stad.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik snap niet wat leuk is aan stoned stappen, echt niet.
Leg eens uit?
Dagelijks? In grote schaal? In culturele bezigheden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Prima, noem het massamoord moord of genocide dan. Ook al gebruikt voor de jaartelling en op verschillende continenten zolang de mensheid al bestaat.
Drugs legaal stellen en leeftijdsgrenzen verhogen naar 21.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:22 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Stoned stappen is kankerirritant, irriteer me dan nog harder aan al die mongooltjes in de stad.
Onder de 16 blowen is ook echt kankerdom.
Eigenlijk alle drugs gewoon 18+
Ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dagelijks? In grote schaal? In culturele bezigheden?
DIT! Is het beste idee van Nederland!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
Drugs legaal stellen en leeftijdsgrenzen verhogen naar 21.
Je snapt het verschil niet dus?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:28 schreef Crushly het volgende:
Ik ken iemand die elke keer loopt te zeiken op mensen die roken. Echter hij rookt zelf iedere dag pure wiet, dit is goed want hij kende iemand met MS en het is een medicijn. Als je dan zegt dat er veel jongeren zijn die in de problemen komen door heel veel te blowen, is dit allemaal onzin. Ik bedoel, ik heb niks tegen af en toe een blowtje, maar come on hoe bedoel je bord voor je kop
Roken is ook niet dodelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:26 schreef Crushly het volgende:
[..]
ik snap het verschil prima, roken is dodelijk, wiet roken niet
Ik snap dat ook niet allemaal, die angst voor de dood. Overal worden en maar regels ingesteld om ons maar veilig te houden. Ik ben geen broedkip, ik wil menselijk zijn!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:06 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Roken is ook niet dodelijk
Kanker is dodelijk.. En trams wegkoppen.. En hartaanvallen.
Gelukkig gaan we allemaal een keer dood.
Is maar net hoe vaak je het doet. Toen ik zelf 15 jaar was, ging ik ook wel eens blowen, maar dat stelde niet zo heel veel voor. Het nadeel bij jongeren is dat ze makkelijk verslaafd raken.Ik denk alleen niet dat een 18+ regeling dat kan voorkomen. Er zijn tenslotte ook genoeg jongeren die aan sigaretten en drank kunnen komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:22 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Stoned stappen is kankerirritant, irriteer me dan nog harder aan al die mongooltjes in de stad.
Onder de 16 blowen is ook echt kankerdom.
Eigenlijk alle drugs gewoon 18+
"Kankerdom" is natuurlijk overdreven, maar toen ik zelf 14/15 was ofzo blowde ik zelf niet maar toen kende ik ook echt wel lui die toen al met regelmaat blowden. Is gewoon niet goed, maar niet dat je van 1 of af en toe een jointje natuurlijk naar de klote gaatquote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:12 schreef Morrigan het volgende:
Ik vind het eigenlijk vooral heerlijk om op een zomerse nacht op mijn balkon van een jointje te genieten. Maar niet dagelijks, want anders wordt het een gewoonte.
[..]
Is maar net hoe vaak je het doet. Toen ik zelf 15 jaar was, ging ik ook wel eens blowen, maar dat stelde niet zo heel veel voor. Het nadeel bij jongeren is dat ze makkelijk verslaafd raken.Ik denk alleen niet dat een 18+ regeling dat kan voorkomen. Er zijn tenslotte ook genoeg jongeren die aan sigaretten en drank kunnen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |