mike ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Keukenkast & Eustace door elkaar haalt?.
.
Hmmz... En dat verschilt van Eustace in welk opzicht?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Keukenkast is de semi-anorectische depressieveling met een pillenprobleem en de tragische bijna-vriendjes.
geld ook voor hiwquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... En dat verschilt van Eustace in welk opzicht?
HIW heeft geen bijna vriendjes. Die heeft alleen seksdates. Want mocht er daarna iets gebeuren, maakt hij het toch zelf kapot omdat er altijd wel wat mis is.quote:
Nja maar dat gaat niet gebeuren denk ik?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Er loopt nog een bodemprocedure.
Eigenlijk zou Man At Work zijn boete moeten betalen, zij hebben hem in dienst genomen terwijl ze wisten van het beding...
aww ga je samen wonen?? mis ik iets???quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Aww, Mexico is nu echt zenuwachtig aan het worden
Snap ik ook wel, tis niet niks naar de andere kant van de oceaan verhuizen
maar hij gaat eerst naar parijs en daarna naar amsterdamquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Aww, Mexico is nu echt zenuwachtig aan het worden
Snap ik ook wel, tis niet niks naar de andere kant van de oceaan verhuizen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
aww ga je samen wonen?? mis ik iets???
moet toch vaker lezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Parijs ja, Amsterdam? Denk 't niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar hij gaat eerst naar parijs en daarna naar amsterdam
ik dacht dat ie naar nederlands kwam voor studie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Parijs ja, Amsterdam? Denk 't niet.
denk het ook niet neequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja maar dat gaat niet gebeuren denk ik?
Da's al heel veel plannen geleden joh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik dacht dat ie naar nederlands kwam voor studie?
D'r zijn al genoeg trekpaarden.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja ik ga samenwonen met de mexicaanse jongen van dudesnudeik kan ook niet lezen telefoneren msnen en ircen tegelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier staat ook al weinig nuttigs..
ohquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's al heel veel plannen geleden joh.
In the same episode as a bigdicked naked black manquote:
Who knows. Wie weet klikt het helemaal niet. Wie weet wel. Wie weet vraagt Tibo me ten huwelijk tijdens Lowlands. Ge wit oit noit nie he!quote:
Wie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In the same episode as a bigdicked naked black man
had ik je ook kunnen vertellenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kan ook niet lezen telefoneren msnen en ircen tegelijk
Weeknie, iets met Peckers of the Caribbeanquote:
ik ben blij dat ik het niet ben deze keerquote:
Der is nu een uncensored versie van de Eric Dane vidquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In the same episode as a bigdicked naked black man
Zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niks mis met die lieve beesten. Bij pa in de wei lopen er nu 4
Deze?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Der is nu een uncensored versie van de Eric Dane vid
Timo nam ook altijd mega veel onzin mee, een hobbelpaard, megafoons, toeters, slingers weet ik veel,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:10 schreef Ang3l het volgende:
Tibo heeft verdorie een opblaaspop met glowsticks en knuffelaap George en een berg vlaggen en ballonnen! En wat heb ik?! Een versierde troon1 Dit moet beter kunnen!O wacht, ik heb TMM met blauw haar!
Mag ik je bruidsmeisje zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Who knows. Wie weet klikt het helemaal niet. Wie weet wel. Wie weet vraagt Tibo me ten huwelijk tijdens Lowlands. Ge wit oit noit nie he!
ja inderdaadquote:
\vind daar niks aan eigenlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Der is nu een uncensored versie van de Eric Dane vid
volgend jaar neem ik je ook mee uit kamperen, hoop ik...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Is ook niet mijn ding. Maar voor LL heb ik ;t over en 's nachts is het wel erg gezellig op de campings met drank en leuke mensen en zo.
Ik heb Tibo net gewaarschuwd dat ik straks zijn veel te handige mini tandpasta kom jatten.
All i need to find you Tibo, is to follow the glowsticks!
heb je enig idee hoe tof het is dat je je haar blauw gaat verven?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgend jaar neem ik je ook mee uit kamperen, hoop ik...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie, iets met Peckers of the Caribbean
Tim wil z'n xbox weg doen, laat maar weten dat je geinteresseerd bent als je geinteresseerd bentquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 3, maar die;s uitgeleend. 4 had ik, op de xbox, maar die heeft de ex nu.
5 heb ik nog nieten 1 kan ik amper nog vinden.
DAT dacht ik dus niet he, als er al een bruidsmeisje komt...quote:
je bedoelt te zeggen dat je het tofvind?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe tof het is dat je je haar blauw gaat verven?
(Ang3l vertelde het net)
Kamperen is heerlijk, vooral op Lowlandsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Kamperen.. Ik ben meer een ****-hotel iemand.
.
]Kamperen was leuk bij de padvindertjes..
.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Lowlands lijkt mij kut, een hel op aarde. Vreselijk. Al die mensen die zich dagenlang niet wassen. Veel mensen zijn überhaupt al erg. Of eigenlijk mensen al, het hoeven er niet eens veel te zijn. En dan veel mensen, die zich ook nog niet wassen. En dan die muziek erbij..
Homoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |