Het is echt hele sterke wiet he?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:43 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat is een uiting van afhankelijkheid die laat zien hoe het eigenlijk niet vanuit het centrum van het individu komt.
Vet man.
Doel je hierbij nu op jouw klaarblijkelijke onmogelijkheid om inhoudelijk te posten ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:44 schreef Dragorius het volgende:[..]Het is echt hele sterke wiet he?
Da's een zwaktebod, natuurlijk heeft die gozer goede weed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is echt hele sterke wiet he?
Is dat zo ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:45 schreef oompaloompa het volgende:
Het aantal posts van Bassos is negatief gecorrelleerd met de hoeveelheid aandacht die hij krijgt.
Argument aanvullend:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:45 schreef sig000 het volgende:[..]
Da's een zwaktebod, natuurlijk heeft die gozer goede weed.
Volgens mij ben je best intelligent en je gaat ook nooit op de persoon spelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:46 schreef bassos het volgende:
[..]
Is dat zo ?
Volgens mij gaat het niet om de hoeveelheid maar om de hoedanigheid van de aandacht.
Kan aan mij liggen
Nope, tot ieders verbazing (quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:45 schreef bassos het volgende:
[..]
Doel je hierbij nu op jouw klaarblijkelijke onmogelijkheid om inhoudelijk te posten ?
Amsterdam is overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:48 schreef bassos het volgende:
[..]
Argument aanvullend:
Hij woont tenslotte al zijn hele leven in Amsterdam.
Of is dat te stoer ?
Ik kan prima ook op de man spelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:49 schreef sig000 het volgende:[..]
Volgens mij ben je best intelligent en je gaat ook nooit op de persoon spelen.
Respect.
Mijn favoriete uitspraak van een wetenschapper waar ik de naam niet meer van kenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:37 schreef bassos het volgende:
[..]
Wetenschappelijke theorien blijven waarheid totdat de oude garde afgestorven is en er eindelijk de ruimte voor de inherent duidelijke vernieuwing mogelijk is.
Dus...
It's my life.
It's your life too.
En dan krijg je via mij directe aanwijizingen wat je kan doen.
Ik vind je eerdere invalshoek beter, dat bashen is toch zinloos?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:51 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik kan prima ook op de man spelen.
Mijn eerdere invalshoek is op concepten/ideën.
Als het echter op geestelijk schermen aankomt verdwijnt alles.
Ben ongeveer gelijk met je op dit forum terecht gekomen en je viel al vanaf begin in positieve zin op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn favoriete uitspraak van een wetenschapper waar ik de naam niet meer van ken. Wie was het ook alweer?
En nee, ik zal niet snel mijn blauwe kleurtje neerleggen omdat ik van mening ben dat ik er goed in ben als ik me inzet. Al kan het ook zo zijn dat sommige mensen hun mening minder snel zouden moeten gieten in staal om tot een conclusie te komen die eventueel niet geheel juist hoeft te zijn, wat weer inhaakt op jouw eerste uitspraak in de gequote post, zo maar een gedachte.
Ligt eraan met welke invalshoek. Afkraken is geen kunst, een goede discussie wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:55 schreef Dragorius het volgende:
Geestelijk schermen is toch ook het stoeien met concepten en ideeen? Of zie ik dat nu ineens verkeerd?
Eens, maar lees de post eensquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ligt eraan met welke invalshoek. Afkraken is geen kunst, een goede discussie wel.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:51 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik kan prima ook op de man spelen.
Mijn eerdere invalshoek is op concepten/ideën.
Als het echter op geestelijk schermen aankomt verdwijnt alles.
Niet afkraken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:00 schreef Dragorius het volgende:Dat bedoel ik dus....hier wordt het gestoeld op schermen als in de sport..degens kruizen..als zijnde afkrakren...
Maar ik vind een (goede) discussie ook degens kruizen (sp?)
Thanks, goed om te horen van een 'oude bekende'quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben ongeveer gelijk met je op dit forum terecht gekomen en je viel al vanaf begin in positieve zin op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |