Dat dusquote:
Ach, uiteindelijk draait het toch alleen maar om Simonquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat dus
Afgelopen twee zaterdagen terugblikken gehad met Holly. Dat was er lekker inkomen.
Trouwens Bliksem, ik mis Holly en Dermot in de OP???
the usual spotsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
22-08 was de eerste? Kunnen we de aflevering nog ergens vandaan plukken?
Ik heb het breedbeeld gezienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ze daar geen breedbeeld? Zit nu naar een vierkant beeld te kijken, erg irritant.
Stacey! WOW!
quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:44 schreef oYo het volgende:
Danyl was aardig goed, komt een end, maar ook Stacey zie ik ver komen. De ogen van Simon spraken boekdelen. Joseph is ook een jongetje die 'het' heeft.
Danyl zijn optreden vind ik wel heel leuk, reactie van de vrouwelijke jury-leden danii en cherylquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:48 schreef oYo het volgende:
En nog die andere twee, wat denken jullie??
quote:
Nope, ITV via schotel of anders via torrent downloaden een dag later.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:40 schreef belendel het volgende:
[..]
Is het trouwens op nederlandse tv te volgen?
Te grappigquote:Op zondag 6 september 2009 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn hemel, die idioot bij Xtra factor die Mariah Carey nadeed![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
Wie de f*ck was Lucie ook alweer dan?? Ik ben erg slecht in namen en onthoud ze vaak pas vanaf live show 4 ofzo.
Deze heb ik heul niet gezienquote:
Shit ligt dus aan mijn WMP, iemand enig idee hoe ik in WMP hem op breedbeeld krijg?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ze daar geen breedbeeld? Zit nu naar een vierkant beeld te kijken, erg irritant.
Geen idee. Haal het altijd van Usenet af op maandag. Gok ergens rond 20.00 NL's tijd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoelaat is dat programma (NLse tijd)?
Zo vroeg op de avond al? Nouja dan kan ik het dus nooit zien. Jammer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee. Haal het altijd van Usenet af op maandag. Gok ergens rond 20.00 NL's tijd.
Dan moet ik werken.quote:
Ik vind Holly juist stront-irritant.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef Happel het volgende:
Xtra factor is wel leuk om naar te kijken. Holly
Dan maak ik huiswerk.quote:
Wat mij toch enigszins verbaasde is dat in zo'n mega-commercieel mediacircus schijnbaar toch nog plaats is voor emoties. Zeker twee van de vier juryleden zie ik een traantje wegpinken.quote:
tranen in mijn ogen. bedankt voor de linkquote:
Triest toch :Squote:
Ik schat de kans op 90%, dat die Dominique terug komt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
Triest toch :S
Maar wat nu? Die koreaanse meiden zijn gediskwalificeerd..
Miss Frank gaat zowiezo door..
Dan 1 van de 2 meidengroepen die nog over zijn en dan is het of die kuttweeling of die mannenduo..
Ik schat de kansen van die tweeling hoog in
Ik op 0%. Wat heeft dat met groepen te maken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik schat de kans op 90%, dat die Dominique terug komt.
Weinig, maar gezien het gebrek aan groepen (van wat ik zo zag), lijkt me dat wel weer typisch iets voor zo een show.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik op 0%. Wat heeft dat met groepen te maken?
Excuus, je hebt gelijk.quote:
Jazeker, ik kijk gewoon op ITV hoewel het tegelijkertijd ook op een van de Ierse zenders wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, hoeft niet
want er staat [UK] boven
was meer een 'ik baal dat ik het niet live kan zien'
kun jij het wel ontvangen daar in Ierland?
je hebt nog keus ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jazeker, ik kijk gewoon op ITV hoewel het tegelijkertijd ook op een van de Ierse zenders wordt uitgezonden.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef ElizabethR het volgende:
Aaaaaarggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh!!! Louis gaat die tweeling doorlaten, wedden??
Ik hoop dat ik ongelijk heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb al vanaf het begin 4 faves en dat zijn stacie, lucie, olly en joe
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
Simon had het wel het meest moeilijk van alle judges. In zijn geval zou ik Olly of Danyl gedropt hebben voor dat meisje met de enorme strot. Treyc(?) heet ze geloof ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan nog steeds niet begrijpen waarom Simon met 3 mannen naar de Liveshows gaat![]()
Het was een onmogelijke categorie om te kiezen, want ze hadden allemaal hun eigen talenten, maar ik had toch echt een van de dames meegenomen... wat een stemmen...
Over het algemeen ben ik zeer tevreden met de keuzes van de juryleden, opJohn and Edward
na, want die vind ik dus echt helemaal niets. Ik hoop dat ze me gaan verbazen
Zal Louis er zijn?? Geruchten gaan dat ie er niet is en zich laat vervangen.quote:Boyzone-zanger Stephen Gately overleden
AMSTERDAM - Boyzone zanger Stephen Gately (33) is plotseling overleden in zijn slaap tijdens zijn vakantie op Mallorca.
De leden van Boyzone met in het midden Denise van Outen
Foto: REUTERS
De oorzaak van zijn overlijden is tot nu toe nog onbekend. "Het lijkt erop dat hij wat is gaan drinken, daarna is teruggekomen, in slaap is gevallen en nooit meer wakker is geworden", vertelt een vriend van Stephen aan News Of the World.
Louis Walsh, manager van de Ierse band, verkeert in een complete shock. "Ik heb hem afgelopen maandag nog gezien bij een Awardsshow. Hij was een fantastische vent."
Stephen's medebandleden Mikey Graham, Keith Duffy en Shane Linch vliegen morgen naar Mallorca. "We moeten gewoon naar de plek waar hij is overleden en kijken wat we kunnen doen", laat Shane weten. Ronan Keating verblijft momenteel in Chicago. Een vriend van hem laat weten. "Hij is compleet afgeleid. Niemand heeft dit zien aankomen. Hij hield van Stephen als een broer. Dit is een hele grote tragedie."
Stephen laat zijn partner Andrew Cowles na, zij waren sinds 2006 met elkaar getrouwd.
godzijdank wel!quote:
Morgen ook niet las ik. Hij wordt vandaag begraven in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:10 schreef oYo het volgende:
Louie is er vandaag weer niet bij...ivm "bringing him home"
jaaa dat zou ik ook wel willen! who knows?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:33 schreef tries het volgende:
Weet iemand nog ergens een plek waar je live de show kunt zien op het net?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Morgen ook niet las ik. Hij wordt vandaag begraven in ieder geval.
Ondertussen ben ik aan het genieten van de titelsong van 2012 gezongen door AI Adam Lambert. Zouden ze die niet eens een keertje kunnen uitnodigen bij de X-Factor verdikkeme!!!
ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:18 schreef ElizabethR het volgende:
Ghehe NoNick![]()
Ik ben echt helemaal fan van Adam, kan niet wachten op zijn album en dat wordt het eerste album ever wat ik koop van een artiest die in een dergelijke show heeft meegedaan.
MoBlo, moet jij bij Stacey ook zo denken aan die ene non van SIster Act?? Die gieghel?? Ze gedraagt zich net zo hyper als dat mens, en ik vind dat mens erg leuk.
[ afbeelding ]
ze hebben echt hun best gedaanquote:
J&E gaan veel te ver komen..quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
Rachel... die kan wat mij betreft weg. Totaal geen uitstraling of wat dan ook..
Totaal verrassend dat J&E doorzijn
Ik denk dat het publiek Rikki evenmin moet..quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
Rachel...
het publiek moet haar blijkbaar niet, en dan gaan ze haar er in houden, dat snap ik niet...
volgende week staat ze er weer, wedden?
die stond er vorige week niet in. Rachel nu al voor de tweede keer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:01 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik denk dat het publiek Rikki evenmin moet..
Kan het nooit laten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:01 schreef oYo het volgende:
Happel, gewoon hier niet lezen tot je gekeken hebt.
Zag er goed uit, de show dus, maar het zingen... ach ja..........quote:
Whitney leek wel helemaal high van ietsquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zag er goed uit, de show dus, maar het zingen... ach ja..........
-edit- Ik vond overigens Whitney ook ernstig tegenvallen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 04:46 schreef oYo het volgende:
Ik mag hopen van niet, maar ik vrees dat Joe wel eens zou kunnen winnen.
Dat vind ik juist echt zo schattigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:02 schreef oYo het volgende:
Hopelijk gaat Stacey nog beter worden, alleen irriteer ik me mateloos aan haar als ze praat en die spastische trekjes vertoont.
Inderdaad, hehe.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat vind ik juist echt zo schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:18 schreef ElizabethR het volgende:
Bigband
En helaas komt Westlife optreden, en gelukkig komt Michael Bublé optreden.
En geruchten over de song choices:Bah, wat een clichenummer voor Danyl zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar gaat ie vast weer zijn eigen versie van maken. Jammer dat al zijn 'eigen originele' versies van liedjes exact hetzelfde klinken: Langzame melodie, Danyl die er met een gepijnigd gezicht in verschillende tempo's doorheen adlibt, zo min mogelijk de werkelijek melodie volgend en ergens halverwege of aan het eind een moneyshot-uithaal
beter een knipoog dan een blauw oog
Hij staat altijd zo irritant zenuwachtig te doen, alsof die moet poepenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bah, wat een clichenummer voor Danyl zeg
En daar gaat ie vast weer zijn eigen versie van maken. Jammer dat al zijn 'eigen originele' versies van liedjes exact hetzelfde klinken: Langzame melodie, Danyl die er met een gepijnigd gezicht in verschillende tempo's doorheen adlibt, zo min mogelijk de werkelijek melodie volgend en ergens halverwege of aan het eind een moneyshot-uithaal
Ik heb gelezen dat ie de versie gaat doen die Adam Lambert deed in AI. Dus de Muse versie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bah, wat een clichenummer voor Danyl zeg
D'r optreden was echt goed, maar inderdaad... dat rare gedoe daarna kan haar zomaar de volgende ronde kosten. Als ze gewoon normaal was blijven doen dan had ze volgende week zo gehaaldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:52 schreef ElizabethR het volgende:
Ai ai, Rachel...........
Vond ik de vorige twee weken erg goed, dit vond ik minder. Niet slecht, maar minder.
Ik heb alleen het idee dat ze manisch-depressief is of zo. En de vorige twee weken in de depressieve fase zat en nu dus manisch was. Erg vreemd meisje. En ik ben bang dat ze nu nog minder geliefd is bij het publiek door dat hypergedoe.
Vond er ook geen reet aan inderdaad. Enige goede optreden kwam van Olly af. De rest was maar so so.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
I love Stacey
Opdonderen met John en Edward.
Ik vind Big Band zo freaking saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Wat is daar nou zo leuk aan? Kan iemand mij dat uitleggen. Live band is tof maar die nummers doen mij niks.
Ook een stream met goed geluid? Help is dan!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
John en Edward waren hilarisch!!!
Nu live de result-show kijken, goede stream gevonden.
Top! Echt supervet!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.myp2pforum.eu/live-tv/41045-british-tv.html
Werkt perfect. VLC player installeren, dit downloaden en openen. Kanaal 3 intikken en hij opent ITV automatisch in vlc player. Echt mega relaxed.
Ik ook niet,maar eigenlijk interesseert het me niet eens wie eruit gaat, ik heb nog steeds, en dat is vrij uniek, geen favoriet, en dat bij week 3!!! Voor mij persoonlijk geeft dat aan dat de kwaliteit van de kandidaten dit jaar niet zo heel bijzonder is.quote:
En zo zijn er nog veel meer site's die zeggen dat John & Edward veel meer votes dan de rest scoren. Zou het zo zijn? En hebben ze daadwerkelijk een kans om te winnen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:16 schreef NoNickOne het volgende:
http://www.whatsontv.co.u(...)-the-most-votes/7325
Dat heb je altijd. Bij BGT, bij American Idol. Er zit altijd wel zo'n act bij die eigenlijk te fout is, maar daardoor wel verder komt dan de wat meer getalenteerde mensen, puur omdat het vermakelijk is om te kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
En zo zijn er nog veel meer site's die zeggen dat John & Edward veel meer votes dan de rest scoren. Zou het zo zijn? En hebben ze daadwerkelijk een kans om te winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danyl... we'll see. Had iets spannender verwacht
Olly - kan je r op dansen?
Jamie heeft deze standaard op zijn etlist staan, gaat dus gewoon afe spelen.
J&E: wordt weer feest
Stacey: gaat leuk worden
Lucie: heb echt mijn twijfels
Rachel: past bij haar stem
Joe: wie dit dit ook weer in AI?
Lloyd: gaat scoren
Ik denk het ook, en niet omdat ze zo geweldig presteren, maar omdat ze een hype zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
John en Edward gaan de finale 3 halen.
Dat dus, en Lloyd had er echt vorige week al uit gemoeten, wat een sof!!! En hij zong het ook nog eens stevig naar beneden getransponeerd, hetgeen een saaie song nog saaier maakte.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:26 schreef Esje-lief het volgende:
olly was zeker dope!!! leuk nummer!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:19 schreef NoNickOne het volgende:
John & Edward!![]()
Wat een fucking bazen! Ik kwam niet meer bij..
Amen. Louis moeten ze afschieten. Zijn commentaar is echt slecht. Nergens op gebaseerd en complete onzin. Ik neem hem al sinds vorig jaar niet meer serieus. Nu helemaal niet meer sinds hij die twee mongolen tot de liveshows heeft toegelaten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
En kan iemand Louis afschieten?? Wat een sorry excuse van een flapdrol is het toch!!
Oh, en Joe.........![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |