You just like dick?quote:
Been there, done that.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoor ik daar een poll aankomen?
Awww, pwetty pwease? *puppy oogjes*quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Been there, done that..
waarom zou je het niet doen, jij weet toch hoe alles is voor jou, waarom zou je je dan verbergenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Been there, done that..
He loves dick, just like everybody else here.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
valt toch niet zo heel veel aan te snappen, vrouw schiet man dood en probeert er mee weg te komen toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:25 schreef wonderer het volgende:
Best treurig, ik zit Chicago te kijken en hoewel ik hem tien (?) jaar geleden in het theater heb gezien, snap ik nu het verhaal pas
Ik verberg toch niets?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom zou je het niet doen, jij weet toch hoe alles is voor jou, waarom zou je je dan verbergen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, niet om vooruit te slapen, Ang3l, dat kan namenlijk niet, net als dat bijslapen niet kan, slaap kun je niet inhalen.
Ik ga slapen om een beetje fatsoenlijk ritme te hebben als ik op Lowlands ben
jawel, je verbergt een poll voor ons, die eigenlijk al lang klaar is in je hoofd, maar nu niet met ons deelt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik verberg toch niets?
Draakquote:
Ik kan me niet herinneren dat ik er uberhaupt bij na heb gedacht. Ik zat alleen maar naar die schaarsgeklede dansers te kijkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
valt toch niet zo heel veel aan te snappen, vrouw schiet man dood en probeert er mee weg te komen toch?
ik heb het zelf nog nooit gezien/gekekenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik er uberhaupt bij na heb gedacht. Ik zat alleen maar naar die schaarsgeklede dansers te kijken
heb toen hij op tv was alleen jet laatste stukje gezien, en ik ben sowieso niet echt een musiclafanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:54 schreef wonderer het volgende:
Kan niet zeggen dat ik de film de moeite waard vind.
quote:
dat is denk ik ook een rede waarom ik er niet van houdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:18 schreef Bartjebart het volgende:
Wat ik echt een nadeel vind van de musicals in Nederland is dat ze zelfs de liedjes nog moeten vertalen.
tenzij het door Seth Gaaikema vertaald is, vind ik dat geen probleem.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:18 schreef Bartjebart het volgende:
Wat ik echt een nadeel vind van de musicals in Nederland is dat ze zelfs de liedjes nog moeten vertalen.
je mag heb hebbenquote:
I knowquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:21 schreef wonderer het volgende:
Die mag jij dan weer hebbenLief he?
Er zijn 2 campings waar je je van 7 tot 21 kan douchen en de overige 24u per dag hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Lowlands lijkt mij kut, een hel op aarde. Vreselijk. Al die mensen die zich dagenlang niet wassen.
Duidelijk een reactie van mensen die nog nooit geweest zijn. Plus een mediagevoede-reactie, die eigenlijk hetzelfde doet als de media op roze maandag. Je pikt er de smerige uit. Want dat is sensatie.quote:Veel mensen zijn überhaupt al erg. Of eigenlijk mensen al, het hoeven er niet eens veel te zijn. En dan veel mensen, die zich ook nog niet wassen.
Gister ook nog vrienden: "Ja LL muziek is niks voor mij, al die hardrock" .... uh... ja. Dat komt er dus amper op Lowlandsquote:En dan die muziek erbij..
Tuurlijk kun je vooruit slapenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, niet om vooruit te slapen, Ang3l, dat kan namenlijk niet, net als dat bijslapen niet kan, slaap kun je niet inhalen.
Ik ga slapen om een beetje fatsoenlijk ritme te hebben als ik op Lowlands ben
als je hem destijds met Pia en Simone in nederland hebt gezien mag je je gelukkig prijzen, die versie wordt als een van de mooiste ooit gezienquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik er uberhaupt bij na heb gedacht. Ik zat alleen maar naar die schaarsgeklede dansers te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |