Deze heb ik heul niet gezienquote:
Shit ligt dus aan mijn WMP, iemand enig idee hoe ik in WMP hem op breedbeeld krijg?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ze daar geen breedbeeld? Zit nu naar een vierkant beeld te kijken, erg irritant.
Geen idee. Haal het altijd van Usenet af op maandag. Gok ergens rond 20.00 NL's tijd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoelaat is dat programma (NLse tijd)?
Zo vroeg op de avond al? Nouja dan kan ik het dus nooit zien. Jammer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee. Haal het altijd van Usenet af op maandag. Gok ergens rond 20.00 NL's tijd.
Dan moet ik werken.quote:
Ik vind Holly juist stront-irritant.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef Happel het volgende:
Xtra factor is wel leuk om naar te kijken. Holly
Dan maak ik huiswerk.quote:
Wat mij toch enigszins verbaasde is dat in zo'n mega-commercieel mediacircus schijnbaar toch nog plaats is voor emoties. Zeker twee van de vier juryleden zie ik een traantje wegpinken.quote:
tranen in mijn ogen. bedankt voor de linkquote:
Triest toch :Squote:
Ik schat de kans op 90%, dat die Dominique terug komt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
Triest toch :S
Maar wat nu? Die koreaanse meiden zijn gediskwalificeerd..
Miss Frank gaat zowiezo door..
Dan 1 van de 2 meidengroepen die nog over zijn en dan is het of die kuttweeling of die mannenduo..
Ik schat de kansen van die tweeling hoog in
Ik op 0%. Wat heeft dat met groepen te maken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik schat de kans op 90%, dat die Dominique terug komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |