Kijk voor je gaat boodschappen doen eerst even in je brievenbus, rond 10.30 krijg jij supliesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:49 schreef Ang3l het volgende:
You bring out the "Fuck you" in me.
Ik hou van de Weeds uitspraken
Mijn bruidje is er alquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:31 schreef Keukenkast het volgende:
Fagootjes en fagotinnen!
Goeie 's morgens.
ik verwacht tussen 15 uur en 16 uur voor de poort te staanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Morgen om deze tijd zit ik al in de trein
Vichyquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kijk voor je gaat boodschappen doen eerst even in je brievenbus, rond 10.30 krijg jij suplies
hier zit Stefan Swinkels ook in, die later ook in Rent zat.quote:
goed genoeg voor mijn poppedopjes poppekopje?quote:
heb ik toch liever dezequote:
Ligt er aan wat de factor isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goed genoeg voor mijn poppedopjes poppekopje?
Ja maar die's zo onderhand wel grijs gedraaid dat ik denk "Next".quote:
Wordt volgens mij wel een leuk album weer:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar die's zo onderhand wel grijs gedraaid dat ik denk "Next".
in weeds zit toch ook een scene met een vader en zoon die heel open en duidelijk over masterberen pratenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:49 schreef Ang3l het volgende:
You bring out the "Fuck you" in me.
Ik hou van de Weeds uitspraken
Oom en zoon, en ja, over tips en trucs met bananenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in weeds zit toch ook een scene met een vader en zoon die heel open en duidelijk over masterberen praten
met een ontzettend begripvolle pappa ?
ik wens nog wel een foto voordat jij naar LWL vertrektquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
op naar de kapper voor een 8 uur durende sessie
Ja iemand heeft mij 2 jaar geleden of zo daar toen al een linke van gestuurd maar verder nooit serie gezien/gevolgdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oom en zoon, en ja, over tips en trucs met bananen
Ja die met Kelly is leuker en meer Guetta dan met Akonquote:
Heel die cd is volgens mij zo. Allemaal R&B sterretjes in de Guetta mix.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die met Kelly is leuker en meer Guetta dan met Akon
en waar dat echt meer van die 'hossel' muziek is, is het nummer met kelly rowland meer dancequote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel die cd is volgens mij zo. Allemaal R&B sterretjes in de Guetta mix.
Die beat die erin zit op momenten dat Kelly niet zingt vind ik een heel duidelijke handtekening van David die je in bijna elk nummer terughoort zoals ook in b.v. Deleriousquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en waar dat echt meer van die 'hossel' muziek is, is het nummer met kelly rowland meer dance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |