DSI.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef greatgonzo het volgende:
Iedereen herinnerd zich misschien nog de acties in het laakkwartier tegen de hofstadgroep of de bescherming van tunnels, vlak na 9/11.
Maar wat zijn de laatste acties op Nederlandse bodem van het leger of speciale eenheden, die bekend zijn geworden? Van het leger kan ik sowieso niet iets recents ophoesten, behalve misschien de acties tegen opstandige Molukkers in de jaren 70?
hoe zo? Leg eens uit?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:10 schreef Andyy het volgende:
[..]
DSI.
maar daar lees je niks over (en maar goed ook)
Er waren geen tanks, die zijn ook nooit ingezet in Nederland, alsof dat ooit nodig isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 03:04 schreef CHEESEBURGERWALRUS het volgende:
Heeft iemand nog filmpjes gevonden van die inval in het Laakkwartier? Ik herinner me snipers, tanks en geheime politie. Het was breaking news die week. En youtube stond er vol mee.
Alle gebeurtenissen die dag op een rij:
http://nl.wikipedia.org/w(...)kwartier_in_Den_Haag
Nu kan ik NIKS meer vinden aan relevant video materiaal. Like it never happened? Er is flink werk verricht om het hele internet schoon te vegen. Rtl nieuws heeft al het interessante videomateriaal weggehaald. Zelfs in het NOS archief zijn de beelden die er toe doen verwijderd zie ik net. Alleen nog wat onbenullige dingen in het archief. Geen spectaculaire beelden meer. Geen opstootjes meer die live werden gefilmd.
Nou nou ze zijn goed bezig geweest om alles in de doofpot te duwen. Welk overheidsorgaan krijgt het voor elkaar om zoveel sporen op het internet te verwijderen? Of heeft het hele internet zichzelf gereinigd?Voordat je me raar vind, zoek op youtube maar op hofstadgroep of laakkwartier! Alles wat ik zelf heb gevolgd is opeens * weg*. In tegenstelling tot veel minder interessant nieuws waarvan wel nog videomateriaal van gebeurtenissen tot decennia geleden, terug te vinden is.
Lol van die gepanserde wagens bedoel ik, geen Leopaardjes neequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 03:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Er waren geen tanks, die zijn ook nooit ingezet in Nederland, alsof dat ooit nodig is
Er waren APC's en de destijdse BBE was er, met SLA's op daken
Dat verbaasde mij ook al. Er is nog wel her en der wat fotomateriaal te vinden, maar bewegend beeld niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 03:04 schreef CHEESEBURGERWALRUS het volgende:
Heeft iemand nog filmpjes gevonden van die inval in het Laakkwartier? [...knip...]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |