Sjaa John Paul Jones speelde gewoon in een van de meest legendarische bands ooit!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:47 schreef Cudles het volgende:
[..]
Haha
Naja was idd wel gezellig. Er stonden vier van de stoners/boeren uit de provincie voor me die jointjes gingen rokenLiedjes hebben we niet gezongen
![]()
Ik krijg wel het idee dat iedereen voor Josh Homme en Dave Grohl komt, en dan John Paul Johnes als awesome extra. Maar zullen vast wel mensen zijn die vooral voor John Paul Johnes komen.
Tegenwoordig is 40 euro niet eens zo ongebruikelijk voor een concertkaartje . Ik kom het wel vaker tegen. En nu krijg je er drie geweldige muzikanten voor, waaronder 1/4 van Led Zeppelinquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef Aisumasen het volgende:
Uit een artikel van Nu.nl: "Het is duidelijk dat ze het niet om het geld doen, dan hadden ze ook de Heineken Music Hall kunnen boeken."
Ze zullen het vast niet enkel voor het geld doen, maar het is niet zonder reden dat die tickets 40 euro kosten.
Volgens mij verdienen artiesten juist verhoudingsgewijs veel aan optredens. Dus denk dat ze het wel merken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat de artiest daar vrij weinig van merkt of een kaartje nou 20 of 40 euro kost. Denk dat het meer beetje is om het exlusief te houden
klopt, het grote geld zit tegenwoordig in live optredens sinds de platenindustrie is ingestort..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij verdienen artiesten juist verhoudingsgewijs veel aan optredens. Dus denk dat ze het wel merken.
Maar je had gisteren toch nog makkelijk een kaartje kunnen halen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Sja, om 15:30 kan ik nog steeds niet daar zijn, dus dat gaat alsnog niet door.
Sja, zo zag het er niet uit toen ik er langs reed, en ik moest ook die avond nog ergens heen, dus ik dacht, laat maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Maar je had gisteren toch nog makkelijk een kaartje kunnen halen?
Wie niet waagt, die niet wint!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik twijfel zwaar![]()
Als ik wat vroeger wegga op werk kan ik wellicht rond 1630 in Amsterdam zijn
Was niet uitverkocht, er waren nog kaarten over toen de kassa dichtging om 23 uur.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:55 schreef Haunter het volgende:
Was het gister gewoon niet uitverkocht? Of hebben ze maar een gedeelte verkocht?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:48 schreef kciR het volgende:
Nou, dat zit wel snor met TCV..
Hier uit een interview met een gast van Mojo door 3voor12
bron
[..]
quote:En de secret act? De supergroep die overal al een naam heeft, maar die nog nergens officieel bevestigd is? “Ze wilden in eerste instantie niets, omdat er in november een album uit komt. We mogen twee nummers opnemen, die David Kleijwegt hopelijk mag gebruiken voor een serie over Lowlands die in november bij de VPRO op tv komt.”
Rond 8 uur, half 9?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:57 schreef Cudles het volgende:
Als de zaal om 6 uur open gaat en het om 9 uur begint. Hoe laat is het dan verstandig om er te zijn?
De zaal gaat om 7 uur open.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:57 schreef Cudles het volgende:
Als de zaal om 6 uur open gaat en het om 9 uur begint. Hoe laat is het dan verstandig om er te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |