Kijk voor je gaat boodschappen doen eerst even in je brievenbus, rond 10.30 krijg jij supliesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:49 schreef Ang3l het volgende:
You bring out the "Fuck you" in me.
Ik hou van de Weeds uitspraken
Mijn bruidje is er alquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:31 schreef Keukenkast het volgende:
Fagootjes en fagotinnen!
Goeie 's morgens.
ik verwacht tussen 15 uur en 16 uur voor de poort te staanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Morgen om deze tijd zit ik al in de trein
Vichyquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kijk voor je gaat boodschappen doen eerst even in je brievenbus, rond 10.30 krijg jij suplies
hier zit Stefan Swinkels ook in, die later ook in Rent zat.quote:
goed genoeg voor mijn poppedopjes poppekopje?quote:
heb ik toch liever dezequote:
Ligt er aan wat de factor isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goed genoeg voor mijn poppedopjes poppekopje?
Ja maar die's zo onderhand wel grijs gedraaid dat ik denk "Next".quote:
Wordt volgens mij wel een leuk album weer:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar die's zo onderhand wel grijs gedraaid dat ik denk "Next".
in weeds zit toch ook een scene met een vader en zoon die heel open en duidelijk over masterberen pratenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:49 schreef Ang3l het volgende:
You bring out the "Fuck you" in me.
Ik hou van de Weeds uitspraken
Oom en zoon, en ja, over tips en trucs met bananenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in weeds zit toch ook een scene met een vader en zoon die heel open en duidelijk over masterberen praten
met een ontzettend begripvolle pappa ?
ik wens nog wel een foto voordat jij naar LWL vertrektquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
op naar de kapper voor een 8 uur durende sessie
Ja iemand heeft mij 2 jaar geleden of zo daar toen al een linke van gestuurd maar verder nooit serie gezien/gevolgdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oom en zoon, en ja, over tips en trucs met bananen
Ja die met Kelly is leuker en meer Guetta dan met Akonquote:
Heel die cd is volgens mij zo. Allemaal R&B sterretjes in de Guetta mix.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die met Kelly is leuker en meer Guetta dan met Akon
en waar dat echt meer van die 'hossel' muziek is, is het nummer met kelly rowland meer dancequote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel die cd is volgens mij zo. Allemaal R&B sterretjes in de Guetta mix.
Die beat die erin zit op momenten dat Kelly niet zingt vind ik een heel duidelijke handtekening van David die je in bijna elk nummer terughoort zoals ook in b.v. Deleriousquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en waar dat echt meer van die 'hossel' muziek is, is het nummer met kelly rowland meer dance
dat is wel beter voor mijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:09 schreef Bartjebart het volgende:
Of, wanneer je net zo panisch bent als keukenkastje, een ijsblokje
ok, ik heb het nu dus officieel helemaal gehad met Kinki kappers.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
op naar de kapper voor een 8 uur durende sessie
Knipnicht!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok, ik heb het nu dus officieel helemaal gehad met Kinki kappers.
Ok ze zijn duur en arrogant, maar als het goed gebeurt is me dat allemaal waard, maar wat mij nou net over komt.
Ik kom binnen, mijn knipnicht wacht al op me (het was de heks ex van david, Ang3l)
Ik kom binnen en hij zegt meteen: oh jij bent meneer Boonman, ik zie het al, dat wordt helemaal niets (PARDON!)
Nee daar begin ik niet aan.
Hoezo?
Ja ik durf het echt niet aan met uw haar.
Uiteindelijk bleek dat hij het niet aandurfde om mijn haar blauw te krijgen, maar de manier waarop hij dat bracht viel dus helemaal verkeerd bij mij, ik ga dus NOOIT meer bij hem naar Kinki.
Hier in Nuenen zit een kapper met alle vrouwelijkheden van een nicht, en dus een goede kapper, en alle mannelijkheden van een hetero, wat hij ook echt is.
Die dijnst niet terug voor een uitdaging, dus ik ga verder op mijn blauw haar missie, ik houdt jullie op de hoogte.
dat mag toch niet meer, in je eigen huis, ang3l had daar laatst een nieuwsbericht over gepost.quote:
Wat een Gotspe zegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok, ik heb het nu dus officieel helemaal gehad met Kinki kappers.
Ok ze zijn duur en arrogant, maar als het goed gebeurt is me dat allemaal waard, maar wat mij nou net over komt.
Ik kom binnen, mijn knipnicht wacht al op me (het was de heks ex van david, Ang3l)
Ik kom binnen en hij zegt meteen: oh jij bent meneer Boonman, ik zie het al, dat wordt helemaal niets (PARDON!)
Nee daar begin ik niet aan.
Hoezo?
Ja ik durf het echt niet aan met uw haar.
Uiteindelijk bleek dat hij het niet aandurfde om mijn haar blauw te krijgen, maar de manier waarop hij dat bracht viel dus helemaal verkeerd bij mij, ik ga dus NOOIT meer bij hem naar Kinki.
Hier in Nuenen zit een kapper met alle vrouwelijkheden van een nicht, en dus een goede kapper, en alle mannelijkheden van een hetero, wat hij ook echt is.
Die dijnst niet terug voor een uitdaging, dus ik ga verder op mijn blauw haar missie, ik houdt jullie op de hoogte.
Preutsheid alom. Gewoon gordijntjes dicht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat mag toch niet meer, in je eigen huis, ang3l had daar laatst een nieuwsbericht over gepost.
Zo zie je maar...... vrienden met mij is vijand zijn van mijn vijanden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
(het was de heks ex van david, Ang3l)
Daarom. Dat kan de kinki ECHT wel. Oke, donker haar bleken duurt lang en het is niet goed voor je haar.... maar het is echt BS dat ie dat niet aan zou durven. Sowieso, alss de klamnt het ondanks goede adviezen wil, dan moet ie 't gewoon doen. Klaar. It was obviously a witchbitchthing. Maar goed..... ik ken de ultieme wraakquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:24 schreef Desmonkey het volgende:
Blauw verven is toch niet moeilijk? Gewoon ontkleuringsmiddel erin en een potje manic panic amplified hairdye after midnight/ shocking blue of iets soortgelijks gebruiken.
heeft deze heks ook nog connecties met de spijkerbroekenwinkel trut ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo zie je maar...... vrienden met mij is vijand zijn van mijn vijanden.
Iets zegt me dat zijn weigering er iets mee te doen niets te maken heeft met het niet durven aangaan van een uitdaging.
Als er een kapsalon is die vaak uitdagingen maakt en aangaat is het de Kinki wel. Die heks wilde gewoon niet.
He knows you're with me darling
Nee. De heks is de ex van D van de Effenaar. De D met wie er al van universiteit af aan een bepaald soort klik is en een spanning en waar hij (natuurlijk) niet tegen kon. Maar we hebben nooit iets gedaan. Ja gezoend toen het al uit was, that's it. De heks was echter zo fokking jaloers dat ie me belde vanaf D's telefoon om me te bedreigenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft deze heks ook nog connecties met de spijkerbroekenwinkel trut ?
wat een verbitterd type als dat 15 jaar na dato nog steeds dwars zitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. De heks is de ex van D van de Effenaar. De D met wie er al van universiteit af aan een bepaald soort klik is en een spanning en waar hij (natuurlijk) niet tegen kon. Maar we hebben nooit iets gedaan. Ja gezoend toen het al uit was, that's it. De heks was echter zo fokking jaloers dat ie me belde vanaf D's telefoon om me te bedreigen
Bitch please. Stik in je schaar.
Jij hebt nu een militaire coup?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik had trouwens ook "woorden" met mijn kapsters hoor![]()
"Scheer het er af! Handig voor Lowlands!" en zij in koor "NEE!!!!!!!!!!!!!!"
Ik mag niet
Da's geen 15 jaar geleden hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een verbitterd type als dat 15 jaar na dato nog steeds dwars zit
Nee dat mocht dus niet. Ze vielen me aan!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt nu een militaire coup?
je hebt alles eraf laten halen met tondeuse op standje 1 ?
ik gin even van mijn eigen afstuderen uitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Heb m'n drs in 2002 gehaald
Dus het is 7 jaar geleden (in oktober)
jij sleept wel heule vreemde dingen mee naar Biddinghuizenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Are you rrrready to bbbbbBubble!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |