abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71991552
Gelijk komen vragen waar een bepaalt product staat in de supermarkt.
Zoals vanavond toen ik mijn werk deed in de supermarkt Ik was rustig aan het praten met een collega van mij, toen een oud vrouwtje(of het was iemand met een rimpelig hoofd) aan mij vroeg waar de bleekselderij zich bevond.
Voor de onwetende:

Bleekselderij

Ik dacht echt zo vuile slet als je de winkel binnekomt staat het bijna recht voor je neus vol met snot.
Maar ik zei ja hier zo om het hoekje mevrouw daar ligt het. en ik wees het aan.
En ging weer verder praten met mijn collega.

Klacht: mensen die niet rond kijken voor ze iets vragen. Deze mevrouw had dit niet gedaan want ze liep met een lege winkelwagen.

Winkelwagen
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_71991575
Boeiend, daar ben je toch voor. Je stond toch te lullen met je collega, oftewel niet je werk te doen.
pi_71991593
jullie moeten toch ook wat te doen hebben?
pi_71991610
Daar ben je voor inderdaad. Anders moet je niet in een supermarkt gaan werken.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:26:06 #5
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71991615
bepaalt is geen werkwoord in deze hoor...

ot: je wordt ervoor betaald dus STFU of zoek een echte baan.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_71991741
Heb gewoon respect voor de ouderen.
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_71991762
Ja maar deze vrouw kwam de winkel binnen en vroeg gelijk waar iets stond zonder rond te kijken of te zoeken.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_71991765
Voor praten betaalt je baas je niet.
pi_71991771
Van die mensen die een winkel binnenstappen en dan hun hele boodschappen lijstje afgaan en vragen waar alles ligt
pi_71991815
Dat doe ik ook altijd Jij werkt daar, en als onderdeel van je werk beantwoord je vragen van mensen. Is voor mij een stuk sneller, en ik zorg dat jij aan het werk blijf
A man's got to do what a man's got to do.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:31:50 #11
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_71991827
TS is vakkenvuller ....
heitieh
pi_71991874
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:31 schreef MJay1 het volgende:
Dat doe ik ook altijd Jij werkt daar, en als onderdeel van je werk beantwoord je vragen van mensen. Is voor mij een stuk sneller, en ik zorg dat jij aan het werk blijf
Nee ik moet producten vullen in een bepaalde tijd door mensen die alles vragen word dat lastiger en word de kans groter dat ik word ontslagen en er een behaarde allochtoon voor mij in de plaats komt waar mensen niks aan durven te vragen!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:33:14 #13
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_71991880
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
...
Zoals vanavond toen ik mijn werk deed
...
En ging weer verder praten met mijn collega.

...
heitieh
pi_71991906
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:31 schreef Joooo-pi het volgende:
TS is vakkenvuller ....
Helemaal niet! ik vul de groenten en stuff en dat ligt niet in vakken.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:34:58 #15
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_71991948
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Helemaal niet! ik vul de groenten en stuff en dat ligt niet in vakken.
_!
heitieh
pi_71991972
Eens. Hoewel een baan als vakkenvuller wel kansloos is.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71992057
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ja maar deze vrouw kwam de winkel binnen en vroeg gelijk waar iets stond zonder rond te kijken of te zoeken.
Ja, en dus? Waarom zelf eerst 5 minuten rondlopen. Kan je het toch beter aan iemand vragen die het weet, en er ook nog voor betaald wordt.
pi_71992065
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens. Hoewel een baan als vakkenvuller wel kansloos is.
Het was dat of mensen stalken onder het avondeten of gevaarlijke situaties in het verkeer veroorzaken door als een jostie pizza's naar mensen op de scootaah te bregen
Dus ik koos om te gaan werken in een supermarkt waar ik theoretisch geen vakkenvuller ben.
pi_71992156
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ja, en dus? Waarom zelf eerst 5 minuten rondlopen. Kan je het toch beter aan iemand vragen die het weet, en er ook nog voor betaald wordt.
waarom niet zelf zoeken ? en als je er 3 x in de week komt dan kan je toch wel verwachten dat je wel weet waar alles een beetje ligt.
pi_71992193
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
Werk je bij de AH?

Zo ja: wat wil je dan? Dat dat mens vijf keer de winkel rondwandelt omdat ze dankzij de totaal onlogische inrichting van de winkel niks kan vinden, en daarbij drie keer struikelen over kratten die vakkenvullers laten rondslingeren omdat ze liever met collega's staan te kleppen?

Zo nee: terechte klacht.
pi_71992206
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Dus ik koos om te gaan werken in een supermarkt waar ik theoretisch geen vakkenvuller ben.
wat is dan jouw functie-omschrijving?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_71992227
Ik kijk altijd eerst, zoeken zoeken zoeken, dan vraag ik het uiteindelijk en dan ligt het vaak recht voor mijn neus, waarop de dikbetaalde vakkenvuller mij meewarig maar ook enigszins geagiteerd aankijkt.

En dan denk ik alleen maar: joepie, ik heb de ongezouten cashewnoten gevonden!
pi_71992246
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:31 schreef Joooo-pi het volgende:
TS is vakkenvuller ....
Prima bijbaantje voor een scholier lijkt me zo
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_71992285
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef Igen het volgende:

[..]

Werk je bij de AH?

Zo ja: wat wil je dan? Dat dat mens vijf keer de winkel rondwandelt omdat ze dankzij de totaal onlogische inrichting van de winkel niks kan vinden, en daarbij drie keer struikelen over kratten die vakkenvullers laten rondslingeren omdat ze liever met collega's staan te kleppen?

Zo nee: terechte klacht.
Ja ik werk bij albert maar de inrichting van de winkel is wel logisch dat jij het nou gewoon niet snapt.
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:42 schreef bas-beest het volgende:

[..]

wat is dan jouw functie-omschrijving?
Vers medewerker.
pi_71992307
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

waarom niet zelf zoeken ? en als je er 3 x in de week komt dan kan je toch wel verwachten dat je wel weet waar alles een beetje ligt.
Om wat ik zeg. Dat koste in dit geval blijkbaar meer tijd. Als ze het zelf wist, had ze het niet gevraagd he..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')